20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Tottenham 22. Januar, kl.16.00  (Lest 33025 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 22. Januar, kl.16.00
« Svar #180 på: 22. Jan. 2011, 23:27 »
Hva er det som gjør at Barton får en hel karakter bedre enn Nolan da?

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #181 på: 22. Jan. 2011, 23:32 »
Touché. Det var vel at eg sakna Nolan meir inne i boksen, men må vel ta meir hensyn til at dagens motstandar gjer akkurat det vanskelegare enn mot mange andre lag.

Får konkludere med at heile midtbanen totalt sett gjorde ein god jobb som kollektiv. 7-7-7-7.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #182 på: 22. Jan. 2011, 23:53 »
Jeg skal se kampen nå, fikk sett bare siste 30 min. Synes det er forståelig at ranger skjøt istedenfor å sentre, da løveen gjemte seg unødvendig pga redd for offside. Enig i at barton var uvanlig svak i den delen av kampen jeg så, men den fyren har løpt mange mil i det siste og alle vet hva høy puls og melkesyre kan ha å si for hjernekapasiteten

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 23. Jan. 2011, 00:09 »
Jeg skal se kampen nå, fikk sett bare siste 30 min. Synes det er forståelig at ranger skjøt istedenfor å sentre, da løveen gjemte seg unødvendig pga redd for offside. Enig i at barton var uvanlig svak i den delen av kampen jeg så, men den fyren har løpt mange mil i det siste og alle vet hva høy puls og melkesyre kan ha å si for hjernekapasiteten

Ikke nødvendigvis Løven som burde hatt ballen, men Perch 45 ut. Det burde han ha fått med seg, men samtidig er det forståelig, og på mange måter sunt, at gutten er sulten på en Premier League-scoring.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #184 på: 23. Jan. 2011, 01:40 »
Vi var ikkje klart best i dag. Men det var ein forholdsvis jamnspelt kamp, og 1-1 var OK sjølv om utlikning på overtid (igjen) var jævla surt.

Harper - 8,0

Simpson - 6,0
Coloccini - 9,0
Williamson - 6,5
Enrique - 7,0

Barton - 7,5
Guthrie - 7,0
Nolan - 6,5
Jonas - 7,0

Ameobi - 6,5
Best - 5,7

-
Løvenkrands - 5,5

Best med 5,7 - herlig presist!
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 23. Jan. 2011, 08:45 »
Barton var jo mye bedre enn Nolan. Ikke tvil om det. Barton hadde noen balltap, men viste også klasse i mange tilfeller. Nolan var jo nesten usynlig. Enkelte ganger han bare ga opp å jakte motstanderen fordi han ikke hadde kapasitet. Nolan skal ha litt fritak pga halsinfeksjon. Likevel, så er det på trynet å gi Barton og Nolan samme karakter.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 23. Jan. 2011, 08:52 »
Det er sannsynligvis fordi den defensive jobben som blir gjort er usynlig i dine øyne. Nolan var rå defensivt i går. Fightet og vant utrolig mange baller foran vår forsvarfirer, og skal ha mye honnør for den jobben. Barton var langtifra like trygg defensivt, dessuten spilte han også bort ballen i farlig sone opptil flere ganger i 2.omg.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #187 på: 23. Jan. 2011, 09:06 »
Howay the Lads!
Vil være SVÆRT fornøyd med 1 poeng idag...
Vel så feil kan man ta!

Når det er sagt så skal vi ta med oss at vi faktisk kjempet nok et av de store lagene helt ut av stilen, spesielt i 2.omgang. Nolan gjør faktisk en god kamp sånn som jeg ser det. Han er en av de som er kald nok til å roe ned og holde ballen i laget når vi gjenvinner ballen. Dog har jeg også sett han mye bedre. Barton er likevel den som var desidert best av de 2. Guthrie overrasker med tanke på at det er lenge siden han har spilt kamper, og gjør den defensive jobben han er satt til. Føler vel at Spurs ville blitt brutt i kontringen sin om han hadde klart å spille hele kampen.
Dagens store spillere var våre to Argentinere! Colo gjør en prikkfri kamp defensivt, og begynner å vise hva han er god for. Håper bare han kan få en stødigere støttespiller ved sin side enn Williamson. Håper også vi kan hente en ny høyreback så kan Danny være backup.
Jonas har fått mye pes her inne (delvis rettmessig) denne sesongen, men i går må jeg si han overbeviser. Jobber som ALLTID 110% og løper som om han har stjålet både sko og hårband! I tillegg var innleggene hans særdeles bra i går, og han klarer faktisk å sentre ballen før han roter seg inn i sekken til motstanderne, som han har hatt en tendens til tidligere.

