20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 664558 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3210 på: 30. Des. 2014, 10:27 »
http://www1.skysports.com/football/news/11095/9625276/premier-league-tony-pulis-in-talks-with-west-bromwich-albion

Da minker sjansen for at vi får den mannen inn dørene, noe jeg ikke er veldig lei meg for!

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3211 på: 30. Des. 2014, 10:39 »
Jeez! Det som en gang var håpets klubb som hadde evig optimistiske fans er nå skuffet over å bli kvitt Pardew... Gud bedre vi har vært med på mange skuffelser i det siste :'( Håper det skjer noe flott snart...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3212 på: 30. Des. 2014, 10:39 »
Skuffet var vel feil ord. Les skeptiske...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3213 på: 30. Des. 2014, 10:41 »
http://www1.skysports.com/football/news/11095/9625276/premier-league-tony-pulis-in-talks-with-west-bromwich-albion

Da minker sjansen for at vi får den mannen inn dørene, noe jeg ikke er veldig lei meg for!

Aldri om Pulis hadde kunne jobba under Ashley.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3214 på: 30. Des. 2014, 10:44 »

Enig. Man kan si mangt om Pulis sin stil og filosofi, men mannen har faktisk en viss integritet overfor hva han står for. Fotballen er ræva men han står i alle fall for den. Dessuten vitner fortiden hans i Palace om en som sier ifra og det kan vi jo ikke ha noe av...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3215 på: 30. Des. 2014, 10:52 »

Enig. Man kan si mangt om Pulis sin stil og filosofi, men mannen har faktisk en viss integritet overfor hva han står for. Fotballen er ræva men han står i alle fall for den. Dessuten vitner fortiden hans i Palace om en som sier ifra og det kan vi jo ikke ha noe av...

Nettopp.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3216 på: 30. Des. 2014, 10:59 »
Lee Ryder: Tony Pulis in talks with #wba . Pulis would want control over transfers at #nufc.

My point!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3217 på: 30. Des. 2014, 11:09 »
Blir det noe ræl ala Steve Bruce eller Pulis, så drar jeg ens ærend over nordsjøen for å plante champagneflasken et sted hvor sola aldri skinner hos MA.... Med kork

Forsiktig nå! Dette kan fort skje.
Vi kan vel egentlig slå fast at Ashley går for den som krever minst lønn og minst bryderi.

Det sies at Pardew dobler lønna si i Palace!?! Er det virkelig så dårlig betalt i en klubb som NUFC at de minste klubbene i PL gir det dobbelte til sine managere?

Det kan nok stemme ganske bra det. Pardew har vært blant PL's dårligst betalte managere i Newcastle, da med det unntak av at den lista kan ha forandret seg siden den er to år gammel og lag har rykket opp siden den tid. Det kan jo ha presset Pardew litt oppover på lønningsstigen, men Pardew har vært gnien på det området.

Dette bildet blir jo enda litt mer ekstremt nå fordi Palace må bla opp for å få sin mann. Det er meget mulig de nå øser ut en lønn til Pardew som hans forgjengere slet ikke har fått, uten at det blir stort annet enn spekulasjoner for min del. Men vi vet jo alle hvordan dette fungerer: Palace fant sin kandidat som de ville ha, og da vet de hva de må gjøre.

Jeg bare håper dette er en løsning alle parter kan bli fornøyd med, hvorav vi som NUFC fans er en part også. Jeg håper virkelig vi får en bra manager nå som vi kan være fornøyd med. Men jeg venter i spenning.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3218 på: 30. Des. 2014, 11:14 »
Lee Ryder: Tony Pulis in talks with #wba . Pulis would want control over transfers at #nufc.

My point!

Og det er vel egentlig helt greitt. Pulis har ikke så forbanna mye mer resultater i PL å vise til en Pardew, og spiller ikke akkurat fotball etter Geordienes hjerter, eller mitt/våre for den del.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3219 på: 30. Des. 2014, 11:19 »
Hvem av de realistiske manageralternativene gjør? Hvis eg kunne velge mellom Sherwood, Bruce og Pulis hadde jeg valgt sistnevnte any day!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3220 på: 30. Des. 2014, 11:24 »
Tror Pardew er ganske langt ned på lista over lønn - han har vel i relativt stor grad en bonusbasert lønn basert på resultater. Har i hvertfall lest så.

For å si det slik så er jeg isolert sett veldig tilfreds med at Pardew går. Føler han har tatt laget så langt han kan, og at vi vil få mer ut av laget med en manager med større ambisjoner for vårt offensive spill.

Det som dog virker som realitetene er at det faktisk er Pardew som forlater oss på grunn av nok et transfervindu der Ashley ser ut til å vise null ambisjoner. Dersom det stemmer at vi ikke har planer om å bruke penger i januar, så er det et perfekt bilde på hvordan Ashley ikke ønsker at dette laget skal prestere mer enn det det per dags dato gjør. Og da sitter vi igjen med de manglene vi har i stallen, og får antakeligvis inn en ny manager som orker noen år med null visjon om fremgang med klubben. En stall som blir å klare seg i PL, men som kunne hevdet seg betraktelig bedre med en forsterkning inn i hvert ledd.

