20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny kontrakt til Dyer  (Lest 4066 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Ny kontrakt til Dyer
« på: 29. Juni 2005, 17:25 »
Ny kontrakt til Dyer
Edit This
Skrevet av Nordin, 29 Juni 05

I følge ryktene skal Souness legge frem et nytt kontraktsforslag til Kieron Dyer som gjør at han blir bundet til klubben i flere år til. Souness uttaler også at Dyer er en profesjonell spiller som han trives med å ha i stallen. Dyers nåværende kontrakt går ut neste sommer.

- Kieron Dyer har ett år igjen av kontrakten, og jeg håper vi kan klare å komme til enighet innen jul, sa Souness.

-Jeg er meget fornøyd med ham. Jeg synes han er en skikkelig spiller og vi har samarbeidet bra. Jeg vil at han skal bli i klubben.

Mye tydet på at Dyer var på vei ut av klubben tidlig i fjor høst da han nektet å spille høyreving i åpningskampen mot Boro på Riverside. Den gang av Robson manager, men etter at Souness kom til klubben har Dyer slått ut i full blomst igjen, og man kan endelig se hvorfor han ble betegnet som et stort talent for flere år tilbake.

Dyer er en anvendig spiller som kan spille hvor som helst på midtbanen, men det er liten tvil om at favorittposisjonen hans er sentralt på midtbanen. Med Parker, Jenas, Butt, Bowyer, Faye og muligens Emre sentralt blir nok Dyer mest å se på høyrevingen neste sesong, men vi skal heller ikke utelukke spissposisjonen. Det er per dags dato en gedigen spissmangel på Tyneside. Vi har kun Shearer (som legger opp etter neste sesong), Bellamy (som er på vei bort), Ameobi (som ikke ser ut til å være god nok) og Chopra (som kun har kontrakt ut denne måneden).
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ny kontrakt til Dyer
« Svar #1 på: 29. Juni 2005, 18:10 »
Litt usikker om Dyer fortjener nye kontrakt.. Mannen har bare spilt halvparten av kampene siden han kom til Newcastle. Når han får en lang kampsrekke ser vi alle hva han kan, men skader og atter skader gjør at den høye lønnen kanskje koster oss mer enn vi får tilbake..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

validus

• Supersub
    • Vis profil
Ny kontrakt til Dyer
« Svar #2 på: 29. Juni 2005, 18:14 »
????? Jeg er sjokkert over din uttalelse Mushans!! Ikke gi ny kontrakt til en av englands beste midtbanespillere??? Vel.. Burde igrunn ikke bli sjokka, når jeg har sett hvor mye du kritiserer han.. Men seriøst!!!???
ieron Dyer

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ny kontrakt til Dyer
« Svar #3 på: 29. Juni 2005, 18:16 »
Når han spiller halvparten av kampene i løpet av sesongen hadde det ikke da vært bedre å brukt penger på en som kunne ha spilt 2\3 eller kanskje nesten alle??

Englands beste midtbanespillere?
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Ny kontrakt til Dyer
« Svar #4 på: 29. Juni 2005, 18:40 »
:shock:

Skal vi drite i Dyer :?

Må selvfølgelig gi Dyer ny kontrakt. God spiller. Å gi slipp på Dyer gratis kommer ikkje på tale.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ny kontrakt til Dyer
« Svar #5 på: 29. Juni 2005, 20:28 »
Jeg er også usikker på om Dyer fortjener ny kontrakt. Men det har ingenting med skader å gjøre. Det er de som er mye mer skadeutsatt enn Dyer, og han har bevist mer enn nok spillemessig til å få ny kontrakt. Spørsmålet er om han har gjort seg fortjent til det etter alle "utskeielser". Vi husker alle krangelen med Bobby helt i starten av forrige sesong. Vi husker alle slåsskampen med Bowyer (selv om det var Bowyer som først og fremst skal ha skylda for det). Og vi vet at han ikke alltid har vært snill gutt. Jeg har aldri helt tilgitt ham for det han gjorde mot Bobby. Men han skal få lov å vise seg verdig den nye kontrakten neste sesong. Såpass mye godt har han gjort for klubben.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Noreng

• Gjest
Ny kontrakt til Dyer
« Svar #6 på: 29. Juni 2005, 22:49 »
Lampard og Gerrard er på midten i mot Dyer!?! Dyer Utforder jo de!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Ny kontrakt til Dyer
« Svar #7 på: 29. Juni 2005, 23:31 »
Sitat fra: "Mushans"
Når han spiller halvparten av kampene i løpet av sesongen hadde det ikke da vært bedre å brukt penger på en som kunne ha spilt 2\3 eller kanskje nesten alle??

