20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Everton-Newcastle 18.09 kl.16.00  (Lest 42768 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Everton-Newcastle 18.09 kl.16.00
« Svar #255 på: 19. Sep. 2010, 13:13 »
Kampreferat kommer når jeg ikke har promille lengre!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #256 på: 19. Sep. 2010, 14:16 »
Hadde ikke trodd det var mulig å slå et skadeskutt Everton, men gutta motbeviste meg på best mulig måte, så jeg tar av meg hatten for prestasjonen og for et herlig mål av Ben Arfa da gitt  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 19. Sep. 2010, 14:24 »
Her er Ben Arfa-målet i HD. Ingen mastrubering nå da gutter:D

Passordet er kommer vel ikke som noen overraskelse : Arfa

http://hotfile.com/dl/70445578/f42872f/evvsnu.rar.html

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #258 på: 19. Sep. 2010, 15:22 »
Ben arfa spilte seg kraftig opp i denne matchen her... i de første 30 min var han jo nærmest usynlig og hadde noen pysete dueller han tapte... men etter det var han i fyr og flamme...
tiote blir jo konge han også :o
gleder meg til stooooke

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #259 på: 19. Sep. 2010, 16:16 »
Dette trengte vi virkelig etter forrige ukes RAN.

Nok en god kamp (selv om vi riktignok hadde en god porsjon flaks i sluttminuttene). Tiote overbeviser også stort, noe som gleder meg.

Chelsea-kampen til uka taper vi, men det er kanskje til det beste. Ligacupen har bestandig fungert som et irritasjonsmoment i sesongen, og jeg mener av den grunn at det er til fordel for oss å bli slått ut av den så tidlig som mulig. Vi har sett det før: Mikkecupen resulterer primært i skader.

Hjemmekampen mot Stoke burde bety tre poeng, men å ta seieren på forskudd mener jeg er uklokt. Resultatet deres mot West Ham reflekterer i liten grad kampbildet i et oppgjør der Stoke hadde et klart spillemessig overtak. 

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 19. Sep. 2010, 16:38 »
St. James' Park neste, skal til Newcastle og se Newcastle - Stoke neste helg! Det vil forhåpentligvis bli nok en seier og inn på CL plass, topp 4! ;)

Der skulle vi egentlig allerede vært, men det unødvendige og uheldige tapet hjemme for Blackpool hindrer oss i det.
Uansett en fantastisk kamp mot Everton. Synes CH har klart å få orden på forsvaret. Det bakre ledd virker trygge og solide.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 19. Sep. 2010, 20:13 »
Referat ligger nå ute :)
Bobby Robson:

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 19. Sep. 2010, 20:28 »
Bra referat Panzer. Vedrørende den siste sjansen till Fellaini. Han bommet ikke, det var Colo som blokkerte til corner. Den klarerte Castle, deretter ble kampen blåst av for fullt tid.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 19. Sep. 2010, 20:43 »
Jeg burde nevnt at det ble corner, men etter de bildene jeg har sett så ser jeg ikke at den treffer noen. Men uansett, spiller ikke så mye rolle :p
Bobby Robson:

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #264 på: 20. Sep. 2010, 00:48 »
jeg er enig i mye av kampratingene dine, Panzer. Men ikke i Perch sin!!! Den er jeg overhodet ikke enig i. I denne kampen kan jeg ikke gi han mer fire. Det lille Everton skapte skjedde via høyre side i vårt forsvar, han har en del merkelige innvolveringer, og sist men ikke minst. FEM gule kort på FEM kamper??? Dette kortet var i tillegg helt jævla unødvendig, og derfor synes jeg at han får SJU er villt mye!!
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #265 på: 20. Sep. 2010, 09:13 »
Jeg synes Perch var ganske god mot Everton, i hvert fall sammenlignet med tidligere kamper hvor han nesten alltid har vært vår "weakest link".
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 20. Sep. 2010, 09:18 »
Perch hadde sin beste kamp i Newcastle trøya mot Everton, og vant veldig mange dueller både i lufta og langs bakken. Everton skapte ingen store sjanser før på overtid, og hvis du mener det var ene og alene Perch sin feil så tror jeg du burde gå i deg selv.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 20. Sep. 2010, 14:03 »
Han vant mange hodedueller og man må huske på at Pienaar var helt borte fra kampen = godt spill av Perch.

De to siste sjansene er det faktisk Routledge som ikke følger med, så står for min karakter. Skulle bare mangle egentlig :)
Bobby Robson:

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 20. Sep. 2010, 15:54 »
Jepp enig der. Perch var god. Spesielt på det stangskuddet til Yak fulgte Routledge ikke med. Perch hadde sin mann, mens Routledge glemte å følge mannen på løp inn 16 m hvor han fikk ballen og la inn til Yak. Og som jeg nevnte tidligere: Mot Scum var Baines og Pienaar veldig gode. Mesteparten ble skapt på den siden. Men Perch og Routledge klarte å stenge de ute nesten hele kampen. Sterkt gjort.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 20. Sep. 2010, 16:21 »
Perch gjorde så absolutt en godkjent jobb, og det var rett og slett godt å se han spille sånn. Og enda mer imponert blir jeg over at han spiller som det her i PL når han kun har erfaring fra Championship og League One. Tror han kan bli veldig god i løpet av året, rett og slett.
Nei.