Gleder meg virkelig til vi har Ben Arfa, Tiote og Carroll klare igjen. Da kan dette bli veldig interessant!

Ameobi gjør en god jobb med å holde på ballen, men han blir veldig sliten utover i 2.omgang og klarer ikke å gjøre de riktige valgene. Burde scoret minst ett mål og kunne lett ha hatt en assist til Løven rett før han blir byttet ut.
Best bør benkes i neste kamp. Anser både Løven og Ranger som farligere foran mål enn Best. I tillegg løper de som noen gale og stresser motstanderne høyt i banen.

Harper gjør noen meget viktige redninger, spesielt i 1.omgang.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 23. Jan. 2011, 09:27 »
Da sitter du og jeg med samme inntrykk av kampen Ulf.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #189 på: 23. Jan. 2011, 09:28 »
da sier vi at det er fasiten!  ;D :P

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 23. Jan. 2011, 10:30 »
Synes vi spilte en god kamp, og det var mest uflaks som gjorde at vi ikke vant denne. Men tottenham hadde sjanser de også, så sånn sett var det fortjent at de scorte, men jeg synes vi hadde fortjent å score flere mål enn tottenham.
Jeg synes det var helt riktig av ranger å gå for scoring der. Det var han som skapte sjansen helt på egenhånd, og han vet at dersom han bare får unnagjort den første scoringen, så kommer det til å løsne, for det er kun det mentale som hoøder han tilbake nå. Ranger er en spiss, og da må man ha goalgetter mentalitet, og da sentrer du ikke bort ballen, når du tror du kan score selv. Og han var faktisk veldig nære igår, det er snakk om cm.

Men med tnke på hvor mange skder vi hr nå, så er jeg faktisk imponert over hvor bra vi spiller. Bare tenk hvordn dette kommer til å bli med ben arf, carroll og tiote! Denne sesongen er målt mitt uansett kun å unngå nedrykk, men neste sesong derimot har jeg begynt å drømme om europa. Klarer pardew å bygge videre på det som er startet i klubben, ser fremtiden virkelig lys ut for newcastle! Jeg gleder meg!

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #191 på: 23. Jan. 2011, 12:25 »
4 mot 2 på slutten... og vi klarer ikke engang avslutte angrepet... barnehagefeil

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 23. Jan. 2011, 12:25 »
Barton var jo mye bedre enn Nolan. Ikke tvil om det. Barton hadde noen balltap, men viste også klasse i mange tilfeller. Nolan var jo nesten usynlig. Enkelte ganger han bare ga opp å jakte motstanderen fordi han ikke hadde kapasitet. Nolan skal ha litt fritak pga halsinfeksjon. Likevel, så er det på trynet å gi Barton og Nolan samme karakter.

Han var ikkje mykje betre enn Nolan. Den defansive jobben Nolan la ned i går var veldig bra. Og du har jo sjølv masa om spelarar som gjer den "usynlege dritjobben". Det var det han gjorde i 94 minuttar i går. Ja, han hadde eit par dårlege balltap. Men det eine kom etter at han ikkje akkurat fekk ein kameratpasning. Eit godt døme på jobben han gjorde var i 1 omg når han stoppa innlegget frå Lennon inni i 5 meteren, ein ekstremt viktig inngrepen.
Barton gjorde og ein veldig god jobb defansivt, men han hadde like mange balltap som Nolan, farlege sådan. Og han var ikkje so god offansivt.

Ein kunne sjå at begge var ekstremt slitne på slutten der. At mi har ein sopass tynn stall må ta ein del av skulda for at mi slepp inn mål på overtid. Eit godt eksempel er jo at Perch kjem inn for Guthrie på midten. Einaste han bidrog med var at han stod heilt åleina når Ranger finta fekk Dawson og avslutta sjølv.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 23. Jan. 2011, 12:47 »
4 mot 2 på slutten... og vi klarer ikke engang avslutte angrepet... barnehagefeil
Enig. Er dette som irriterer meg aller mest i denne kampen! Ethvert juniorlag kan gjøre pådrag og sette opp for scoring der. Terp mer på five-a-side kanskje?

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 23. Jan. 2011, 12:57 »
Er ikke alltid lett å gjøre de rette valgene etter 90 minutter med knalllhard jobbing, men man lærer av sine feil.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/