Hmmmmmmmmm nå ville vel du beholde Kluivert som knapt spilte halvparten av kampene sist sesong. Og det til en sinnsyk ukelønn.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ny kontrakt til Dyer
« Svar #8 på: 29. Juni 2005, 23:36 »
Jeg mener Dyer fortjener en ny kontrakt i Newcastle, grunn, han er en meget god fotballspiller som vil tilføre angrepsspillet vårt mye dersom han blir i klubben i årene fremover!

Greit, Dyer har hatt sine skandaler på og utenfor banen, men ikke nok til å ville ønske ham ut av klubben. Jeg digger Dyer, kanskje fordi jeg så han Live score vinnermålet mot LFC i 2001, eller fordi jeg har hans autograf (har mange autografer :) ), men fordi jeg mener at Dyer er en spiller som vil tilføre laget vårt mye i tiden fremover. En spiller god nok for landslaget mener jeg vi uansett bør beholde. Dere så vel alle hvordan Dyer satte samtlige forsvar i trøbbel oppover kanten med sin fart i den tide han ikke var skadet??

:)

Bjørn - liker Dyer
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ny kontrakt til Dyer
« Svar #9 på: 29. Juni 2005, 23:37 »
Forskjell å ha vært i klubben siden 99 og 04..

Dyer tjente vel med sine £62k mer enn Kluivert med sine £32,5k

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Ny kontrakt til Dyer
« Svar #10 på: 30. Juni 2005, 00:11 »
Forskjell å ha vært i klubben siden 99 og 04..

Dyer tjente vel med sine £62k mer enn Kluivert med sine £32,5k

Har Dyer £62K nå? Har du link til dette tallet?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Ny kontrakt til Dyer
« Svar #11 på: 30. Juni 2005, 00:29 »

Dette er feil info så det holder. Du etterlyser en spiller som kan spille 2\3 eller mer. Det er nettopp det Dyer har gjort de 6 sesongene han har vært i Newcastle

Har har du spillehistorien til Dyer

99/00 = 30 kamper
00/01 = 26 kamper
01/02 = 18 kamper
02/03 = 35 kamper
03/04 = 25 kamper
04/05 = 23 kamper

Altså kun en sesong han spiller halvparten eller mindre enn halvparten av kampene. Alle de andre sesongene spiller han over halvparten

157  kamper spilt * 100% / totalt antall kamper 228 = 69 %

Altså har Dyer spilt 69% av kampene til Newcastle de 6 sesongene han har spilt for klubben.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ny kontrakt til Dyer
« Svar #12 på: 30. Juni 2005, 00:30 »
Jeg tør jo nesten påstå at litt av grunnen til at enkelte er lunken til Dyer-fornyelse er fordi Souness har gjort stor suksess med Dyer sålangt. Han har virkelig oppført seg voksen siden Souness ferska han i pissing på gata, og også spilt bedre enn noensinne.
Men dere har vel rett uansett, Dyer signerer jo ikke, fordi han vet det samme som Robert om at noe er galt i Newcastle og dermed er det bare å komme seg vekk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ny kontrakt til Dyer
« Svar #13 på: 30. Juni 2005, 02:01 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Dette er feil info så det holder. Du etterlyser en spiller som kan spille 2\3 eller mer. Det er nettopp det Dyer har gjort de 6 sesongene han har vært i Newcastle

Har har du spillehistorien til Dyer

99/00 = 30 kamper
00/01 = 26 kamper
01/02 = 18 kamper
02/03 = 35 kamper
03/04 = 25 kamper
04/05 = 23 kamper

Altså kun en sesong han spiller halvparten eller mindre enn halvparten av kampene. Alle de andre sesongene spiller han over halvparten

157  kamper spilt * 100% / totalt antall kamper 228 = 69 %

Altså har Dyer spilt 69% av kampene til Newcastle de 6 sesongene han har spilt for klubben.

Seriekamper dette? Leste for noen uker siden på Newcastle-online at han kun hadde spilt halvparten av kampene.. Dette må sjekkes opp!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Ny kontrakt til Dyer
« Svar #14 på: 30. Juni 2005, 03:57 »
Altså har Dyer spilt 69% av kampene til Newcastle de 6 sesongene han har spilt for klubben.[/quote]

Seriekamper dette? Leste for noen uker siden på Newcastle-online at han kun hadde spilt halvparten av kampene.. Dette må sjekkes opp![/quote]

Jepp dette er seriekamper, men skal man komme ned i 50% så må Dyer ha stått over utrolig mange Europacup kamper. Noe jeg er ganske sikker på ikke er tilfelle.

Ellers så er jeg ikke overrasket over at det er Newcastle-online som er kilden her. De er stort sett negative til alt og alle, og de regner vel med at folkene som leser på sidene tar alt de skriver som god fisk.

Asbjørn som holder seg til nufc.com :-)