20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Fulham 13.November kl.16.00  (Lest 32140 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham 13.November kl.16.00
« Svar #60 på: 13. Nov. 2010, 11:12 »
Prøvde å være positiv frem til burnkampen, men innerst inne hadde jeg en skummel følelse pga stokekampen. Burn er jo veldig lik dem i spillestillen. Det var alle som forventet at vi skulle kjøre over Burn, og dermed kom presste på gutta. Nå derimot forventer enkelte kanskje at nedturen skal komme. Det tror derimot ikke jeg. Vi har spilt god fotball i annehver kamp på hjemmebane. Så nå kommer seieren igjen.

Er rimelig sikker på at vi kommer til å få se dette laget så lenge Shola er skadefri

Samme forsvar

Routledge Nolan Tiote Jonas

Shola  Carroll

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 13. Nov. 2010, 11:16 »
Shola spiller nok ikke i dag, og da regner jeg med at Hughton går tilbake til 4-5-1.

Offensivt blir da:

Routledge - Tiote - Guthrie - Jonas

Nolan

Carroll

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #62 på: 13. Nov. 2010, 11:17 »
Håper (og tror) at Fulham vil ha litt for stor fokus på å stoppe de som skal serve Big Andy - og Brede vil ha mer enn en håndfull med Andy.
Håper dette kan åpne for noen sugende løp inn i 16 meteren for vår kaptein, og ikke minst noen flere mål.

Får vi kanskje se Ranger bli utslagsgivende i dag?
Han er vel en spiller de færreste forsvarsspillere i PL kjenner veldig mye til, og kan kanskje overraske med noen gode bakromsløp etter noen smarte pasninger fra midtbanen vår.

Gleder meg enormt til kampen!
Jeg satser på 4-4-2 og følgende lag

Tim; Danny S - Mike - Fabricio - Sanches Jose; Wayne - Danny G - Kevin - Jonas; Nile - Andy

Jeg vil se Nile Ranger foran Løven da jeg også mener at han er raskere, mer uforutsigbar og sterkere enn Løven. I tillegg er han fremtiden og vil trenge all den matchingen han kan få.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #63 på: 13. Nov. 2010, 11:18 »
Regner med at CH kjører 4-5-1 i dag men håper virkelig at Ranger får tillit fra start sammen med Carroll.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 13. Nov. 2010, 11:28 »
http://www.nufcblog.com/2010/11/13/hughton-thinking-of-reverting-to-4-5-1/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+nufcblog+%28The+Newcastle+United+Blog%29

Hughton hinter til endring av formasjon igjen. Har et godt poeng i at vi kanskje må se litt styggere fotball for å skrape med oss poeng mot annet lite spillende pakk. Da tror jeg nok at vi ser en 4-5-1 i dag!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 13. Nov. 2010, 11:57 »
Det er selvsagt et poeng. Men kampen mot blackburn skulle vi jo ha tatt. Burn skapte ikke muligheter. Vi ga dem målene, bokstavelig talt. Mot sterke defensive lag er mobilitet alfa omega. Jeg er stygt redd for at 4-5-1 vil passe Fulham ypperlig. 4-5-1 kan derimot fungere i vanskelige bortekamper, men det er ikke en formasjon som bør brukes når vi skal ta kampen, tror jeg. Det vil bli for lite beveglighet, ingen strekker forsvars4eren til fulham. Fulham kan ligge kompakte i forsvar og kun sørge for å vinne hodeduellene. Nedfallsfrukten vil ikke være farlig fordi det kommer ikke til å være noen fra vårt lag som springer i bakrommet likevel. Pga Arfas skade mangler vi spillere i stand til å sette fart, bryte gjennom ledd og skape ubalanse i mostanderens rekker. 4-4-2 med en bevegeligspiss og rask midtbanespiller er mao nøkkelen til å ta lag ala Burn, Stoke og Fulham. Dog kan det bli litt mere rom for oss i dag. Fulham spiller tross alt bedre fotball enn de to førstnevnte.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 13. Nov. 2010, 12:05 »
Det er selvsagt et poeng. Men kampen mot blackburn skulle vi jo ha tatt. Burn skapte ikke muligheter. Vi ga dem målene, bokstavelig talt. Mot sterke defensive lag er mobilitet alfa omega. Jeg er stygt redd for at 4-5-1 vil passe Fulham ypperlig. 4-5-1 kan derimot fungere i vanskelige bortekamper, men det er ikke en formasjon som bør brukes når vi skal ta kampen, tror jeg. Det vil bli for lite beveglighet, ingen strekker forsvars4eren til fulham. Fulham kan ligge kompakte i forsvar og kun sørge for å vinne hodeduellene. Nedfallsfrukten vil ikke være farlig fordi det kommer ikke til å være noen fra vårt lag som springer i bakrommet likevel. Pga Arfas skade mangler vi spillere i stand til å sette fart, bryte gjennom ledd og skape ubalanse i mostanderens rekker. 4-4-2 med en bevegeligspiss og rask midtbanespiller er mao nøkkelen til å ta lag ala Burn, Stoke og Fulham. Dog kan det bli litt mere rom for oss i dag. Fulham spiller tross alt bedre fotball enn de to førstnevnte.

Vi hadde en målsjanse på 90 minutter, og Blackburn vil sikkert være like skuffa over å slippe inn det målet som vi var med våre. Ingen fortjente å vinne den møkkakampen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #67 på: 13. Nov. 2010, 12:13 »
Go Magpies! Hold Smith ute av 11'ern!
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #68 på: 13. Nov. 2010, 12:28 »
Go Magpies! Hold Smith ute av 11'ern!

