20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wigan (16. okt 16:00)  (Lest 40574 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wigan (16. okt 16:00)
« Svar #165 på: 16. Okt. 2010, 17:18 »
Ameobi inn. Deilich!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 16. Okt. 2010, 17:18 »
Nå satt jo Christian å skjelte ut alle som nevnte ordet nedrykk NÅR vi rykket ned også da.. Greit at mange er pessimistiske når vi taper hjemme mot Blackpool, Stoke og nå Wigan. Men det er ikke stort bedre å lukke øynene å late som alt er fryd og gammen. Når vi taper slike kamper, så RYKKER vi faktisk ned. Det kan snu, men det er ingenting som tyder på at det vil gjøre det.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #167 på: 16. Okt. 2010, 17:19 »
Er det mulig å slå så forbanna dårlige innlegg? Både Enrique, Perch og Jonas er helt evneveike når det gjelder å slå innlegg.

twominds

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #168 på: 16. Okt. 2010, 17:19 »
Det jeg mener å si er at vi rykker ned hvis vi fortsetter som vi gjør nå, med å tape alle hjemmekamper. Og det blir så dumt at man ikke kan si hva man mener her på forumet.
Er vel ikke det det handler om, men at det er litt prematurt å mene at det er krise så kort inn i en lang lang sesong..
Så stopper det å regne, det er sant!
 Det stoppet ett sekund, og skyene forsvant.
 Og der sto gud å så på, og lurte på hvem som vant!!"

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #169 på: 16. Okt. 2010, 17:20 »
Det som er så forbasket bittert er at vi spiller så bra (selv om vi ikke får resultatet mot Man City) mot de store, men ramler veldig ned mot de "dårlige". Hele gjennomføringen. Jeg mener, mot Man City *ville* hele laget vinne. Her virker det som om halvparten har vært på fylla kvelden før kamp og mest av alt bare vil at kampen skal blir ferdig så de kan komme tilbake til sofaen hjemme...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Simmio

• Gjest
« Svar #170 på: 16. Okt. 2010, 17:23 »
Er enig at det er tidlig, men er det rart? se på tabellen.
Og nå har vi ikke vunnet på lenge på hjemmebane. Det preger spillerne, og derfor er det sinnsykt viktig at vi vinner denne kampen. Hvis ikke mister vi selvtillit og da..

Og når skal vi rope på nedrykk? I mai? Jeg er så dritt lei av at man tydeligvis ikke er en god supporter hvis man tror at vi kan rykke ned.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #171 på: 16. Okt. 2010, 17:23 »
Så får vi se om Ameobi kan være dagens frelser...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 16. Okt. 2010, 17:23 »
Aaargh. Nå kommer innleggene. Men ingen fra midtbanen som kommer på løp inn boksen på den nydelige 45 fra Carroll. Der skulle Barton ha vært.

Andersen

• Flaskebærer
  • *
  • Tsk tsk.
    • Vis profil
« Svar #173 på: 16. Okt. 2010, 17:24 »
Det her er like fælt å se på som når LSK spiller, det er jo bare jåleri ut på banen, ingenting fungerer som det skal. Og Tiote må seriøst gi faen i å være helt mongo å slå/sparke folk
Fuglene i mitt hjerte: Lillestrøm SK og Newcastle United FC

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #174 på: 16. Okt. 2010, 17:24 »
Jeg gir heller ikke opp. Jeg kommer til å støtte laget uansett. Poenget er at varsellampene bør begynne å blinke nå! Vi SKAL ikke tape tre på rad på hjemmebane mot "dårlige" lag.

Simmio

• Gjest
« Svar #175 på: 16. Okt. 2010, 17:25 »
Veldig godt sagt Kesse, er det jeg prøver å si.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #176 på: 16. Okt. 2010, 17:25 »
Når vi sier det er tidlig å rope på nedrykk, mener vi det er litt for tidlig. Skulle Hull være Champions League-aktuelle på høsten for et par år siden? Er det dét dere prøver å si? For nei, det er ikke et faktum. Begynn å skrål litt i februar-mars, om det i det heletatt skulle se trøblete ut på det tidspunktet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 16. Okt. 2010, 17:26 »
Nå satt jo Christian å skjelte ut alle som nevnte ordet nedrykk NÅR vi rykket ned også da.. Greit at mange er pessimistiske når vi taper hjemme mot Blackpool, Stoke og nå Wigan. Men det er ikke stort bedre å lukke øynene å late som alt er fryd og gammen. Når vi taper slike kamper, så RYKKER vi faktisk ned. Det kan snu, men det er ingenting som tyder på at det vil gjøre det.
Eg gir ikkje opp, og eg støttar Newcastle i med- og motgang. Så klart ser ikkje ting bra ut, men har spelt bra fotball (utan om idag) til no i sesongen. Og kalendaren skriver oktober, derfor meinar eg det er ALT for tidleg å snakke om nedrykk.

Så man støtter ikke Newcastle selvom man er pessimistisk? Vi sitter jo å ser kamp, følger forum, og kjøper drakter for helvette. Er du en bedre supporter bare fordi du ikke vil si at det kan se ut som det kan gå mot nedrykk i år??

Andersen

• Flaskebærer
  • *
  • Tsk tsk.
    • Vis profil
« Svar #178 på: 16. Okt. 2010, 17:27 »
Bruke sååå lang tid på et frispark og ikke engang være i nærheten av mål, ugh.. Endelig forsvant Guthrie. Tok bare 65 minutter....
Fuglene i mitt hjerte: Lillestrøm SK og Newcastle United FC

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #179 på: 16. Okt. 2010, 17:29 »
Dette er forferdelig frustrerende å se på.