20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1297914 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #7020 på: 10. Aug. 2011, 21:56 »
Håper for guds skyld at serierunden ikke blir utsatt. Er så sulteforet på PL nå at jeg holder på med å gå på veggene her. Ben Arfa og ny spiss eller ikke, Arsenal burde være overkommelige mtp skadene de har.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7021 på: 10. Aug. 2011, 22:07 »
Håper for guds skyld at serierunden ikke blir utsatt. Er så sulteforet på PL nå at jeg holder på med å gå på veggene her. Ben Arfa og ny spiss eller ikke, Arsenal burde være overkommelige mtp skadene de har.

Godt poeng..De mangler etter all sannsynlighet sine tre største stjerner: Fabregas, Persie og Nasri..Så da er det nesten bedre å møte dem nå..selv vi ikke får inn en ny spiss i tide..

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7022 på: 10. Aug. 2011, 22:23 »

Godt poeng..De mangler etter all sannsynlighet sine tre største stjerner: Fabregas, Persie og Nasri..Så da er det nesten bedre å møte dem nå..selv vi ikke får inn en ny spiss i tide..

?
Same old Shearer, always scoring!

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7023 på: 10. Aug. 2011, 22:29 »
MOA for toon!!!!     Bare å finne frem sjekkheftet fat mike

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7024 på: 10. Aug. 2011, 22:55 »
Btw : David Ginola + Nani = Marveaux

No vart eg skikkeleg provosert. Trudde dette var ein "sakleg" tråd. Nok om det.

Angåande Colo; Sjølvsagt går han viss Ashley får nok pengar, viss det er so usakleg å sei so la vera å posta slike rykter her inne. Mi diskuterar overgangsrykter, men ein kan la vera å lima inn linkar om usaklege overgangsrykter :)

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7025 på: 10. Aug. 2011, 22:56 »
Haha, beklager at du blei provosert, men er da lov å håpe? <3
Same old Shearer, always scoring!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7026 på: 10. Aug. 2011, 23:24 »

Angåande Colo; Sjølvsagt går han viss Ashley får nok pengar, viss det er so usakleg å sei so la vera å posta slike rykter her inne. Mi diskuterar overgangsrykter, men ein kan la vera å lima inn linkar om usaklege overgangsrykter :)

Hvis det er min link du sikter til forstår jeg ikke kritikken. Alle overgansrykter er vel usaklige til det er en done deal.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #7027 på: 10. Aug. 2011, 23:35 »

Hva er så usaklig med den første delen her? (sitter på iPhone, så gidder ikke å dele opp quoten)

Dessuten regner jeg med at Nordin mente vi skulle være saklige i diskusjonene. Ble mye hakking på hverandre i den andre tråden. Tviler på at den sakligheten Nordin etterlyste gjelder rykter o.l. Så lenge det kommer et overgangsrykte, bør det kunne diskuteres. Uavhengig hvor sannsynlig det er. Skjønner ikke hvorfor man skal la være å poste "usaklige overgangsrykter". Dessuten er det vel opp til hver enkelt å bedømme hva et usaklig overgangsrykte er?
« Siste redigering: 10. Aug. 2011, 23:38 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7028 på: 10. Aug. 2011, 23:40 »
Jeg er relativt sikker på at dette er satire og ironi mer enn noe annet :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7029 på: 10. Aug. 2011, 23:42 »
Hvorfor sitter vi da å snakker om pavlyuchenko, Onuha, Sanogo osv når det ikke er sjans i havet at noen av disse kommer? Et rykte er nå et rykte.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7030 på: 10. Aug. 2011, 23:53 »
Poenget er at det er dette ashley gnålet deres som er usaklig. Ashley har solgt en spiller pga penger og det ville alle gjort da 35mill for Carroll er vilt. Nolan fikk ikke kontrakten han ville å dro videre. Samme med gråteguttene barton og enrique , de vil jo ikke være her. Så spark dem ut. Ashley kjører denne skuta opp og man må være ganske blåst i hodet for å sette seg i mot dette! Så hold det ashley hat pisset på utsiden av tråden. Punktum!
« Siste redigering: 10. Aug. 2011, 23:55 av TooN »

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7031 på: 11. Aug. 2011, 00:00 »
Alt som har med kjøp og salg i Newcastle har Ashley en meget stor rolle. Å holde han utenfor i denne tråden blir feil.

baerb

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #7032 på: 11. Aug. 2011, 00:01 »
Går masse rykter på twitter nå om at Enrique til Liverpool er "Done deal".(skal selvfølgelig ta twitterrykter med en klype salt)
Men hvis dette er tilfellet håper jeg vi får inn en erstatter så fort som mulig..

http://www.kopsource.com/jose-enrique-agrees-liverpool-terms/
« Siste redigering: 11. Aug. 2011, 00:03 av baerb »

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #7033 på: 11. Aug. 2011, 00:06 »
Newcastle step up striker search as Pardew eyes Leverkusen hitman Derdiyok

Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2024640/Newcastle-want-Eren-Derdiyok-Bayer-Leverkusen.html#ixzz1UfNBJ8Az
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7034 på: 11. Aug. 2011, 00:09 »
Tja, ikke akkurat den spisstypen jeg håper vi henter, men begynner snart å bli slik at alt er bedre enn ingenting!

Kan også spille midtstopper denne fyren har jeg sett tidligere.