Syns Smith fint kunne fått sjansen nå som Barton er ute. Han jobbet alltid like bra i hver kamp i championship så ser ikke hvorfor han skal holdes utenfor 11-eren. Han burde i alle fall få en plass på benken. Nå syns eg Tiote har hatt to middelmådige kamper. Litt bedre mot Arsenal enn mot Blackburn fordi han jobbet hardere i førstnevnte. Men han kan gå fra å jobbe knallhardt til å slå de mest elendige pasningene og ikke minst klareringer som mot blackburn som ga Gamsten mål... Og vet eg ikke kan dømme Tiote etter kun en hendelse og det gjør eg ikke heller. Syns ikke han jobbet bra nok i den kampen.....
Syns CH skal gå for det samme laget men ta ut Tiote for Routledge som gir mye mer uforutsigbarhet på kanten og Smith burde kanskje få sjansen for Barton. I alle fall burde han få en plass på benken. Men kjenner jeg CH rett blir nok Nolan hengende spiss....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 13. Nov. 2010, 12:34 »
Syns CH skal gå for det samme laget men ta ut Tiote for Routledge som gir mye mer uforutsigbarhet på kanten og Smith burde kanskje få sjansen for Barton. I alle fall burde han få en plass på benken. Men kjenner jeg CH rett blir nok Nolan hengende spiss....
Hva er det du roter med her nå? Ta ut Tiote for Routledge? Ta ut en defensiv midtbanespiller for en kantspiller? Tiote har jo for faan vært en av våre beste spillere sålangt, også skal han benkes? Anbefaler vann fremfor sprit på lørdags formiddagen! ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 13. Nov. 2010, 12:42 »
Tiote var svak mot Blackburn, og elendig mot Wigan.
Altså to dårlige dager på jobb, av totalt 8 kamper. I begge de kampene var det flere som var vel så dårlig som Tiote.

Mot Arsenal var Tiote F A N T A S T I S K ! ! ! For å si det mildt. Måten han latterliggjorde Fabregas på var et eksempel til etterfølgelse. Tenk om vi hadde hatt Tiote på Old Trafford!
Jeg ser ikke hvordan Smith på noen som helst måte skal gjøre en bedre jobb enn Tiote. Selv på sin verste dag er Tiote bedre enn Smith! Jeg har ikke det minste troa på at Smith hadde vært bedre mot Blackburn, at han hadde forandret utfallet av kampen på noen måte.
Det er selvfølgelig bare spekulasjon, men den Tiote jeg så mot Blackburn var betydelig bedre enn det meste jeg har sett av hans konkurrent. Og da hadde Tiote som sagt en dårlig dag på jobb.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #71 på: 13. Nov. 2010, 12:50 »
Jeg ønsker å se 4-4-2 med følgende lag:

Krul; Simpson, Williamson, Coloccini, Enrique; Routledge, Guthrie, Tiote, Gutierrez; Ranger, Løvenkrands/Carroll

Har ikke helt tro på lange baller mot Carroll i denne kampen, men så er jeg litt usikker på Løvenkrands også. Hangeland er en sabla god midtstopper. Ikke bare er han høy, men han er relativt sterk også. Ranger er, som en annen kis nevnte, ukjent for mange, og kan finne på de rareste ting. Sterk i kroppen og hurtig. Må bare se å slikke bort såpa som er under skoa sine før kampen starter. Løvenkrands har ikke fått mye spilletid i år, og er bedre enn hva han har prestert da han har hatt muligheten. Carroll jobber hardt, både fremover og bakover. Tror jeg holder en knapp på Løvenkrands, og Carroll inn ved pause med friske bein.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 13. Nov. 2010, 12:54 »
Nå orker jeg snart ikke mer. Først er det en som skal benke Tiote, og nå en annen som vil benke Carroll? Hva faan er det folk tenker med her a?

Smak på Ranger - Løvenkrands som spisspar. Skal vi like godt bare dele ut 3 poeng til Fulham med en gang da?
« Siste redigering: 13. Nov. 2010, 12:57 av Daniel »

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 13. Nov. 2010, 12:57 »
Jeg ønsker å se 4-4-2 med følgende lag:

Krul; Simpson, Williamson, Coloccini, Enrique; Routledge, Guthrie, Tiote, Gutierrez; Ranger, Løvenkrands/Carroll

Du vil altså ha ut Nolan, Ameobi og Carrol, som omtrent er dei einaste i stallen som er i stand til å score mål? Samme lag som mot Arsenal/Blackburn for min del, berre Guthrie inn for Barton for min del.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #74 på: 13. Nov. 2010, 13:02 »
Nå orker jeg snart ikke mer. Først er det en som skal benke Tiote, og nå en annen som vil benke Carroll? Hva faan er det folk tenker med her a?

Smak på Ranger - Løvenkrands som spisspar. Skal vi like godt bare dele ut 3 poeng til Fulham med en gang da?

haha, jeg er så enig med deg.
Jeg respekterer meningene til folk altså, men benke 2 av våre beste menn ville jo vært latterlig.
Selv om Carroll sansynligvis vil bli passa ekstremt godt på av et godt organisert Fulham-forsvar så burde han spille om han så frigjør mer rom for andre enn å være den avgjørende målscorer.
Og Routledge inn for Tiote når høyrekanten er "ledig" til og med, da skjønner jeg virkelig ikke tankegangen altså.