20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Stevenage - Newcastle 8. Januar, kl. 18.30  (Lest 60882 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Stevenage - Newcastle 8. Januar, kl. 18.30
« Svar #15 på: 07. Jan. 2011, 12:00 »
Krul spiller ifølge nufcblogg, som skriver at kona til Harper skal føde til helga.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 07. Jan. 2011, 14:01 »
Dersom vi stiller med eit par-tre nøkkelspelarar, kan det i alle fall, for dei interesserte, vere aktuelt å spele på Newcastle på Norsk Tipping sin odds. 2.30 på bortseier med 1-0 i handicap til Stevenage. Å slå Stevenage med minst to mål må vel i dei fleste tilfelle vere innanfor rekkevidde?

Som sagt, 2.30 og singelkamp.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 07. Jan. 2011, 15:41 »
Håper Vuckic, Ferguson og Ranger får spille tid

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 07. Jan. 2011, 17:06 »
Jeg har sagt det før, og sier det igjen. Jeg er svært, svært skeptisk til å forandre for mye på laget. Stammen må beholdes.

Vil se Colo i midtforsvaret og Simpson på høyre. Vil se Tiote eller Barton starte. Vil se Rout på høyrekant.

Krul
Simpson - Colo - Campbell (evt Kadar hvis gammeln er skada) - Enrique
Rout - Smith - Barton - Ferguson
Løven - Best

Ettersom Jonas er skadet, og bør hvile, så bør Enrique spille, for at ikke venstresida skal kollapse helt. Hadde Jonas vært frisk kunne vi brukt Perch eller Fergie på backen. Optimalt sett ser jeg for meg at Nolan bytter med Barton ved pause. Eventuelt kan Nolan starte og Barton avslutte, men det må man vurdere ut fra behov.

Best og Løven prioriteres foran Ranger pga lite matchtrening og pga et godt samarbeid mot Hammers. Også fordi begge er bedre målscorere enn Ranger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 07. Jan. 2011, 17:48 »
Enrique er den siste som bør spille i morra mtp at vi ikke har noen back-up for han. Så enkelt er det bare. Og med det kampprogrammet vi har hatt de siste ukene, og at han nettopp har slitt med en liten skade, så bør han hviles i morra.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 07. Jan. 2011, 18:54 »
Oppe i 1.62 på nordicbet nå. Hva tror dere om den? Jeg er veldig fristet til å sette noen lapper, selv om jeg helst ikke spiller på Newcastle.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #21 på: 07. Jan. 2011, 19:18 »
Forstår ikke hvorfor vi skal stille med førstelaget vårt i denne kampen. Bedre at dem som nesten er der oppe får prøve seg. Dette for at vi har hatt et ganske hardt juleprogram, og førstelagspillere bør for lade opp batteria igjen. I tillegg vil eg ikkje risikere at noen av dei viktige spillerene vår blir skadet.

Vi skal overleve PL i år så får cupen ver ein bonus!
Newcastlesupporter siden 1992

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 07. Jan. 2011, 19:32 »
Nå må vi tenke på det at det er en uke til neste kamp, så hvile får de nok av.
Toon till I die.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #23 på: 07. Jan. 2011, 19:53 »
Ta sjansen på at ingen blir skadet?

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 07. Jan. 2011, 20:14 »
Det som taler imot. Og den ser jeg absolutt.
Toon till I die.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 07. Jan. 2011, 20:26 »
Ta sjansen på at ingen blir skadet?
Det må vi satse på hver eneste helg med Premier League-runde uansett. Vi tok en råsjans på at ingen ble skadet etter at siste bytte var gjort tidlig i andreomgang mot West Ham også, men den flaksen hadde vi ikke.

Jeg tror ikke vi vinner FA-cupen, men synes uansett vi skal ha et klart mål om å gå videre fra første runde. Og skal vi slå Stevenage, så bør vi stille et brukbart sterkt lag. En del sentrale førstelagsspillere kan selvfølgelig få hvile, i særdeleshet de som har føling med skader. Men bare fordi vi ikke har backup, så synes jeg ikke vi skal benke Enrique. Jeg vil ikke ha to fullstendig uerfarne spillere på den ene siden, det gjør oss altfor svake på den siden, noe jeg mener vil svekke oss mer enn nødvendig, og mer enn godt er.

I mine øyne er det stor forskjell på ligacup og FA-cup. FA-cupen er mye større, og jeg synes trygt vi kan gjøre et ærlig forsøk, uten at vi trenger å toppe laget i første kamp, mot et lag som er minst fire divisjoner dårligere enn oss.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #26 på: 07. Jan. 2011, 21:39 »
De spiller jo i League 2, og vist reservespillerene vårt ikke er gode nok til å slå dem, så må man jo lure jækelig på kvaliteten til dem!!!!

Som du sier Joakim, du trur ikke vi vinner Fa-cupen, hvorfor skal vi da satse de beste spilleren i denne kampen??

GeordieLad

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #27 på: 07. Jan. 2011, 23:22 »
Nei, vi vinner ikke FA-cupen. Men hvorfor risikere å snu en god trend, istedet for å knuse Stevenage og gå inn i kampen mot Mackems med full selvtillit? En smell mot Stevenage her, tror jeg vil legge en demper for stemningen, uansett hvilket lag vi stiller med.

Risikabelt med skader, ja, men synes vi skal stille nesten så sterkt som mulig.
Ingne grunn til at Krul skal spille. Harper bør starte. Trenger å komme i kamptrening, på tross av at han har vært solid. Bare 2 kamper etter langtidsskaden.
Williamson vil jeg også se spille sammen med Colo. Viktigere å holde ham i gang på midstopperplass enn Kadar, som kan ta venstrebacken. Satser på at Gosling debuterer også. Håper på følgende lag:

Harper
Simmo Colo Willy Kadar
Rout Barton Gosling Ferguson
Best Løven

Leder vi greit til pause, så ser jeg helst at vi hviler nøkkelspillere som Simmo og Barton, som løper ekstremt mye i løpet av en kamp.
We are the geordies, the geordie bootboys.
And we are mental, and we are mad.
We are the most loyal footballsupporters,
the world have ever had!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 08. Jan. 2011, 11:28 »
Jeg mener at slike kamper er perfekte til å gi benkeslitere og talenter sjangsen. Hvis ikke Vuckic, Ferguson og Kadar får spille i slike kamper, når skal de få slippe til? Rnger vil kanskje klare å spille på seg litt mer selvtillit i denne kampen.

Prestasjonene til de unge vil veriere, men de må få spilletid hvis de noengang skal klare å slå gjennom. Husk på Chelsea kampen i ligacupen.

Vi bør slå Stevenage selv om vi stiller med et svekket lag. Men vi bør ha et par nøkkelspillere på banen for å hjelpe de unge.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 08. Jan. 2011, 12:28 »
Ed fra nufcblog skriver at Pardew vurderer Smith til en spissrolle idag. Det er latterlig nok i seg selv, men nå er det jammen på tide med en kamp fra start for Ranger.