20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1304575 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #9480 på: 31. Aug. 2011, 14:01 »
noen linker til skysport noen?
Jeg ser på livesport247.com
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #9481 på: 31. Aug. 2011, 14:03 »
Ser Simon Kjær går på lån i 1 år til Roma. "skysports"

Stian_SS

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #9482 på: 31. Aug. 2011, 14:05 »
Stoke har gitt opp Bentner sier sky?
Noen som tror vi prøver oss?

Håper virkelig ikke det....

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9483 på: 31. Aug. 2011, 14:06 »
Er skammelig om vi sitter å hører Pardew prate i morgen om at vi ikke kunne klare å finne en spiss, og at vi venter til Januar. Vi har hatt sju jævla måneder til å skaffe oss en erstatter for Carroll. Likevel, jeg tror det ordner seg og at vi får en brukbar spiss i kveld. Enten det er snakk om en etablert spiss, eller et spisstalent. Har det på følelsen...

Er det kun jeg som ser på Demba Ba som en "erstatter" for Carroll? Eventuelt, hvem er det han ellers erstatter? Han kommer jo i tillegg til de spissene vi hadde andre halvdel av fjorårssesongen. Og nei, jeg regner ikke med Shefqi Kuqi.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9485 på: 31. Aug. 2011, 14:08 »
Er ikke bekymret over at klubben ikke har forsøkt seg i sommer. Vi har rett og slett blitt nedprioritert av spillerne vi har prøvd oss på. Blitt avslått av spillernes eiere osv. Vi har ikke råd til å kaste 35mp etter spillere.

Det som er mest forstyrrende er at vi ikke gir de 8m euro som står i klausulen til Roux. Men Roux er vel muligens ett alt for usikkert kort for Ashley etter 6 mål i ligue 1 forrige sesong. Noe som muligens kan være forståelig.

Husker jo sist gang the fat man brukte penger. Den tiden sliter klubben økonomisk med enda. Betaler spillere som smith møkkalønninger som vi godt kunne ha vært foruten. Etter ett salg av Carroll virker det endelig ut som om klubben kan være på vei på fote igjen. Folk spør seg hvor pengene av tv rettighetene har blitt ut av? Vel mye penger får bort til at 52000 ikke er på stadion hver kampdag lenger. Mot fulham var det magre 42000.

Mens vi samtidig har måttet tåle ett nedrykk hvor mye penger tapes i premiepenger, tvpenger. Dette må tjenes inn igjen. Vi hadde samtidig ingen sponsor penger igjen når Ashley tok over etter en viss genistrek av freddy shepherd.

Til tross for dette har vi trimmet lønnsbudsjettet. Og vi er fremdeles ett ambasiøst valg for mange fotballspillere rundt om i Europa. Hba, Cabaye, Santon har alle sammen funnet veien hit med glede. Skal vi prøve å skru klokken to år fram i tid trur jeg vi kan friskmelde klubben økonomisk. Vi kommer til å ha en selvdrivende klubb. Den kan betale for seg når det gjelder overganger og er ikke avhengig av at Ashley må finne frem nettbanken sin.

Om som mange mener er at supporterne burde tatt over klubben hadde vi aldri klart å drifte den. Ingen hadde hatt råd til å betale regningene som var utestående. Ashley har alene reddet klubben fra økonomisk ruin. Men tror ærlig at trenden er på tur å snu nå. Det er faktisk en plan at innen 5 år er klubben konkurransedyktig på alle plan. Vi er kanskje ikke med i den gjeveste cupen i verden. Men vi er konkurransedyktig mtp seldreven klubb som har råd til det den trenger når den trenger det.

UT
Carroll+Nolan+Enrique+mindre kostnader me tanke på kontrakter osv... = mye peng !

Betalt for inn :
Cabaye - Obertan - Santon 

42.000 ja, ein av grunnane t at me IKKE har 52.000 e at me mangle ein NR9..
Med en ny nr 9 ville vi også fått mer publikum dvs mer penger..

Jeg tørr tipe at 1-2 spillere ikke hadde fått så mye i lønn som 10.000 tilskuere ville gitt i billett pris.

. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9486 på: 31. Aug. 2011, 14:09 »
BTW... Koss i alle dager sko Sir Bobby fulla Camp Nou ?? Jo han hadde svaret.. Det va bare et svar i hans øyner på den tid.. Det va og kjøpa Shearer
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #9487 på: 31. Aug. 2011, 14:09 »
Ser Nelson Rivas fra Inter har blitt satt på free transfer eller at han er frigitt fra klubben.
Forsvarsspiller og gratis.
Kunne han vært noe for oss?

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9488 på: 31. Aug. 2011, 14:10 »
"PSV Eindhoven are poised to sign striker Tim Matavz"

Kan det åpne for en fornyet interesse i Ola Toivonen?  :-\

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9489 på: 31. Aug. 2011, 14:11 »
Jeg skjønner ikke hva du sier
Oscillons From The Anti-Sun

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9490 på: 31. Aug. 2011, 14:12 »
Er skammelig om vi sitter å hører Pardew prate i morgen om at vi ikke kunne klare å finne en spiss, og at vi venter til Januar. Vi har hatt sju jævla måneder til å skaffe oss en erstatter for Carroll. Likevel, jeg tror det ordner seg og at vi får en brukbar spiss i kveld. Enten det er snakk om en etablert spiss, eller et spisstalent. Har det på følelsen...

Er det kun jeg som ser på Demba Ba som en "erstatter" for Carroll? Eventuelt, hvem er det han ellers erstatter? Han kommer jo i tillegg til de spissene vi hadde andre halvdel av fjorårssesongen. Og nei, jeg regner ikke med Shefqi Kuqi.

Vi var på utkikk etter en spiss før vinduet i januar da vi mistet Carroll. Selvfølgelig, vi kan se på han som en erstatter, men så lenge vi må sitte å se på Peter Løvenkrands starte kamper så er det spisskrise!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9491 på: 31. Aug. 2011, 14:13 »
Jeg skjønner ikke hva du sier

?

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9492 på: 31. Aug. 2011, 14:14 »
Fulham byr 10.6mill pund for Ruiz. Kan Fulham, så kan Newcastle!
Same old Shearer, always scoring!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #9493 på: 31. Aug. 2011, 14:15 »
Er ikke han ving?

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9494 på: 31. Aug. 2011, 14:16 »
Er han ikke spiss da?

lol fra wikipedia : Bryan Ruiz González (born 18 August 1985 in Alajuela), commonly known as The Weasel is a Costa Rican footballer who plays for Fulham in the Premier League.
Same old Shearer, always scoring!