20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 447233 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #105 på: 15. Nov. 2010, 14:07 »
Hvis han overgår Shearer i antall mål, kamper, utmerkelser osv. vil jeg si at han blir større. Carroll har ikke satt sin fot i noen annen klubb, og på mange måter har han muligheten til å bli en større kultfigur enn Shearer. Men dette er det selvsagt alt for tidlig å spekulere i, veien fram er LANG. Foreløpig ser det imidlertid ganske lyst ut.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 15. Nov. 2010, 14:28 »
Trofinn; Han har vært på lån i Preston, ellers har du forsåvidt rett ;)

Blir han i klubben resten av karrieren sånn som han gjerne selv håper per. dags så tror jeg sikkert at han passerer 100 mål, og bare det er fantastisk og vil gjøre han til en av de største! Shearer tror jeg ikke han når opp til i antall scoringer. Shearer var noe helt spesielt og flere av sesongene hans var ypperste verdensklasse.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #107 på: 15. Nov. 2010, 14:30 »
Hva hvis Tottenham eller en annen klubb byr feks 200 millioner kr for Carroll da, og Ashley godtar det? Noe jeg tror han gjør. Da kan det jo hende at Carroll vurderer det, og når han ser at han får muligheten til å spille Champions League pluss at han sikkert får mye bedre lønn. Jeg er livredd for at vi mister Carroll, men blir selvsagt glad når jeg leser hva han sier. Er bare så mange spillere som har sagt lignende ting før, også har dem allikevel dratt. Men dersom Ashley viser litt ambisjoner og klubben gjør alt de kan for og beholde han, så tror jeg han blir i Newcastle. Det er Ashley jeg er skeptisk til.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 15. Nov. 2010, 14:38 »
Trofinn; Han har vært på lån i Preston, ellers har du forsåvidt rett ;)

Blir han i klubben resten av karrieren sånn som han gjerne selv håper per. dags så tror jeg sikkert at han passerer 100 mål, og bare det er fantastisk og vil gjøre han til en av de største! Shearer tror jeg ikke han når opp til i antall scoringer. Shearer var noe helt spesielt og flere av sesongene hans var ypperste verdensklasse.

Det er sant, men når det blir sett på som et ledd i utviklingen hans til fordel for Newcastle United så godtas det.  :)

Det skal selvsagt mye til for å overgå Shearer i antall mål. Han har 148 Premier League-mål totalt for oss. Sett at vi holder oss oppe alle sesongene, og Carroll fortsetter til han blir 36 slik Shearer gjorde, så trenger han bare å score ti ligamål i sesongen for å overgå ham i antall mål for oss. For å nå opp til 260 mål totalt skal det selvfølgelig til andre sifre.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 15. Nov. 2010, 16:15 »
Jeg tenkte først og fremst på de 206 Shearer har for Newcastle jeg da, altså antall Newcastle mål uansett turnering. Det er en rekord jeg egentlig forventer at blir stående i mange mange tiår..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #110 på: 15. Nov. 2010, 16:40 »
Hva hvis Tottenham eller en annen klubb byr feks 200 millioner kr for Carroll da, og Ashley godtar det? Noe jeg tror han gjør. Da kan det jo hende at Carroll vurderer det, og når han ser at han får muligheten til å spille Champions League pluss at han sikkert får mye bedre lønn. Jeg er livredd for at vi mister Carroll, men blir selvsagt glad når jeg leser hva han sier. Er bare så mange spillere som har sagt lignende ting før, også har dem allikevel dratt. Men dersom Ashley viser litt ambisjoner og klubben gjør alt de kan for og beholde han, så tror jeg han blir i Newcastle. Det er Ashley jeg er skeptisk til.

ja han idioten der er nå tottenham-fan i tilegg såå.. forbanna feite drittsekk

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #111 på: 15. Nov. 2010, 17:16 »
Kanskje på tide å la litt av Ashley-hate visne hen?

Behøver nødvendigvis ikke å elske han, men kan ikke se at Ashley skal selge Carroll til Spurs, BARE fordi det er Spurs som byr.....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 15. Nov. 2010, 18:20 »
Jeg skjønner ikke helt.. Har Ashley for vane å gå inn å akseptere slike bud??
Eneste jeg kommer på er Milner, og jeg tviler på at han gjør ei slik blemme igjen...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #113 på: 15. Nov. 2010, 18:58 »
I tillegg føler jeg at den overgangen bør være på Wise-kontoen....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 15. Nov. 2010, 19:04 »
Eneste jeg kommer på er Milner, og jeg tviler på at han gjør ei slik blemme igjen...
Ja har du ikke fått med deg det? Ashley selger og dytter alle pengene i lomma selv!

Simmio

• Gjest
« Svar #115 på: 15. Nov. 2010, 19:37 »
Ja har du ikke fått med deg det? Ashley selger og dytter alle pengene i lomma selv!
hahahaha  ;D

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 15. Nov. 2010, 19:59 »
hæ?

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 15. Nov. 2010, 20:19 »
Jeg tenkte først og fremst på de 206 Shearer har for Newcastle jeg da, altså antall Newcastle mål uansett turnering. Det er en rekord jeg egentlig forventer at blir stående i mange mange tiår..

I følge wikipedia har Carroll 30 mål for Newcastle uansett turnering, noe som gjør at han da er 176 mål bak Shearer. Skulle han da finne på å bli her i de om lag 15 årene man kan regne med at han har igjen av sin karriere, må han score ca 12 mål totalt per sesong for å gå forbi. Blir han, skjer det. Tenk så gøy det hadde vært!  :D

Tror uansett ikke det er noen som kan lokke han bort med det første. Tror også han er typen til å prioritere andre ting enn penger og titler, noe jeg har en slags forestilling om at gjelder for mange geordier. Mulig det er bare ønsketenkning.

Simmio

• Gjest
« Svar #118 på: 15. Nov. 2010, 20:29 »
hæ?

Hvis du sikta til meg, så tror jeg Daniel var ironisk..  :P

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 15. Nov. 2010, 20:36 »