20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 447803 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2295 på: 31. Jan. 2011, 17:57 »
Mulig å sette scharoll på Carroll igjen nå... Positiv utvikling!

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2296 på: 31. Jan. 2011, 17:57 »
Liverpool kommer med nytt bud står det. Og var det noen som sa at Ireland ikke bestod medisink?
Siste er at Newcastle har avslått det siste budet frå LFC.

Noen som vet hvor mye det siste budet er på? Tror ikke Liverpool gir seg med det første da Torres skal ha blitt sett rundt treningsfeltet til chelsea i dag..... Håper Andy blir  8)

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2297 på: 31. Jan. 2011, 17:58 »
Fett å gi ham nr 9, for så at han drar som ei hore etter penger. Hadde värt dårlig stil. Kan dog tenkes at Carroll hadde siste ordet i denne saken.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2298 på: 31. Jan. 2011, 17:59 »
Liverpool kommer med nytt bud står det. Og var det noen som sa at Ireland ikke bestod medisink?
Siste er at Newcastle har avslått det siste budet frå LFC.

Kommer an på hva de mener med det siste. Det siste budet kan jo bety det forrige budet.
« Siste redigering: 31. Jan. 2011, 18:00 av thomashaer »

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2299 på: 31. Jan. 2011, 17:59 »
Jeg angrer alt jeg har sagt i denne diskusjonen. Vil at han skal bli!!!

Haha, jeg tenker akkurat det samme. Har hele tiden tenkt at det er latterlig mye penger, men sitter likevel og nærmest roper at han ikke skal dra!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2300 på: 31. Jan. 2011, 18:00 »
Tror faktisk ikke LFC kommer tilbake med et nytt bud nå.  Er nesten galskap uansett hvordan man ser på dette: Er sprøtt å betale over £40 for en spiller som har spilt en halv sesong i pl. Og det kan være økonomisk galskap å takke nei også. Samtidig handler sport om følelser. Og vi kan bygge et helt lag rundt carroll som garantert kommer til å bli god. Uansett hvordan han utvikler seg ellers kommer han til å bøtte inn med mål så lenge han har vinger rundt seg. Han er ikke en typisk formspiller ala keane og defoe som kan gjøre det brilliante en periode og så deretter være helt borte. Med Carroll på laget er vi i Europa. Forøvrig er dette et viktig signal å sende til supporterne og vårer andre nøkkelspillere som enrique. De vil bli satset på.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2301 på: 31. Jan. 2011, 18:02 »
Jeg tror nok at LFC kommer med nytt bud. Torres-saken kommer til å løse seg, og LFC kommer til å være desperate - rett og slett. Blir ikke sjokkert dersom vi ser et bud på omkring 40 mill.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2302 på: 31. Jan. 2011, 18:03 »
Rykte: Newcastle United har kastet seg inn i kampen om Diego Forlán.  ::)

DET hadde jeg elska :d
Joey Barton 7

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2303 på: 31. Jan. 2011, 18:04 »
Jeg tenker også at dette er viktig mtp Enrique og fremtidige kjöp. Et salg av Carroll ville generert mye penger til sommertransfers, men med tanke på klubbens transferhistorie så er det ikke sikkert vi hadde hatt så mye å tjene på et salg. Da regner jeg at £25m hadde gått rett i floppekassa, pluss at et salg ikke akkurat skriker "Kom til Newcastle! Vi har skjerpet oss nå!" til fremtidige targets.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2304 på: 31. Jan. 2011, 18:05 »
@SkysportsPeteO:

Skysports.com understands Stephen Ireland's loan move to Newcastle is in the balance.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2305 på: 31. Jan. 2011, 18:05 »
@SkysportsPeteO:
Skysports.com understands Stephen Ireland's loan move to Newcastle is in the balance.

Jaja, det hadde värt trivelig.

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #2306 på: 31. Jan. 2011, 18:05 »
AND I JIZZED IN MY PANTS!! Seriøst det var digg!

Tviler jeg ikke på. Håper dog du ikke får oppholde deg i det fri, med andre mennesker og at du får terapi.

heldigvis får jeg terapi og er låst inne... Ble det for lenge siden, man blir jo litt ustabil når man er newcastle supporter! er jo så mye som skjer!!

Glad jeg var der!

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2307 på: 31. Jan. 2011, 18:07 »
Oddsen på at Carroll er Newcastle-spiller i morgen gikk fra 2/1 til 5/6 på Sky Bet i løpet av den siste halvtimen..

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2308 på: 31. Jan. 2011, 18:07 »
Jeg er imponert over at ashley har kla å takke nei til 35 m! Det er helt sinnsykt mye penger. Jeg tror ikke liverpool har sendt siste bud helt enda, for nå er de desperate. Tipper neste bud bikker på rundt 40m, bare håper vi takker nei til det også. Men carroll vil bli, det er jeg helt overbevist om, og når han klarer å takke nei til slike summer han sannsynligvis vil bli tilbudt, da har han bevist at han er verdig draktnr han bærer!

Howay the lads!

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2309 på: 31. Jan. 2011, 18:07 »
AND I JIZZED IN MY PANTS!! Seriøst det var digg!

Tviler jeg ikke på. Håper dog du ikke får oppholde deg i det fri, med andre mennesker og at du får terapi.

heldigvis får jeg terapi og er låst inne... Ble det for lenge siden, man blir jo litt ustabil når man er newcastle supporter! er jo så mye som skjer!!

Vet hvordan det er. Selv takler jeg fölelser i stillhet, uten ufrivillig ejakulasjon. Du er kanskje mer "urmenneske" enn hva jeg er.  ;)