20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1306502 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8371 på: 25. Aug. 2011, 11:03 »
Tru - Det er vel det einaste som helde dette forumet oppe for tida.

Eit par nye rykter, og trua er sterkare enn aldri før!. At mi no er etter 5-6 spissen 6 dagar før fristen, det er ein an sak ::)

Akkurat no er eg kunn nøgd med bilde av spelaren som helde opp ei nufc-drakt og Pardew som gliser dette sleske gliset sitt som om han har vunne i eurolotto. Og at det ligg på den offisielle sida.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8372 på: 25. Aug. 2011, 11:05 »
http://www.nufcblog.com/2011/08/25/newcastle-to-sign-french-u-19-defender/

Eg håpar verkeleg at det er påbudt å snakka engelsk på trening og der spelarane er samla.

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8373 på: 25. Aug. 2011, 11:14 »
Hmm, bra med noe som ihvertfall kan tolkes som positive rykter. Pieters inn hadde vært gull. Kikket litt på youtube mtp Nolan Roux, selvfølgelig vanskelig å si noe verken fra eller til, men virker ihvertfall som om gutten har krutt i beina. Det er noen hinsides scoringer der. Blant annet et vanvittig langskudd mot Rennes. Kan selvfølgelig ha vært et lykketreff...
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #8374 på: 25. Aug. 2011, 11:26 »
Greit at vi ikke forhaster oss, og ikke vil bruke mer penger enn hva spillere er verdt, men det nærmer seg slutten av vinduet.

Bør skje noe før siste dagen!  ???

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8375 på: 25. Aug. 2011, 11:39 »
At Cissokho blir betraktelig dyrere enn disse ?7,5-?8,5m virker mer i tråd med det jeg fryktet desverre. At han skulle tape seg så masse i verdi hadde nok vært litt vel spesielt.

Pieters inn nå så kan jeg puste litt lettet ut! Da er det ingen krise lenger iallefall, så får vi se om vi får inn det vi helst bør ha i tillegg. Roux er jeg litt ambivalent til når jeg ser på statistikken, men interresant likevel. Brest er jo ikke akkurat den beste klubben må vi huske på. At han i tilfelle er langt nede på listen får så være, tenk om vi ender med Carlton Cole!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8376 på: 25. Aug. 2011, 11:42 »
Roux puttet 15 mål i 09-10 sesongen, og minst 6 i 10-11, men var litt plaget med skader visstnok.

I følge denne siden, vel og merke: http://www.totalfotball.no/index.php/internasjonal-fotball/engelsk-fotball/liverpool/1113-nolan-roux-jaktes-av-liverpool

Edit: 09-10 sesong var i Ligue 2? Hmm...
« Siste redigering: 25. Aug. 2011, 11:44 av boris. »
Nei.

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8377 på: 25. Aug. 2011, 11:45 »
News: Birmingham boss Chris Hughton admits he has held tentative talks regarding a move for Newcastle striker Nile Ranger.
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

svell

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #8378 på: 25. Aug. 2011, 11:50 »
Håper det løser seg med venstreback nå. Ser vel ut til at Pieters er nærmest, men tror ikke noe før jeg får se gutten løpe ut på banen i en obligatorisk kamp med svart/hvit drakt, eget nummer og navn på drakta. For hver dag som går kommer vi nærmere 1. september, og for hver dag vil Newcastle bli litt mer desperate etter en ny back. Dette vet også selgende klubb, og skulle vi stå der 31. august uten at en ny spiller er signert tror jeg vi blir pent nødt til å betale mer enn om vi handler nå. Bedre å betale 7,5 i dag enn 8,5 på deadline day.
Skulle til å si at jeg regner med Ashley også vet dette, men tar ingen ting for gitt fra den kanten.

svell

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #8379 på: 25. Aug. 2011, 12:04 »
Daily Mirror mener vi er etter Davide Santon.
http://www.mirrorfootball.co.uk/transfer-news/Newcastle-chasing-Davide-Santon-Inter-Milan-full-back-who-has-played-for-Italy-already-at-age-20-article789840.html

Florerer ikke akkurat med rykter, så tenkte det var verdt å nevne, troverdig eller ikke...

svell

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #8380 på: 25. Aug. 2011, 12:14 »
Okei.
Noen som har noe formening om han? Rent sportslig.

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8381 på: 25. Aug. 2011, 12:22 »
Nolan Roux er jeg veldig posetiv med, mest pågrunn av at han er en mer spisstype som vi trenger kontra Maiga som vi var linket til. Var det ikke ryktet at vi ville betale 10 mill for maiga? Da bør det vel gå ann å kjøpe nok en franskmann for 8 mill :)

Pieters og Roux inn før deadline med eventuelt santon så er jeg meeeeget fornøyd.
Newcastle United Football Club<3

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8382 på: 25. Aug. 2011, 12:30 »
Tror ikke denne har blitt postet;
MsiDouglas Mark Douglas
Don't shoot the messenger but vibes I'm getting are that Barton won't be replaced... just yet. Barnetta not back on the agenda. LB & ST 1st
11 hours ago

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #8383 på: 25. Aug. 2011, 12:36 »
Okei.
Noen som har noe formening om han? Rent sportslig.

Nå blir vel slike "bås-settinger" av spillertyper for det meste ganske generaliserende, det har vel vært omtrent 5 "nye Drogbar" bare siste året.

Jeg har ikke sett så veldig mye av Roux, men det lille jeg har sett minner meg egentlig mest om en ung Torres.. tror han hadde vært en perfekt #9 for oss.
If it has tits or wheels, count on problems!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8384 på: 25. Aug. 2011, 12:40 »
Tror ikke denne har blitt postet;
MsiDouglas Mark Douglas
Don't shoot the messenger but vibes I'm getting are that Barton won't be replaced... just yet. Barnetta not back on the agenda. LB & ST 1st
11 hours ago

Det er ikkje overraskande. Då det ikkje ser ut til å vera vilje til det, og at ein har sopass dårleg tid på å få inn vback og spiss, og må då prioritera dette. Akkurat ein ersattar for Barton kan eg leva uten, vertfall til mi finne ut om dei mi allereie har kan greie erstatta han. Einaste eg teinkjer på er vback og spiss...