Eneste en får håpe på er at det er en manager som kanskje kan gi oss større underholdning på fotballbanen. Men det er bare å gardere seg for det verste under Ashley. I det lange løp må vi bare håpe at Ashley selger så kjapt det lar seg gjøre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3221 på: 30. Des. 2014, 11:33 »
Sitter med litt blandede følelser. På en måte godt å bli kvitt Pardew, men er drit nervøs for at Bruce skulle komme inn porten. Det ville vært skamdale.
Beardsley/colo tar jobben frem til sommeren ,så De Boer hadde vært kanon!

Må si jeg tar av meg hatten for Ashley. Makan til businessans!! Tror 99% av alle eierne ville sparket Pardew etter horribel start. og betalt han kompansasjon. Men neida vår eier sitter på gjerdet og venter. så får han jammen penger for å bli kvitt han. Utrolig!!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3222 på: 30. Des. 2014, 11:37 »
Tror Pardew er ganske langt ned på lista over lønn - han har vel i relativt stor grad en bonusbasert lønn basert på resultater. Har i hvertfall lest så.

For å si det slik så er jeg isolert sett veldig tilfreds med at Pardew går. Føler han har tatt laget så langt han kan, og at vi vil få mer ut av laget med en manager med større ambisjoner for vårt offensive spill.

Det som dog virker som realitetene er at det faktisk er Pardew som forlater oss på grunn av nok et transfervindu der Ashley ser ut til å vise null ambisjoner. Dersom det stemmer at vi ikke har planer om å bruke penger i januar, så er det et perfekt bilde på hvordan Ashley ikke ønsker at dette laget skal prestere mer enn det det per dags dato gjør. Og da sitter vi igjen med de manglene vi har i stallen, og får antakeligvis inn en ny manager som orker noen år med null visjon om fremgang med klubben. En stall som blir å klare seg i PL, men som kunne hevdet seg betraktelig bedre med en forsterkning inn i hvert ledd.

Eneste en får håpe på er at det er en manager som kanskje kan gi oss større underholdning på fotballbanen. Men det er bare å gardere seg for det verste under Ashley. I det lange løp må vi bare håpe at Ashley selger så kjapt det lar seg gjøre.

Jeg kjøper ikke dette. Ashley har alltid åpnet lommeboka når de riktige spillerne står for tur. Så dette tror jeg bare er pisserykter.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3223 på: 30. Des. 2014, 11:48 »

En god oppsummering, som vanlig fra Kristoffer.

Jeg vil dog skyte inn et lite MEN her nå.

Jeg tror pr dags dato Newcastle har en stall som kunne hevdet seg mye bedre i PL bare ved å blitt bedre på skadeforebygging. Begynner vi å sammenligne stallen med mange andre klubber i PL så er den ikke SÅ forbanna tynn, og selv om Taylor/Williamson ikke er blant PLs beste stoppere så er de ikke soleklart de dårligste heller bare for å nevne ett eksempel. Kanksje kunne spissproblemet vært langt på vei løst hadde ikke Cisse vært like skadeutsatt, har han egentlig på noe tidspunkt så langt i år vært 100% fit? Og kanskje kunne han fått mye og nødvendig avlastning med en viss De Jong like bak seg? Og kanskje kunne en frisk Santon hjulpet forsvaret mye? For ikke å nevne at vi faktisk spiller med en 21 år gammel keeper som i utgangspunktet egentlig bare skulle være tredjekeeper.

Problemet til denne klubben er like mye alle de forbanna skadene, som det angivelig er opplest og vedtatt at vi bare må leve med, like mye som en tynn stall. Nå skal ikke Pardew ha skylden for dette da dette har gått i en evig runddans siden lenger enn jeg kan huske nå, siden Robsons dager?

Gi meg gjerne en manager som virkelig vil ta tak i alle skadeproblemene i denne klubben? Det er nok av eksempler på at det faktisk er mulig å gjøre noe med. Selvfølgelig vil du aldri klare å få en helt skadefri tropp over veldig lange perioder, men det er ingen tvil om at det er fullt mulig å bli bedre på skadeforebygging enn det klubben vår er pr dags dato.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3224 på: 30. Des. 2014, 11:52 »
Hvem av de realistiske manageralternativene gjør? Hvis eg kunne velge mellom Sherwood, Bruce og Pulis hadde jeg valgt sistnevnte any day!

Av de tre er nok Pulis det tryggeste valget, om ikke annet. Men er det en kandidat du egentlig vil ha som Newcatle manager? Jeg vil iallfall ikke det.

Som det blir påpekt her, så ville nok Pulis fort kommet på kollisjonskurs med (C)Ashley også, og nå stikker han vel uansett til WBA da. Litt synd på en måte, for vi har ofte tatt bra med poeng mot nettop WBA. Det er nok snart slutt på det nå. Men 8.plass er vel det beste Pulis fikk til med Stoke, er det ikke? Da har jo Pardew klart bedre med Newcaslte, og tilogmed under (C)Ashley regimet...