20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Man City (Boxing Day 26.12, kl 16.00)  (Lest 35252 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man City (Boxing Day 26.12, kl 16.00)
« Svar #135 på: 26. Des. 2010, 16:53 »
Frustrerandes kamp. Colo har vore ræv, også Tiote har vore veldig veldig svak. Ekstra kjipt mot eit av fotball europas kvalmaste fotballlag!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 26. Des. 2010, 16:54 »
Det er ingen annen logikk enn at Colo - Taylor aldri har fungert, det har Colo - Williamson. Jeg fatter ikke hvorfor Taylor på død og liv skal spille.

Det derre er tøvpreik. Colo og Taylor fungerte bra forrige sesong. Taylor eller Williamson kan ikke ta løpa til Colo uansett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Simmi

• Gjest
« Svar #137 på: 26. Des. 2010, 16:55 »
Det tok hele 5 minutter før Taylor-haterne her inne, begynte å kritisere Taylor.

Jeg vet ikke helt om det er Colo som skal følge der. Tevez kommer mellom Taylor og Colo, bak ryggen på Colo. Er det ikke Tayls som skal ta ut Tevez da? Taylor har jo full oversikt. Det har ikke Colo.

Ingen av målene var Tayls feil, og det var heller ikke dårlig kommunikasjon eller dårlig samspill mellom Colo og Tayls. Det målet skal Colo ene og alene ta på sin kappe. Dette er nok et eksempel på at du rett og slett har noe i mot Taylor.

Colo - Taylor = Katastrofe

Colo - Williamson = Klasse

Dette konkluderte du med etter 20 minutter +/- Dette er de første minuttene de har spilt sammen på ett år. Latterlig.
Colo og Taylor har jo spilt helt greit sammen de. Det var det ene målet hvor Colo gjorde en feil, men bortsett fra det kan jeg ikke se noen brølere.

Vi spiller bra, men det hjelper ikke så lenge vi ikke klarer å omsette noen av sjansene våre. Men jeg har som vanlig troa :D

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #138 på: 26. Des. 2010, 16:55 »
Inn med ranger, ut med jonas. Barten og rout på kantene.

Simmi

• Gjest
« Svar #139 på: 26. Des. 2010, 16:57 »
AARGH!! For en sjanse. Tror Nolan reddet målet  der. Nå har vi hatt 2 fete sjanser. Spesielt den første til Carroll var enorm. Den må settes om vi skal ha sjans mot de beste lagene..Vi må få Ranger inn i 2. omgang. Nolan har vært ubrukelig i den hengende rollen. Har ikke stor nok kapasitet eller god nok nærteknikk.
Enig. Nolan er egentlig ubrukelig i den rollen når han ikke klarer å komme til sjanser. Han har nærteknikk som Shola på sitt verste.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 26. Des. 2010, 16:58 »
Selvsagt kommer taylorgjengen og griner etter at Colo og Krul driter seg ut. FÅ OPP ÆVVA!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #141 på: 26. Des. 2010, 16:58 »
Nolan og Krul har vært tragiske. Colo glipper markeringen nok en gang. Carroll jobber bra og vinner alt på hodet, men gjør også veldig mye rart med ballen i beina.

Ellers har Jose Enrique vært helt enorm nok en gang. Han blir nok dessverre ikke lenge på Tyneside... Men hva i det huleste holder han på med når han tar Zidane-finta på egen femmeter foran årvåkne Carlos Tevez? :o
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Barton88

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #142 på: 26. Des. 2010, 16:59 »
Vi kommer til kort for City i dag. Bare Carroll kan snu dette og det har dommeren bestemt seg for å gjøre noe med.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 26. Des. 2010, 16:59 »
Etter å ha sett 2. målet vet jeg ikke helt. Colo hadde kontroll på Tevez og ledet ham ut i banen. Tevez  skjærte innover og havnet i mellomrommet mellom Colo og Tayor. Der tror jeg Colo ikke gjør noe galt. Hadde han fulgt Tevez inn i det rommet ville han ha stått foran Tayls, hvilket han ikke skal gjøre. Derimot skulle Tayls kanskje ha støtet i ryggen på Tayls der. Taylor stod en meter bak Tayls. Det rommet skal stenges slik at Tevez ikke får skutt.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 26. Des. 2010, 17:02 »
Det er ikke slik at Colo skal følge Tevez overalt i boksen. Når Tevez kommer inn rommet til Tayls er det han som skal ta ut Tevez og ikke Colo. Colo ledet Tevez inn i rommet til Taylor, og da er det Taylor som skal sørge for å stå tett nok i kroppen på ham.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 26. Des. 2010, 17:02 »
Haha, du er faen meg patetisk. Se situasjonen en gang til, du.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #146 på: 26. Des. 2010, 17:03 »
Gi nå faen i hvem som var mest skyldig i 0-2-målet. Poenget er vel at det er idiotisk å gi fra oss to ekstremt billige mål på den måten før det har passert fem minutter på dommeruret! Er vel t.o.m Nolan som gir bort bllen i farlig området til å begynne ned. Men nok om det.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Klaus

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #147 på: 26. Des. 2010, 17:05 »
Dette var en kamp jeg hadde sett fram til. I Manchester var vi helt på høyde med City, men tapte ufortjent. De Jongs overfall på Ben Arfa har gjort at revansjelysten var ekstra stor.Det er da bare så frustrende når kampen nærmest er over etter 5 min. Har desverre liten tro på at Newcastle skal klare 3 mål i løpet av 2. omgang.   >:(  Håper virkelig jeg tar feil.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 26. Des. 2010, 17:06 »
Det var Tiote som ga bort ballen. Han sentret altfor hardt i hælen på Barton som stod med ryggen til.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 26. Des. 2010, 17:06 »
Haha, du er faen meg patetisk. Se situasjonen en gang til, du.

Det er nettopp det jeg har gjort.  Bare fordi kommentatoren sier at Colo slipper tevez vil ikke det si at han har rett. Colo dekker rommet sitt. Han skal ikke følge Tevez overalt. Taylor tok derimot kanskje ut alt for mye dybde der. Han stod alt for langt bakom.