20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Breaking: Tore Andre Flo i samtalar med Newcastle  (Lest 5662 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Breaking: Tore Andre Flo i samtalar med Newcastle
« Svar #15 på: 30. Juni 2005, 15:00 »
Dette er grusomt. Hvis Souness kjøper Flo, sier det bare noe om ambisjonsnivået hans. Hva i alle dager skal vi med en avdanka nordmann??
Herlighet...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 30. Juni 2005, 15:04 »
John Carew er bedre enn Tore André Flo.
Flo var en gang en meget talentfull spiss, men han har aldri klart å finne tilbake til scoringsformen fra 98.
Flo er derimot bedre enn Ian Rush var i 1997, og ville blitt som en forsterkning å regne, i forhold til Rush.

Men vi skal selvsagt ikke kjøpe Flo. Han er ikke god nok til å heve laget vårt. Og vi trenger spillere som kan heve laget. Ikke reserver.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 30. Juni 2005, 16:48 »
Souness avkrefter Flo rykter

Skrevet av Asbjørn, 30 Juni 05

En oppgitt Souness forteller til den offisielle Newcastle siden (nufc.co.uk), at det er uaktuellt å hente Flo til Newcastle.

?Jeg har ingen aning om hvor denne historien kommer fra. Det er uansett ikke noe sannhet i dette rykte.?

?Dette er en stor fotballklubb, og det vil alltid være rykter og spekulasjoner om overganger.?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Brimi

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #18 på: 30. Juni 2005, 17:12 »
Det var veldig greit. Kunne godt tenkt meg en norsk spiller i Newcastle, men ikke Flo. Skulle gjerne sett Carew der, men ikke for 60mill..
Souness har sikkert et godt øye til norsk fotball ettersom Gamsten gjorde det bra i sin første sesong. Hadde vært hyggelig med litt media dekning ihvertfall :)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 30. Juni 2005, 17:51 »
Sitat fra: "Brimi"
Det var veldig greit. Kunne godt tenkt meg en norsk spiller i Newcastle, men ikke Flo. Skulle gjerne sett Carew der, men ikke for 60mill..
Souness har sikkert et godt øye til norsk fotball ettersom Gamsten gjorde det bra i sin første sesong. Hadde vært hyggelig med litt media dekning ihvertfall :)

Jeg blåser egentlig hvor de kommer fra i verden bare de hever laget. Pr dags dato kan jeg ikke se mange nordmenn som gjør det. Eneste er muligens Gamsten siden vi ikke har noen venstre kantspillere på laget pr dags dato.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

martinlarsen007

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #20 på: 30. Juni 2005, 20:06 »
Bra souness ikke vil ha ToreAFlo. Virkelig ikke en spiler vi trenger.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #21 på: 30. Juni 2005, 23:33 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Souness avkrefter Flo rykter

Skrevet av Asbjørn, 30 Juni 05

En oppgitt Souness forteller til den offisielle Newcastle siden (nufc.co.uk), at det er uaktuellt å hente Flo til Newcastle.

?Jeg har ingen aning om hvor denne historien kommer fra. Det er uansett ikke noe sannhet i dette rykte.?

?Dette er en stor fotballklubb, og det vil alltid være rykter og spekulasjoner om overganger.?

Og takk gud for det! Hadde aldri trua på at Souness sikta så lavt.

Min meining:

Det er ikkje alltid det går ann å lage gull av gråstein!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

djmattis

• Gjest
« Svar #22 på: 01. Juli 2005, 00:09 »
håper dette bare var en stor kødde aksjon fra sky sports side...

flo er kanskje det dårligeste alternativet de kunne finne på....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 01. Juli 2005, 02:35 »
nufc.com skriver i dag som en forfatter fra SkySports som har publisert flerfoldige rykter der Newcastle har blitt linka til forskjellige spillere fra Europa som aldri har blitt noe som helst av. Husker blant annet denne Mastorovic eller hva han nå het, denne svensken. Rart igrunn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #24 på: 01. Juli 2005, 10:03 »
Flo skal gå til Olympiakos tror jeg... Fordi Trond Sollied er trener der nå!
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

djmattis

• Gjest
« Svar #25 på: 01. Juli 2005, 16:21 »
Sitat fra: "Thommazz"
Flo skal gå til Olympiakos tror jeg... Fordi Trond Sollied er trener der nå!

bare han holder seg vekk fra newcastle