20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - mackems 31. Oktober kl.14.30  (Lest 46387 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - mackems 31. Oktober kl.14.30
« Svar #165 på: 31. Okt. 2010, 16:30 »
JADA!! Nydelig innlegg. Hvis det var meninga av Sholadinhio å heade til Nolan der så var det en helt fantastisk assist. Tror faktisk han prøvde på det også.
Synes nesten det virket som at han trodde han scoret selv først :P alle Newcastle-spillerne løp jo mot Nolan for å feire, utenom Shola som løp motsatt retning med armene i været og feiret alene!
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 31. Okt. 2010, 16:30 »
Helt sjuk lagseier! Fantastisk kamp av samtlige!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #167 på: 31. Okt. 2010, 16:30 »
Denne må vel gå inn i historien? Unnet virkelig Carroll et mål der. Så mye kvalm han laget for forsvaret til Sunderland og så mange ganger han kunne vært alene med keeper (hadde det ikke vært for ymse taklinger)... Viktig brikke for å tære på motstandernes forsvar. Synd for Carroll, men han fikk vel 2 assists ihvertfall...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 31. Okt. 2010, 16:32 »
Gratulera me ein fantastisk kamp og seier! Me spelte utruleg bra heile kampen, eit nivå me har vist før i sesongen og.
Nolan kan få 10, resten 9.
På ein slik dag er det ikkje vits krangla, men Krul skulle vel strengt tatt teke den :) Smått irriterande.
Fy fan, for eit lag ;D

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #169 på: 31. Okt. 2010, 16:33 »
For en kamp  ;D
Dette var virkelig deilig! ;)

asim187

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #170 på: 31. Okt. 2010, 16:36 »
HEI FOLKENS, BLE MEDLEM IDAG...GLEDENS DAG IDAG....
ENDELIG FANT DENNE SIDEN, MEN SYNS DET TRØSTE MÅLET TIL mackems VAR VELDIG VELDIG SURT MOT SLUTTEN...

HOWAY THE LADS

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #171 på: 31. Okt. 2010, 16:37 »
Aiaiaiai!
Om Mackems har voldtektsalarm, burde den brukes nå! Vanskeligere å vinne uten badeball på banen?  ???

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 31. Okt. 2010, 16:37 »
B E N T!!!!!

Bent?? Roper du på dama di elns?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 31. Okt. 2010, 16:39 »
Litt småirriterende det målet på slutten. Men skal selvsagt ikke klage :) Simpson og Sholadinhio sjokkerte meg i dag. De var fantastske begge 2. Simpson var med fremover 2 ganger, og begge gangene resulterte i kanoninnlegg. Det er SÅÅÅ utrolig viktig siden vi har så mange typiske boksspillere i Nolan, Shola og Carroll. Sistnevnte var også fantastisk. Selv om han ikke scora mål har han vært involvert i mange scoringer.

PatSharpX

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #174 på: 31. Okt. 2010, 16:47 »
Rett og slett deilig!!!
@PatSharpX på twitter

Simmio

• Gjest
« Svar #175 på: 31. Okt. 2010, 16:47 »
Litt småirriterende det målet på slutten. Men skal selvsagt ikke klage :) Simpson og Sholadinhio sjokkerte meg i dag. De var fantastske begge 2. Simpson var med fremover 2 ganger, og begge gangene resulterte i kanoninnlegg. Det er SÅÅÅ utrolig viktig siden vi har så mange typiske boksspillere i Nolan, Shola og Carroll. Sistnevnte var også fantastisk. Selv om han ikke scora mål har han vært involvert i mange scoringer.

Er så enig i det du sier her Inspector! Simpson imponerte meg voldsomt i dag. Gode innlegg og veldig solid bakover! Ameobi fortsetter å imponere meg, han har faktisk vært god over en lengre periode nå ;D Men det irriterer meg at han FORTSATT står mye i offside. Men en praktkamp av hele laget!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 31. Okt. 2010, 16:54 »
Så inderlig moro for dere da gutter å få stjernegalleriet vårt på besøk.  :)

Jo det var kjempegøy.  ;D

Nå blir det BANK!!! Aaaaarrrgghh!!!

Trodde et lite sekund du mente Newcastle skulle få bank, hehe!  ::)

Var egentlig ganske perfekt med det ene baklengsmålet også, ettersom en kamerat av meg ligger ganske likt med meg denne runden på fantasy, og han har Williamson på laget.  ::) Hadde vi satt inn et sjette, hadde han mista enda et poeng på Mignolet. ;D

At Mignolet fikk 1 poeng er litt sykt da, ettersom han slapp inn 5 mål. Burde miste mer enn 2 poeng for 5 baklengs!

Nolan toppscorer i pl sammen med Malouda og Tevez! :D
« Siste redigering: 31. Okt. 2010, 16:58 av thomashaer »

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #177 på: 31. Okt. 2010, 16:55 »
Har ikkje ord!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #178 på: 31. Okt. 2010, 16:55 »
Synes faktisk ikke Krul skal få all skyld for det ene målet. Bent står jo helt alene med minimum 2 meter til mærmeste forsvarer. Det har *nettopp* vært en heading og Krul kan ikke forlate linja si i den situasjonen. Han reagerer lynkjapt når han ser situasjonen og er vel 5 cm unna å få tak i den også. Han kunne kanskje gamblet litt mer og ligget lenger ute, men synes faktisk forsvaret må ta mesteparten av skylda når Bent får stå så alene (Krul kunne sikkert gjort noe bedre han også).
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

asim187

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #179 på: 31. Okt. 2010, 16:59 »
Er det 7. plass på tabellen nå? Faen så deilig seier, gratulerer alle sammen..!