20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292563 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1230 på: 11. April 2011, 14:47 »
Taiwo har jo et rått skuddbein i tillegg, noe vi mangler. Aner ikke hva han står for lenger, men husker han var knallgod for ettpar år siden.

Han er fortsatt knallgod han, han har jo alt. I Champions League mot Man Utd i år så lekte han med Nani, tok han på farta og alt som var. Og i Champions League i fjor husker jeg han hadde stålkontroll på Cristiano Ronaldo. Konge om vi hadde fått Taiwo.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1231 på: 11. April 2011, 14:52 »
hvorfor skulle taiwo gå til oss? en klubb med spillerflukt er ikke akkurat attraktiv.

AGB

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1232 på: 11. April 2011, 14:52 »
Taiwo har jo et rått skuddbein i tillegg, noe vi mangler. Aner ikke hva han står for lenger, men husker han var knallgod for ettpar år siden.

Han er fortsatt knallgod han, han har jo alt. I Champions League mot Man Utd i år så lekte han med Nani, tok han på farta og alt som var. Og i Champions League i fjor husker jeg han hadde stålkontroll på Cristiano Ronaldo. Konge om vi hadde fått Taiwo.

Tror dessverre Taiwo forsvinner til AC Milan eller en annen klubb i Italia. Ifølge L'Equipe var han i Milano forrige uke for å diskutere personlige betingelser med Milan. Hadde passet meg bedre hvis Milan vant en eventuell budrunde om Enrique og vi fikk en konkurrent mindre i kampen om Taiwo. Virker uansett som Milan er ganske desperate etter en solid venstreback i sommer...

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1233 på: 11. April 2011, 14:55 »
hvorfor skulle taiwo gå til oss? en klubb med spillerflukt er ikke akkurat attraktiv.

Du har et poeng. Vi er faktisk en klubb uten ambisjoner.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1234 på: 11. April 2011, 15:07 »
Kan bli skummelt nå, selv med tanke på Barton. Det kan vise seg at salget av Carroll blir fatalt for oss.

Selv med 40m til nye kjøp vil vi slite neste år om den fungerende kjernen forsvinner på grunn av Ashleys udugelighet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1235 på: 11. April 2011, 15:11 »
Kansje vi går for Santon fra Inter? (var jo linket til han for en stund siden)
Han spiller jo nesten ikke, er et stort talent. Men jeg er usikker på om han er venstre eller høyre beint? Har iallefall spilt v.back i de kampene  jeg kan huske.

Ellers Taiwo, nei takk. Passet godt inn i fysioklubben vår med alle skadene sine.
Van Aanholt er mannen vi burde evt få inn.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1236 på: 11. April 2011, 15:12 »
Udugelig? £50 000 000,- for Carroll og Enrique er ran på høylys dag!
Hvis det ikke hentes inn spillere i sommer, ja da er jeg enig med deg.

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1237 på: 11. April 2011, 15:27 »
Davide Santon er høyrebent og spiller for det meste høyreback, men kan også brukes på venstre. Han har 19 kamper i Serie A denne sesongen, og har vært plaga en del med kneskade. Uansett blir han nok i Inter pga at han er regnet som ett stort talent. Personlig liker jeg ikke italienere i PL... de har en tendens til å floppe...
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1238 på: 11. April 2011, 17:06 »
Enrique ser ikke ut til å ville spille for Newcastle, og da mener jeg at £15mill er helt greit :P
Jeg begynner smått å mislike Enrique også nå, fordi han viser mer og mer tydelig at han ikke vil være her. Kan ikke helt se motivasjonen hans. Vinner ikke trofeer der, CL ser mørkt ut (dog blir det vel EL), og han har vel £60k i uka her også?
M'bengue veit jeg veldig lite om, mens Taiwo hadde jeg lett tatt imot. Men spørs om han ikke går til Milan ja.
Davide Santon hadde også vært et meget spennende navn! :)
Vi må gjøre klare avtaler før vinduet åpner, vise ambisjoner.
Når fansen endelig har godtatt at vi heller skal signere gode fotballspillere kontra store navn, krever plutselig spillerne det :P
« Siste redigering: 11. April 2011, 17:10 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1239 på: 11. April 2011, 17:10 »

Dette håper jeg egentlig alle er enige i. £50 000 000 er jo nok til å kjøpe et helt lag om man bruker pengene fornuftig.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1240 på: 11. April 2011, 17:21 »
Et helt lag, og en kvart benk med Tiote'er det :D

50mill er sykt masse penger. Det gir oss råd til å ta litt fler sjanser, og samtidig litt større trygghet. Vi kan kjøpe spillere vi "veit" vil levere varene, og noen som vi er litt mer usikre på.
I så fall må vi kjøpe to spisser, en vback og to vinger. Det gir £10mill på hver plass (bare for å illustrere).....
Kjøper vi smart, og er heldige, kan vi komme ut som store vinnere..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1241 på: 11. April 2011, 17:22 »

Dette håper jeg egentlig alle er enige i. £50 000 000 er jo nok til å kjøpe et helt lag om man bruker pengene fornuftig.

Det er forsåvidt sant - MEN du glemmer et par viktige faktorer. Det er at våre andre beste spillere, deriblant Joey Barton, ønsker ikke bli i en klubb som selger unna sine beste spillere, fordi han vil opp og frem. LFC er en klubb vi på litt lengre sikt bør utfordre - da er det i seg selv ikke noe bra signal når vi selger nøkkelspillere til de. Et annet faktum er at spillerne våre er ikke blinde, de har antakeligvis ikke noe større tiltro til pengelovnader og annet pjatt fra ledelsen i klubben, enn det fansen har.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

larry

• Gjest
« Svar #1242 på: 11. April 2011, 17:26 »
PVA hadde vært helt konge som erstatning, 20 år, lynrask, bra offensivt, grei defensivt, superpotensiale!! da kan man spare mye penger ihvertfall i lønn, og jeg forelsket meg fullstendig i ham i Champo..

ellers hadde gervinho og et par unggutter gjort meg fornøyd, selvom en svær spiss og en høyreback hadde gjort oss farlige neste år :-*

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1243 på: 11. April 2011, 17:28 »

Jeg hadde uten å tenke meg om et sekund tatt Carroll og Jose Enrique på nye fem års kontrakter, istedenfor de 50.mill pund. Når man bygger et lag så, nytter det ikke å selge unna i en vill vest, men kanskje det største motargumentet mitt er alle de ringvirkningene som salget gir. Er redd for at både nåværende og potensielt nye spillere kan se på Newcastle som en klubb uten ambisjoner.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1244 på: 11. April 2011, 17:29 »
Den viktige delen er jo selvfølgelig den at vi reinvesterer pengene. Gjør vi det signaliserer vi også at vi har ambisjoner.