20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Gjettekonkurranse: Når sparkes Pardew?  (Lest 47540 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Gjettekonkurranse: Når sparkes Pardew?
« Svar #120 på: 13. Des. 2012, 08:39 »
Ian Holloway er IKKJE Blackpool manager lengre, han byttet til Crystal Palace før i høst. (Virker som ikkje alle har fått det med seg)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 13. Des. 2012, 09:07 »
 :wink:
Dette kan snkz vinne :D

http://www.bligla.com/26048953

Om du lærer deg å være realistisk å innse sannheter så skal jeg med glede gå der ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 13. Des. 2012, 09:51 »
Di Matteo vil jeg tippe som mest sannsynlig for øyeblikket.
Jeg greier bare ikke å se Di Matteo som sannsynlig, men det er godt mulig jeg ser meg blind på det faktum at han har vunnet CL med Chelsea. Men for all del, RDM er arbeidsledig, og det er nok førstepri for Mike Ashley (aldri i verden om han kjøper fri en manager fra en annen klubb). Likevel, blant arbeidsledige managere er jeg stygt redd for at Mark Hughes står foran RDM i køa.

Men ærlig talt, å gjette på hvem Mike Ashley kan finne på å ansette som manager er egentlig håpløst. Han kan ansette alt mulig rart. Det var vel ingen som var i stand til å gjette at han skulle hente Alan Pardew frem fra glemselen, før ryktene begynte å svirre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 13. Des. 2012, 10:07 »
HansJ kommer til å få mest rett. (Får nå håpa det)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 13. Des. 2012, 10:21 »
HansJ kommer til å få mest rett. (Får nå håpa det)

Vil du oss så vondt? :(

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 13. Des. 2012, 10:58 »
Di Matteo vil jeg tippe som mest sannsynlig for øyeblikket.
Jeg greier bare ikke å se Di Matteo som sannsynlig, men det er godt mulig jeg ser meg blind på det faktum at han har vunnet CL med Chelsea. Men for all del, RDM er arbeidsledig, og det er nok førstepri for Mike Ashley (aldri i verden om han kjøper fri en manager fra en annen klubb). Likevel, blant arbeidsledige managere er jeg stygt redd for at Mark Hughes står foran RDM i køa.

Men ærlig talt, å gjette på hvem Mike Ashley kan finne på å ansette som manager er egentlig håpløst. Han kan ansette alt mulig rart. Det var vel ingen som var i stand til å gjette at han skulle hente Alan Pardew frem fra glemselen, før ryktene begynte å svirre.

Ser den, men er usikker på om noen storlag vil ta sjansen på han. Er nesten ikke helt typen til å lede storlag ved første øyekast.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 13. Des. 2012, 13:04 »

Om du lærer deg å være realistisk å innse sannheter så skal jeg med glede gå der ;)

Hehe, var jo bare en spøk. Og jeg ser på meg selv som realistisk. Men er en vesentlig forskjell mellom realist og ekstrem-negativitist(??) <3
Same old Shearer, always scoring!

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #127 på: 13. Des. 2012, 13:35 »
31.01.2013 Bare fordi det hadde vært så typisk :/
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Peter

• Gjest
« Svar #128 på: 13. Des. 2012, 17:41 »
hadde Martinez, Laudrup eller vært oppnåelig? Kommer vell an på hva Llambias og MA sier på møte. Liker også Ian Holloway.

tror forøvrig Peter får rett i sin tipping. Han bør få Obertan klistremerke av Nordin i posten.

Takk, men kan jeg heller faa en Mike Williamson dorull? :)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 13. Des. 2012, 18:24 »
Var faktisk inne på tanken. men det er et spesielt innlegg i Obertan tråden som alltid får meg i godt humør. Går alltid tilbake og leser det på ny når jeg trenger en latter:

Mannen kan sleike rasshullet mitt reint, fyfaen... Obertan vil aldri bli god nok for PL.. er saa forbanna lei av aa se den triste typen vandre rundt og ikke utrette noe positivt...
Han har bare ikke det lille ekstra en trenger for aa lykkes. Selg ham i januar.
  :spytt:   dør hver gang
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Peter

• Gjest
« Svar #130 på: 13. Des. 2012, 18:34 »
Haha, youre welcome! :D

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 14. Des. 2012, 10:36 »

Hehe, var jo bare en spøk. Og jeg ser på meg selv som realistisk. Men er en vesentlig forskjell mellom realist og ekstrem-negativitist(??) <3

I know, men jeg ser på deg som overdrevent positiv til tider urealistisk når det kommer til å analysere Newcastle, spillet og Pardew til tider ;) Og du ser meg i motsatt retning ;)

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 14. Des. 2012, 13:38 »
Hehe, vil ikke si jeg er så ekstremt positiv til Pardew og alle hans valg, men føler noen må prøve å holde motet oppe her inne ::p

It's in the darkest hours, the light becomes the brightest!
Same old Shearer, always scoring!

Dionysos

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #133 på: 16. Des. 2012, 22:30 »
Tap mot QPR nå, og han skal egentlig være ute og søke nytt arbeid. Dette hadde iallefall vært realitet i de aller fleste klubber i en Europeisk toppdivisjon. Om denne logiske regelen, for hvor lenge en manager kan holde på å drite seg ut, eksisterer eller ikke i ulogiske Newcastle gjenstår å se.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #134 på: 16. Des. 2012, 22:36 »
Jeg kan garantere deg at han ikke får sparken til tross for tap mot QPR.

Men taper vi mot QPR er det vel Arsenal og Man Utd på rad? Med tap der også kan det begynne å bli stygt...

Nedrykksstrid ved nyttår - hvem hadde trodd det i sommer?  :)