Så det er liksom i dag vi får nyheten om at Pardew blir vår nye manager? Pressekonferanse?
Det vi trenger nå er en manager som har PL-erfaring i form av å bli sparket i nesten hver eneste klubb han har vært..............huff!
Savner Hughton allerede! Makan til karismatisk fyr og leder...

Har ikke hatt det så bra Newcastle-år siden Robson var trener for oss.. d
Det er fælt å si det, men om/når Pardew blir trener blir det tøft å holde seg i PL. "Håper" at de største stjerne våre drar, da de ikke fortjener å leve i en slik kaotisk hverdag.. Hadde jeg vært fotballspiller uten spesielle følelse for den ene eller andre klubben hadde jeg aldri signert for Newcastle, og det er fælt å si...
Jeg har aldri hatt en større "kødder du?"-opplevelse enn da jeg leste Hughton hadde blitt sparket..ble skikkelig overrasket! Han har bidratt til at min kjærlighet til Newcastle klarte å bli enda høyere enn det den var (og det skal mye til å klare!).
Og nå kommer Pardew inn - en manager jeg ALDRI har hatt sansen for.. Skal ikke dømme for mye på forhånd, men vi kan vel si såppass at utviklingen ligger dårlig an, med tanke på at ALLE uten om Ashley og styret er imot han.
Blir imponert om spillerne er så proffesjonelle at de klarer å levere gode resultater (i starten), selv om samtlige virker til å være negative til sparkingen av Chris.
En sukkersøt manager som nylig fikk sparken i et League 1-lag (og kan skryte av å ha blitt det i nesten alle klubbene han har vært i tidligere) er akkurat det vi trenger nå. CL neste. Vi ønsker deg hjertelig vekommen............