20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1307532 ganger)

0 medlemmer og 13 gjester leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8445 på: 25. Aug. 2011, 19:29 »
Enkelte tar litt vel av mtp Santon her. Har dere sett han i det siste? Jeg tror ikke han kommer til å spille mye for Inter denne sesongen. Var på utlån i Cesena forrige sesong hvor han gjorde det helt ok. Men kan love dere at dette ikke er den samme spilleren som slo gjennom under Jose.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8446 på: 25. Aug. 2011, 19:32 »
Enkelte tar litt vel av mtp Santon her. Har dere sett han i det siste? Jeg tror ikke han kommer til å spille mye for Inter denne sesongen. Var på utlån i Cesena forrige sesong hvor han gjorde det helt ok. Men kan love dere at dette ikke er den samme spilleren som slo gjennom under Jose.

Riktig at han har stagnert litt... Så han noen kamper ifjor og ble vel ikke kjempeimponert. Gode fysiske ferdigheter, men gjør mange dårlige valg og kan nok konkurerre med Simpson i posisjoneringsferdigheter. Til gjengjeld er gutten ung, og mye kan forbedres. I tillegg har alle spillere dårlige perioder...

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8447 på: 25. Aug. 2011, 20:06 »
Han spiller på inter fckings milan! og landslaget til Italia. Selvom han kanskje ikke spiller 50 kamper pr. sesong, så er han 300.004 mil foran Simspon. Seriøst folkens...
Same old Shearer, always scoring!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8448 på: 25. Aug. 2011, 20:17 »
Faen hent Gibson a, spiller jo for Man ju føckings naited. Og på Irland!!!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #8449 på: 25. Aug. 2011, 20:31 »
Haha

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8450 på: 25. Aug. 2011, 20:35 »
Italia som var verdensmester inntil nylig og ofte kommer langt i alle mesterskap og Irland som har meritter begrenset til deltagelse i 3 VM. Interessant sammenligning...  :-\ Hehe, neida ser poenget ditt.  ;D

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8451 på: 25. Aug. 2011, 20:44 »
Hallo. Vist man er negativ til Santon da må man virkelig begynne å åpne øynene.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8452 på: 25. Aug. 2011, 20:47 »
Er noen negative til han?

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8453 på: 25. Aug. 2011, 20:48 »
Er noen negative til han?
Enkelte som surmuler litt ja..

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8454 på: 25. Aug. 2011, 20:56 »
Santon hadde vel vært intet annet enn et fantastisk kjøp slik jeg ser det. Men han er ikke akkurat verdens beste back p.t. for å si det sånn.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8455 på: 25. Aug. 2011, 20:58 »
Santon hadde vel vært intet annet enn et fantastisk kjøp slik jeg ser det. Men han er ikke akkurat verdens beste back p.t. for å si det sånn.
Vil vere den beste i vårt lag iallefall.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8456 på: 25. Aug. 2011, 20:59 »
Tror enkelte har spilt litt for mye FM, men ingen tvil om at gutten har potensiale. Høres jo ut som vi skal signere Ronaldo blandt enkelte :P

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8457 på: 25. Aug. 2011, 21:02 »
Tror enkelte har spilt litt for mye FM, men ingen tvil om at gutten har potensiale. Høres jo ut som vi skal signere Ronaldo blandt enkelte :P
I den tilstanden denne klubben er i nå så er Santon nesten en Ronaldo signering for oss ja.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #8458 på: 25. Aug. 2011, 21:12 »
Var et pent knippe dårlige valg i den videoen der og, halvparten av snuttene ble kutta i det han mista ballen :P

Når det er sagt, dere som heller vil ha Simpson enn Santon burde tusle inn på kjøkkenet og lage dere en STERK kopp kaffe. Simpson er middelmådig, ørlitegrann bedre enn Williamson. Han er en etterrettelig middelmådighet, presterer ok på det jevne kamp etter kamp, men ikke noe mer. Jeg er for å ha engelskmenn i troppen, men det må være fordi de tilfører noe, engelske middelmådigheter kan jeg spare meg for.

Klippet på 2:16 var forøvrig rått, skulle likt å se Simpson feilvendt følge ronaldo, han hadde vel rygga ut av stadion, ut på parkeringsplassen sin, inn i Audi R8`en , lagt bilen i revers og rygga ut på motorveien.

Er super-positiv til å bytte ut Simpson med Santon, førstnevnte har stagnert totalt og blir neppe bedre, sammenligningen med Enrique er jo ikke verdt å kommentere engang.

Santon minner meg litt om en David Luiz i startfasen..
If it has tits or wheels, count on problems!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #8459 på: 25. Aug. 2011, 21:22 »
News: "Freiburg chairman Fritz Keller has confirmed three foreign clubs have tabled bids for in-demand striker Papiss Demba Cisse. Fulham, Sunderland and Blackburn have all been linked." Fra Skysports.

Der mener jeg vi bør kjenne vår besøkelsestid. Mener det er den beste spissen vi har mulighet til å få.

Skal ærlig innrømme at jeg ikke kjenner noe særlig til Cisse. Hva er bakgrunnen for at du kommer med en såpass sterk påstand, er han virkelig så god?
If it has tits or wheels, count on problems!