20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291971 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #510 på: 15. Feb. 2011, 22:58 »
Og han er 93-modell. Dessverre redd for at Ipswich kommer til å kreve veldig mye for han.

Er de i en posisjon hvor de kan kreve umenneskelig mye da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #511 på: 15. Feb. 2011, 23:02 »
Markedet bestemmer vel dessverre uansett.

Halve PL er sikkert interessert i Wickham. Dersom den mest pengesterke delen av ligaen er interessert, har vi nok ikkje nubbesjanse. Dersom det derimot er laga frå Sunderland og ned til 15. - 16. plassen som melder si interesse, kan vi nok friste både med regelmessig speletid og relativt ok finansielle musklar post-Carroll (Wickham må i alle fall vere perfekt i desse Arsenal-draumane til Ashley).

Fingers crossed. 

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #512 på: 15. Feb. 2011, 23:05 »
Og han er 93-modell. Dessverre redd for at Ipswich kommer til å kreve veldig mye for han.

Det kan fort bli en liten budkrig, hvor flere lag er interesserte og Ipswich kan presse prisen opp. Dessuten har han nettopp tegnet en ny kontrakt. Jeg tipper en realistisk kjøpssum vil ligge på rundt 6-8 mill pund.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #513 på: 15. Feb. 2011, 23:05 »
Ipswich havner vel i ingenmannsland i år, men hadde vel håpet å kjempe om opprykk, tror jeg. Så lar han neppe gå billig, men samtidig får man hentet inn et par gode Championsshipspillere for eksempelvis £6M.

Største faren er vel om noen av de største klubbene melder seg på, Arsenal eller Man United spesielt, da vil nok prisen øke. Men av det jeg har inntrykk av han at har i talent, synes jeg han vil være verdt å legge igjen en del penger for, forhåpentligvis vil han bli en ny Bent isåfall, ikke en Ambrose...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #514 på: 15. Feb. 2011, 23:08 »

Det kan fort bli en liten budkrig, hvor flere lag er interesserte og Ipswich kan presse prisen opp. Dessuten har han nettopp tegnet en ny kontrakt. Jeg tipper en realistisk kjøpssum vil ligge på rundt 6-8 mill pund.

Det jeg også hadde i tankene. Det mener jeg også er en pris vi burde være villige til å betale for en slik type spiller. Slik vi gjorde under Sir Bobby.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #515 på: 15. Feb. 2011, 23:18 »

Det jeg også hadde i tankene. Det mener jeg også er en pris vi burde være villige til å betale for en slik type spiller. Slik vi gjorde under Sir Bobby.

Absolutt!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #516 på: 15. Feb. 2011, 23:50 »
Ipswich havner vel i ingenmannsland i år, men hadde vel håpet å kjempe om opprykk, tror jeg. Så lar han neppe gå billig, men samtidig får man hentet inn et par gode Championsshipspillere for eksempelvis £6M.

Største faren er vel om noen av de største klubbene melder seg på, Arsenal eller Man United spesielt, da vil nok prisen øke. Men av det jeg har inntrykk av han at har i talent, synes jeg han vil være verdt å legge igjen en del penger for, forhåpentligvis vil han bli en ny Bent isåfall, ikke en Ambrose...

Ja, Ipswich hadde nok som mål denne sesongen og hvertfall havne i play-off, men Roy Keane gjorde jo en heller dårlig jobb.

Tror nok fort at Ipswich føler at et bud på £8-10 mill pund er for godt til å si nei til og at de kan bygge et bedre lag med de pengene.

Har sett han i 3-4 kamper denne sesongen uten at han har overbevist så masse, men at det bor mye fotball i gutten er helt sikkert. Tror ikke ManU eller Arsenal er på spissjakt for øyeblikket og det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #517 på: 15. Feb. 2011, 23:56 »
Skal huske på at Victor Moses gikk til Wigan og var nær å gå til oss da vi var i CCC. Det er alt annet enn umulig at vi kan skaffe en slik spiller. Selvfølgelig ikke like billig som Moses som gikk fra blakke CP, men fortsatt.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #518 på: 15. Feb. 2011, 23:58 »
Wickham er veldig spennende, og ser gjerne at vi går for han. Han og Ranger kan sikker danne et pent par i fremtiden ;)
Er nok dessverre litt for hot for oss, men det gjelder å gjøre klubben spennende for ungguttene å komme til. Med Pardew ved roret, som vel er glad i å gi unggutter spilletid i følge en del her, bør de se på det som en god mulighet.

Spent på hva sommervinduet bringer, håper vi kommer høyt i år, og viser ambisjoner i sommer :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #519 på: 16. Feb. 2011, 09:07 »
Synes vi skal prøve oss på Moses igjen jeg, når Wigan rykker ned!

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #520 på: 16. Feb. 2011, 10:11 »
Kan heller ikke forstå hvorfor vi ikke la inn et bud på Kranjcar i januar. Kanskje ikke den mest nødvenidige spilleren, men her får vi kvalitet till ikke altfor mye penger.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #521 på: 16. Feb. 2011, 12:35 »
Syns Kranjcar er en slik spillertype vi absolutt trenger. Nå produserte Jonas i går, men vi veit jo at vi er alt for avhengig ellers av at Joey Barton skal produsere kreativt fra midtbanen.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #522 på: 16. Feb. 2011, 13:24 »
For de som nevnte Caicedo; "Felipe Caicedo's miserable time at Manchester City could be at an end with Spanish club Levante keen to convert their loan deal for the striker into a £1million permanent switch."

Riktignok "Daily Mail" som melder dette, men £1mill er ikke akkurat det store  :P

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #523 på: 16. Feb. 2011, 13:30 »
For de som nevnte Caicedo; "Felipe Caicedo's miserable time at Manchester City could be at an end with Spanish club Levante keen to convert their loan deal for the striker into a £1million permanent switch."

Riktignok "Daily Mail" som melder dette, men £1mill er ikke akkurat det store  :P

Her bør vi absolutt komme på banen med et bud som utklasser "froskene".

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #524 på: 16. Feb. 2011, 14:03 »
Så absolutt!
Men vet ikke hvordan det er eg, for kan vel ikke bare "stjele" han, når han allerede er på lån?  :P