20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FA Cupen  (Lest 7756 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: FA Cupen
« Svar #30 på: 13. Mars 2011, 16:21 »
Kanskje like greit, ihvertfall i år, når man ser på skade-lista? Er vel en viss fare for at den hadde vært enda lengre hvis vi hadde vært med i cupene "hele veien".

Må nok ha en bredere stall, bedre støtte-apparat (medisinsk) og slik for å "tørre" å ta oss videre i cup'ene.

Nei, vi røk for Stevenage!
Stevenage er et sorgens kapittel, likefult. Erre mulig. Takk, Frode for at du nettopp rev opp alle stingene! ;)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 13. Mars 2011, 17:20 »
Kanskje like greit, ihvertfall i år, når man ser på skade-lista? Er vel en viss fare for at den hadde vært enda lengre hvis vi hadde vært med i cupene "hele veien".

Må nok ha en bredere stall, bedre støtte-apparat (medisinsk) og slik for å "tørre" å ta oss videre i cup'ene.

Stevenage er et sorgens kapittel, likefult. Erre mulig. Takk, Frode for at du nettopp rev opp alle stingene! ;)

Folk har jo blitt helt hysteriske inne her etter at noen begynte å kritisere fysioteamet i klubben, og da tenker jeg ikke nødvendigvis bare på deg, men en hel haug med folk inne her. Vi har minst like gode forutsetninger for å komme til en cupfinale som det Birmingham har. Stevenage var en horribel kamp, og sånt kan skje iblant. Kanskje var det en mental greie hos spillerene, som sannsynligvis har tenkt mest på å overleve i PL denne sesongen. Å begynne å skylde på støtteapparatet er helt komisk ihvertfall. Bredde i stallen er heller ingen unnskyldning spør du meg. Spillerne bør tåle 45-46 kamper på en sesong.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 13. Mars 2011, 17:35 »

Vi skal nok ikke legge skylden på stallen eller fysioene for tapet mot Stevenage. Det var en elendig oppvisning og et lag NUFC enkelt skulle slått ut.
Jeg er enig i at NUFC tidvis har mye skader, og mye har blitt forsøkt for å klare opp også.
Mulig at dette med skadeproblemer blir løst når de nå etter sesongen skal legge varme under matta på treningsanlegget.
Ikke at jeg er noen ekspert på dette området, men av personlig erfaring så er det jo ikke heldig å trene for mye på harde gressmatter. Knær og ankler er jo veldig utsatt og problemer med lyskene går jo også veldig mye igjen. Er jo enda verre om man til stadighet bytter underlag fra hard til litt mykere underlag som det er i de aller fleste banene i PL, de er jo i tillegg vannet ganske godt til tider.

Noe må det jo være for NUFC hadde jo ikke mye skader før de pusset opp og la nytt dekke på treningsannlegget på begynnelsen av 2000 tallet. Men etter det har jo klubben toppet skadetabellen nesten hver sesong.

Falt litt ut nå, men Stoke følger ManU og Bolton til semifinale.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 13. Mars 2011, 20:24 »
Stoke - Bolton i den ene semifinalen og ManU - ManCity i den andre. Dvs at enten Bolton eller Stoke blir å finne i FA Cup finalen. Hadde vært morro med en gammel storhet som Stoke. Så kan de hvile litt spare spillere når vi møter dem til helga igjen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 13. Mars 2011, 20:58 »
Då er mi snart "einaste" laget i PL utan trofe dei site åra :P Eg lure på kvifor mi sviktar gong på gong, når ein ser lag som Birmingham vinna ligacupen og Stoke eller Bolton når FA-cup-finalen. Og ein kan berre sjå på åra før kva lag som har komme langt... Her henge mi langt etter!

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #35 på: 14. Mars 2011, 00:29 »
Å begynne å skylde på støtteapparatet er helt komisk ihvertfall. Bredde i stallen er heller ingen unnskyldning spør du meg. Spillerne bør tåle 45-46 kamper på en sesong.
Legger vel strengt tatt ikke skylda på dem, men finner det lettere besynderlig at vi har fått levert "feil data" (les returtider) for flere av spillerne. Gosling kom tilbake og det bar rett på sykestua igjen etter første PL kamp. Carroll var ute for "en kort stund" som viste seg å være forferdelig lang likevel. Taylor har vært mye frem og tilbake med også. Ireland ble leid inn for å kunne brukes og vi har enda til gode å se ham i drakta... Det må da være lov å stille noen spørsmålstegn ved dette?

Mulig det ikke er det medisinske støtte-apparatet, men *noe* er det...
(Kanskje de misleder oss med vilje og ikke uvitenhet?)

Vi skal nok ikke legge skylden på stallen eller fysioene for tapet mot Stevenage. Det var en elendig oppvisning og et lag NUFC enkelt skulle slått ut.
La vel heller ikke *det* tapet for døra til de du (og jeg) nevner. Der var det mange spillere som ikke "møtte opp" og en generelt begredelig kamp.

Første del av posten min var et svar på den generelle mening om at vi burde komme oss lengre i cupene og det var der jeg stilte spørsmål vedrørende skadesituasjonen. Etter den kommentaren siterte jeg så deg hvor jeg gjorde et forsøk på å svare humoristisk (hvis mulig) vedrørende Stevenage kampen, som du hadde tatt opp. derav:
« Siste redigering: 14. Mars 2011, 00:32 av ElvenKind »
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 14. Mars 2011, 16:28 »
Folk har jo blitt helt hysteriske inne her etter at noen begynte å kritisere fysioteamet i klubben, og da tenker jeg ikke nødvendigvis bare på deg, men en hel haug med folk inne her. Vi har minst like gode forutsetninger for å komme til en cupfinale som det Birmingham har. Stevenage var en horribel kamp, og sånt kan skje iblant. Kanskje var det en mental greie hos spillerene, som sannsynligvis har tenkt mest på å overleve i PL denne sesongen. Å begynne å skylde på støtteapparatet er helt komisk ihvertfall. Bredde i stallen er heller ingen unnskyldning spør du meg. Spillerne bør tåle 45-46 kamper på en sesong.

Jeg mener, fortsatt, helt og holdent at det må gå an å gjøre noe for å redusere antallet skader denne klubben sliter med. Jeg er, som jeg har innrømmet før, ikke noen doktor, men når vi sammenligner oss med andre klubber mener jeg det er grunn til å spørre om vi ikke kan gjøre ting anerledes for å unngå så mye skader som det denne kluben sliter med.

Jeg har forsåvidt også vært en del av det hylekoret veldig lenge, siden Roeders tid. Big Sam prøvde vel forsåvidt, mulig han ble vel ekstrem, men en viss mellomting mellom slik det er idag og det han prøvde å innføre hadde kanskje vært noe...
« Siste redigering: 15. Mars 2011, 18:26 av chickenman »

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 15. Mars 2011, 04:42 »

[/quote]

Hihi, var i ligacupen vi røyk mot Arsenal, ja.