20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Blackburn 10. nov 20:45  (Lest 43505 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Newcastle - Blackburn 10. nov 20:45
« Svar #120 på: 10. Nov. 2010, 21:29 »
Både WBA og Liverpool over oss på tabellen dersom det holder seg, og vi ned på 7. plass.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #121 på: 10. Nov. 2010, 21:31 »
Ingen glød, ingen spirit, ingen plan over spillet. Dette er skuffende, men satser på et annet castle lag i 2omgang som i allefall får med seg 1 poeng

Holmen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #122 på: 10. Nov. 2010, 21:32 »
dommeren er jo faktisk en ren katastrofe
Could have been worse, I could have been born a Mackem.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 10. Nov. 2010, 21:35 »
Ingen glød, ingen spirit, ingen plan over spillet. Dette er skuffende, men satser på et annet castle lag i 2omgang som i allefall får med seg 1 poeng

Alt annet enn 3 poeng er skuffende.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #124 på: 10. Nov. 2010, 21:36 »
Dette er det verste jeg har sett av Newcastle så langt. Får ikke til en dritt utpå der. få ut Ameobi, han jogger så vidt utpå der. Inn med Ranger eller Løven.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 10. Nov. 2010, 21:38 »
Tror 90 prosent av pasningene våre er enten støttepasninger eller langpassninger.

Jeg er pessimistisk foran 2.omgang. Jeg skjønner ikke hvorfor Jonas og Barton vandrer i midten hele tiden. Det er greit at en kommer inn, men begge samtidig?
Vi har ingen bredde i spillet. De få ballene Ameobi får i beina klarer han ikke å holde på. Det florerer av feilpasninger. Huff og Huff.

Håper vi hever oss mot fulham, hvis ikke har vi mest sansynlig et stort hjemmekompleks denne sesongen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #126 på: 10. Nov. 2010, 21:39 »
Verkar som skaden plager Ameobi. Best å gi han kvile no, så det ikkje blir det vanlige langvarige skadeoppholdet for han. Sett inn den som er mest tent av Løven og Ranger. Nolan og Barton må piske igang gutane i pausa. Vi verkar håplaust nonchalante.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #127 på: 10. Nov. 2010, 21:39 »
Provoserande. Drit kamp av Newcastle mot eit negativt Blackburn lag som tvinger oss å slå langt, noko som dei håndterer fint. MGP, Samba og Allardyce,kvalmt.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 10. Nov. 2010, 21:39 »
Synes vi bør ta ut Ameobi jeg også. Han har ikke vært noe dårligere enn de andre, men føler vi trenger en som Ranger nå. Også MÅ Barton holde seg mer på kant, vi får ikke til en dritt om han ikke kommer til flere innlegg fra dødlinjen.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 10. Nov. 2010, 21:40 »
Skudd på mål:
Gamst 3
Newcastle 1
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 10. Nov. 2010, 21:41 »
Huff! Kamputvikling som jeg fryktet pga Burn tok en tidlig ledelse. De leder fortjent, Robinson har ikke måtte ha gjort en kvalifisert redning. Burn ligger kompakt og vi poler alt for mye og er for lite flinke til å spille oss rundt på kant..Få i gang overlapp og innlegg 45 enten langs bakken eller i lufta. Da vil Burn slite i mye større grad.

Vi sliter åpenbart når vi spiller mot lag som ligger veldig bakpå og er fornøyde med 1 poeng. Da sliter vi med å finne alternativer. Nå er det enda verre siden Burn har alle 3.  Det er ikke gløden som mangler, det er bare at spillerne er tydelig nervøse. Vi får ikke til enkle pasninger. Håper CH kommer med en peptalk nå i pausen som får fart på gutta. Får vi et mål tidlig i 2. omgang tror jeg Burn kommer til å legge seg enda dypere i håp om sikre en uavgjort..Men det må gjøres forandringer i spillestil, hvis ikke ender dette med tap.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 10. Nov. 2010, 21:42 »
Veldig lite kreativitet utpå der, men det skal nok b'burn haa mye av æren for, ettersom de stenger av alle muligheter. Vanskelig å spille mot et så defensivt orientert lag, når de scorer tidlig, for da kan de kjøre sitt spill med defensiv camping, med kontringer. Vi må bli litt tryggere i pasningene, og rett og slett prøve litt mer. Men det er veldig vanskelig å få til noe mot et så godt defensivt lag. Vi hadde virkelig trengt kreativiteten til Ben arfa nå.

Holmen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #132 på: 10. Nov. 2010, 21:43 »

Alt annet enn 3 poeng er skuffende.

Etter å ha sett 1. omgang må jeg si meg lykkelig med 1 poeng idag.
Could have been worse, I could have been born a Mackem.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #133 på: 10. Nov. 2010, 21:46 »
Jeg får sett andre omgang, så da spiller nok gutta knallbra som alltid når jeg ser på.
Søte, søte blekkspruter.

Alekss

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #134 på: 10. Nov. 2010, 21:46 »
Håper på en bedre 2. omgang. Jeg har ikke sett første, men det høres ikke bra ut.