20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Stephen Ireland  (Lest 24883 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Stephen Ireland
« Svar #90 på: 14. April 2011, 14:48 »
JAVEL DA!. Men da får han iallfall starte med å bruke de seks kampene flittig og gi f. i byturene.  ;)

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #91 på: 14. April 2011, 17:24 »
Har vært noen kontroverser rundt denne historien:

[...]

At han løy var kanskje ikke det smarteste trekket, men at dama holder på å miste barnet er god nok fraværsgrunn for meg. Hvem som helst kunne ha mistet evnen til å tenke rasjonelt i en slik situasjon.

Såklart, det er ikke fravær fra landslagssamling av personlige årsaker som er sjanseløst eller horribelt. Det er det å lyve offentlig om at din bestemor er død når hun lever i beste velgående. At han får panikk er for meg ingen unnskyldning, det står tross alt ikke om minutter, og det er ikke mye rasjonalitet som skal til for å si det som det er.

Når man leverer en sykemelding så kan man ikke bare oppgi det første innfallet som ramler i hodet på deg som årsak. Om han hadde sagt at grunnen var at kjæresten hadde spontanabortert, og landslaget offentlig hadde gitt en pressemelding om at han trekker seg av personlige årsaker, så hadde dette forløpt uten problem.

Men ser den at det er formildende at han løy på grunn av spontanaborten, og ikke for å spille Xbox eller lignende.

Hvorvidt vi skal beholde han eller ikke synes jeg det er vanskelig for meg å si så mye om, så støtter meg til det som er sagt her, pluss at jeg stoler på Pardew og det de ser på trening. Håper han får noen kamper på tampen nå så vi kan se om det er glimt av gamle evner.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 15. April 2011, 01:14 »
http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/football/newcastle/8975865.Ireland_gets_a_six_game_ultimatum_from_Pardew/?

Pards sier ikke overraskende at Ireland har disse 6 kampene på seg for å bevise seg verdig som Newcastle-spiller. Da er det bare å håpe at han klarer gjøre det meste ut av det - selv om det er kort tid. Mot ManU starter han på benk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 15. April 2011, 09:02 »
Tror han blir tilgitt umiddelbart hvis han avgjør mot Man U.. :)

Forøvrig bekrefter Pards det vi alle har visst om avtalen:

""We took him injured, and the loan deal reflects that because he hasn't cost us any money. He will cost us when he plays, and I can't wait to pay some money for him.

"There weren't many better midifelders around a couple of years ago when he was at City. He was outstanding.  "

Og avsnitt to begrunner egentlig ganske greit hvorfor jeg mener Ireland er verdt risikoen..
« Siste redigering: 15. April 2011, 09:04 av InspectorC »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 15. April 2011, 09:34 »
Gledelig lesning dette at han ikke har kostet oss noe ennå. Det er i det hele tatt deilig at det er slutt på at vi nærmest kaster store hauger med penger etter store navn, og klubbene og agentene deres.

Og JA, hvis Ireland nå avgjør mot MænJu, da har han raskt og effektivt rettet på mye!  :D

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 27. April 2011, 15:59 »
Haha, rykter om at Ireland er ute resten av sesongen. Begynner virkelig å bli latterlig detta nå.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 27. April 2011, 16:11 »
Haha, vi burde bytte ut hele vårt medisinske støtteapparat. Ikke at det er deres skyld at Ireland evnt. er blitt skadet igjen, men vi er jo ikke akkurat kjent for å ha få skader. Synes vi altfor ofte har over halve laget ute med skade, og de blir som regel veldig lenge ute med skade, da er det åpenbart noe som gjøres feil enten i fysio-avdelingen, eller så trener man på helt feil måter slik at belastningen blir for stor. Synes det er på tide at klubben retter opp i dette så snart som mulig.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 27. April 2011, 16:19 »
Tja, Colo og Williamson er no aldri skada.

Viss dette stemmer, so er det berre å senda han tilbake til Villa.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #98 på: 27. April 2011, 16:28 »
Hvor er ryktene? Link?
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 27. April 2011, 16:38 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20110427/ankle-injury-rules-out-ireland_2281670_2348100?

Offisielt. Da er vel dessverre hans Newcastle-karriere historie :(
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Simmi

• Gjest
« Svar #100 på: 27. April 2011, 16:44 »
Fryktelig synd. Hadde noen gode innhopp, og jeg tror han kunne fått karrieren på rett kjøl hos oss.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 27. April 2011, 16:55 »
Bare å sende kødden tilbake nå ihvertfall. Og jeg ønsker han ikke tilbake. Makan til kjeks.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #102 på: 27. April 2011, 17:22 »
Bare å sende kødden tilbake nå ihvertfall. Og jeg ønsker han ikke tilbake. Makan til kjeks.

Enig, selv om det kanskje ikke er hans egen feil, så har vi absolutt ikke bruk for en spiller som er så skadeutsatt som han tydligvis har blitt.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 27. April 2011, 17:23 »
Han kan være en kjeks, men jeg stoler faen meg ikke på det medisinske apparatet vårt heller. Vi har hatt en god tradisjon for å la spillere debutere litt for tidlig etter langvarig skade..

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 27. April 2011, 17:27 »
Han kan være en kjeks, men jeg stoler faen meg ikke på det medisinske apparatet vårt heller. Vi har hatt en god tradisjon for å la spillere debutere litt for tidlig etter langvarig skade..

Det vet du minimalt om Inspector. Det er ikke bare hos oss det finnes spillere som har fått tilbakeslag etter mer alvorligere skader, og vi er heller ikke eneste klubben som har skadeutsatte spillere. Og forresten; Michael Owen er ikke noe mindre skadeutsatt i Manu enn det han var i tiden hos oss.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM