20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291576 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #2325 på: 29. Mai 2011, 21:53 »
Utifra den første omgangen så virker Cabaye som en en bra spiller. Kreativ og passingsikker i sin dype midtbanerolle. Virker som han kan passe med både Nolan og Tiote om vi skal fortsette å spille med 2 sentrale.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2326 på: 29. Mai 2011, 21:55 »
Hatar Twitter intenst. Kanskje ein skal laga reglar for å drive å posta Twitter-statusa?

Viss alle desse tvitre-rykta stemmer, forsvinne heile laget vårt skulle det vera Afrika-meisterskap då eller? :P

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2327 på: 29. Mai 2011, 21:56 »
Er det ikke bare å lage en ITK eller twitter tråd?

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #2328 på: 29. Mai 2011, 21:59 »
Hatar Twitter intenst. Kanskje ein skal laga reglar for å drive å posta Twitter-statusa?

Viss alle desse tvitre-rykta stemmer, forsvinne heile laget vårt skulle det vera Afrika-meisterskap då eller? :P

+ 10000000

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2329 på: 29. Mai 2011, 22:10 »
Kan vi, eller de som ruker twitter da, ikke bare fortsette å sprøyte twitterinfoen inn her da?

Denne tråden, og alle andre transfertråder, er jo alltid fylt med spekulasjoner og løse rykter. Og jeg tror de fleste nå har skjønt at man ikke skal stole på absolutt alt som blir sagt\skrevet.

Syns forøverig mange av disse twitterryktene faller på sin egen urimmelighet ut ifra tidspunktene de blir postet på. Gervinho og N'Zogiba "done deal" en søndag ettermiddag\kveld.

Hadde vært flott, men tror ikke det....  :P

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2330 på: 29. Mai 2011, 22:11 »
Hvis vi skal innføre en slik regel i denne ryktetråden så vil jeg også legge til at man får være like harde med andre rykter.

Da må vi i tilfelle kreve at folk kildesjekker sakene sine før vi eventuelt diskuterer dem. Det betyr i så tilfelle at diverse blogger, fotballnettsted og avisartikler heller ikke bør diskuteres her.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2331 på: 29. Mai 2011, 22:12 »
Det har lissom blitt totalt inflasjon av rykter da. Silly season er på spedbarnsnivå - men det spys rykter som om det var en av de siste dagene av transfervinduet. Går vel an å ha et visst kritisk syn på hvilke kilder en bør quote i tide og utide? :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2332 på: 29. Mai 2011, 22:17 »
Neia, fyr løs alle mann, så kan vi alle trimme de små grå med å vurdere hva som er troverdig og ikke.

NB! Jeg kommer tilbake senere i sommer med en helt anne mening når jeg er møkk lei alle ryktene. Silly season har knapt nok begynt, _ennå_ er det bare morro.  ;)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2333 på: 29. Mai 2011, 22:17 »
Fra nå av, og hvertfall til treningskampene begynner, er dette egentlig den mest spennende tråden i hele forumet. For min del altså.
Synes det er litt artig med Twitter-rykter, og folk som liksom skal vite alt som gjøres på SJP. Jeg synes absolutt ikke at vi bør legge noen restriksjoner på hva slags rykter man bør få poste....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2334 på: 29. Mai 2011, 22:19 »
Det blir jo helt umulig å gjøre også - men jeg er litt fan av kritisk kildebruk ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2335 på: 29. Mai 2011, 22:19 »
Det har lissom blitt totalt inflasjon av rykter da. Silly season er på spedbarnsnivå - men det spys rykter som om det var en av de siste dagene av transfervinduet. Går vel an å ha et visst kritisk syn på hvilke kilder en bør quote i tide og utide? :)

Hvem skal i så tilfelle avgjøre hva som var et greit rykte å diskutere, og hvilket som man ikke skal diskutere? Jeg synes det er like greit å la folk få ta frem det de vil, så kan heller vi andre skyte det ned som twitterpiss, useriøs avis, urealistisk osv.

Blir litt håpløst ellers føler jeg. Men det er helt greit å oppmode folk til å være litt nøkterne til hva man trekker frem, jf. ørtende rumour om "done deals".

Men at noen/vi skal sensurere hva som skal være grunnlag for at vi kan diskutere i en tråd for løse rykter og ønsker for transfersommeren 2011 blir litt pussig synes jeg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2336 på: 29. Mai 2011, 22:21 »
Enig - derfor fremmet jeg aldri det forslaget, kom bare med en ydmyk oppfordring ;)

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2337 på: 29. Mai 2011, 22:33 »
Gervinho spilles gjennom, runder keeper og spiller til Moussa Sow, som på åpen kasse setter'n slik at han får sitt 3. hattrick for sesongen.  :D
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2338 på: 29. Mai 2011, 22:33 »
 @cwarr07
Gervinho is no a no9 #nufc

Herregud for en idiot! :P Hva er vitsen med å legge ut straight lies? Vi må nesten betale Pardew en liten slant slik at han, i egen person, kan oppdatere oss med noen ekte rykter på twitter! ;)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2339 på: 29. Mai 2011, 22:35 »
Gervinho spilles gjennom, runder keeper og spiller til Moussa Sow, som på åpen kasse setter'n slik at han får sitt 3. hattrick for sesongen.  :D

Hvorfor ikke kjøpe Sow istedenfor da? :D Eller begge? :D