20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man.City - Newcastle kl.14.30 - Søndag 03.10  (Lest 38054 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Man.City - Newcastle kl.14.30 - Søndag 03.10
« Svar #195 på: 03. Okt. 2010, 16:38 »
Tackling på ball utfor 16-meteren= straffe?
Tackling av mann uten å være i nærheten av ball inne i 16-meteren= spill videre?
Rart hva du får for noen oljemilliarder. Leve pengedoping, bloddoping og bitterhet!
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 03. Okt. 2010, 16:38 »
For ein forferdeleg takling av De Jong. At han ikkje får raudt kor er jo heilt utruleg.

Det ble jo ikke engang frispark!

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #197 på: 03. Okt. 2010, 16:39 »
Fornøyd med spillet idag, synes vi gjør en god 1 omgang iallefall.

Perch, Nolan og Wayne synes jeg er de svake idag, og det er ikke første gang..

Vi burde også hatt straffe i Ameobi situasjonen, og jeg synes vi fortjener 1 poeng idag.
Det hadde hjulpet på moralen også, for vi spiller fin og god fotball men får dessverre ikke noe belønning for det.

Veldig synd ang Ben Arfa, hadde gledet meg til å se han i Newcastle drakta.
Er det bein brudd kan han være borte lenge. Får håpe Colo kommer raskt tilbake iallefall.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 03. Okt. 2010, 16:42 »
Synes vi uansett spilte en god kamp. Til tross for banedominans klarte City nesten ikke å skape en dritt. I 2. omgang hadde Krul en kvalifisert redning. Og så kommer Johnson og skyter mellom føttene til WIlliamson. Synes vi bør være stolte: Og kommentatoren sa det så godt: Vi kommer til å klare oss godt fortsetter vi i samme stil.

Jeg synes alle presterte brukbart. Perch hadde en feilplassering men var ellers god. Det var 2 meget svake spillere på banen i Routledge og Nolan. Et under at vi ikke fikk mål i mot i 1. omgang på et av bruddene som Nolan skapte i mot oss. I tillegg var Routledge RÆV. Traff ikke på ett forbanna innlegg. Håper vi bruker Raylor i neste kamp.

Simmio

• Gjest
« Svar #199 på: 03. Okt. 2010, 16:44 »
Raylor for Rout hadde gjort seg. Det vi trenger er gode innlegg og det har Raylor. I tillegg er jo ikke Routledge god til noe. Han er ikke kjapp nok til å løpe fra forsvarsspillere og han er heller ikke pasningssterk eller teknisk god.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 03. Okt. 2010, 16:45 »
Synes vi uansett spilte en god kamp. Til tross for banedominans klarte City nesten ikke å skape en dritt. I 2. omgang hadde Krul en kvalifisert redning. Og så kommer Johnson og skyter mellom føttene til WIlliamson. Synes vi bør være stolte: Og kommentatoren sa det så godt: Vi kommer til å klare oss godt fortsetter vi i samme stil.

Jeg synes alle presterte brukbart. Perch hadde en feilplassering men var ellers god. Det var 2 meget svake spillere på banen i Routledge og Nolan. Et under at vi ikke fikk mål i mot i 1. omgang på et av bruddene som Nolan skapte i mot oss. I tillegg var Routledge RÆV. Traff ikke på ett forbanna innlegg. Håper vi bruker Raylor i neste kamp.

Enig.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #201 på: 03. Okt. 2010, 16:49 »
Synd at vi ikke får med oss poeng idag! Dommeren er rett og slett forferdelig, og snyter oss for en soleklar straffe! Ben Arfa får heller ikke frispark i situasjonen han blir skadet, og Tiote får frispark IMOT seg, når han selv blir taklet av stygge De Jong! Tragisk dømming..

Men eg synes det er litt rart at vi alltid skal vente på baklengsmål, før vi begynner og spille?!
Enig i at Rout, Perch og Nolan var de svakeste idag!!

PS: håper verken Arfa eller Colo blir for lenge ute.. 

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 03. Okt. 2010, 16:49 »

Guthrie må vel snart være klar? Greit at han mangler litt fart, men han hadde vel flest assist for NUFC forrige sesong.... er jo også mye bedre på dødball enn hva Barton fikk vist idag.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 03. Okt. 2010, 16:52 »
Frustrerende med Nolan. Har helt klart matchvinnerpotensiale når han kommer seg til sjanser. Men rent spillmessig er han vår mest usynlige spiller, og ser ut til å bare løpe mye imellom.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Simmio

• Gjest
« Svar #204 på: 03. Okt. 2010, 16:56 »
Frustrerende med Nolan. Har helt klart matchvinnerpotensiale når han kommer seg til sjanser. Men rent spillmessig er han vår mest usynlige spiller, og ser ut til å bare løpe mye imellom.
Sant det du sier. Kommer sjeldent til sjanser og når han gjør det så skyter han ikke bra. I fjor skjøt han som en hest sparker, mens i år skyter han som en ponni sparker.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #205 på: 03. Okt. 2010, 16:59 »
Sant det du sier. Kommer sjeldent til sjanser og når han gjør det så skyter han ikke bra. I fjor skjøt han som en hest sparker, mens i år skyter han som en ponni sparker.

Eg ler! Men er enig.

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #206 på: 03. Okt. 2010, 17:09 »
Tiote er vår klart beste idag, vinner mange dueller og er meget trygg i pasningspillet. Er banens beste etter min mening. I tillegg syntes jeg Barton var bra, er jo minst like god som Barry, så er på tide at han snart blir aktuell for England. Alt i alt leverer vi en god kamp der vi hadde fortjent å få med oss ett poeng, men en del avgjørende situasjoner går i dag i vårt disfavør. Det som er kjipt er at vi ikke klarer å dominere hjemmekampene våre i større grad, hadde vi slått Bpool og Stoke hadde vi vært helt oppe på en 4 plass! Men men, får satse på at vi fortsetter som i dag mot Wigan om to uker.   

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 03. Okt. 2010, 17:10 »
Guthrie kan jo være en spiller vi trenger ja. Han slår kreminnlegg. Alt er bedre enn Routledge på kant.  Carroll får jo ikke ett forbanna godt innlegg.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #208 på: 03. Okt. 2010, 17:13 »
jeg har kritisert routledge i månedsvis! deilig å få med meg massene nå hvertfall....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil