20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Everton-Newcastle 18.09 kl.16.00  (Lest 41938 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Everton-Newcastle 18.09 kl.16.00
« Svar #15 på: 16. Sep. 2010, 23:16 »
Så forresten denne i Evening Chroicle i går:

Tiote is poised to start the clash with Everton alongside Hatem Ben Arfa at Goodison Park on Saturday.

And he says his rapport with the French international is already blossoming. French-speaking Tiote said: ?He has quickly become a good friend.?

Jeg krysser fingrene for at det stemmer! :)

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 16. Sep. 2010, 23:23 »
Hvis han imponerer på trening så er jeg for det! Vanskelig for oss å si hvor god han er, men all kreditt til Hughton hvis han gir han debuten. Blir spennende, ikke for å være rasistisk, men lenge siden jeg har sett en så svart neger. Bør skremme livet av motstanderene..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 16. Sep. 2010, 23:24 »
Hehe, akkurat det la jeg merke til også. Mannen ser jo skikkelig skummel ut, mye pga. av den sinnsykt mørke fargen! :)

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 16. Sep. 2010, 23:26 »
Hvis jeg hadde møtt han i en mørk bakgate så..ja...hadde jeg vel først og fremst ikke sett han, før han hadde flekka tenner.

Men ja, Arteta og Cahill må tas ut!
Bobby Robson:

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 16. Sep. 2010, 23:27 »
Nolan får litt i overkant piss fra folk både her inne og på N-O. Han er ikke så elendig som mange vil ha det til, etter min mening. Han kjemper alltid hardt for laget, gjør mye av drittjobben som hindrer motstanderen i å spille seg gjennom vår sentrale midtbane, han vinner dueller, også er han flink til å komme til sjanser og en bra avslutter. Han sliter litt med teknikken og tempoet i spillet sitt, så jeg kan forstå at folk heller vil ha en annen type spiller bak Carroll. Jeg vil derimot ha Nolan bak Carroll mye pga at han brøyter mye vei for Carroll og at de to sammen vinner veldig mye av duellene. Så benytter vi oss heller av kreativiteten til Ben Arfa på kanten, hvor han må kjempe med Routledge og Jonas om en plass. Dessuten har vi Barton sentralt som skaper mye.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 16. Sep. 2010, 23:30 »
Enig, snakker tross alt om en fyr som ble vår toppscorer i fjor.  Han har noe å bevise for oss i PL, er vår kaptein og gir alltid 100%.
Bobby Robson:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 17. Sep. 2010, 00:46 »
Nolan er helt sjukt viktig inni boksen - og er vannvittig god til å komme seg til sjanser. Mitt problem med han er bare at han veldig lett faller ut i banespillet i endel kamper - og blir helt usynlig. Syns også Smith får ufortjent mye pes etter en svak kamp mot Blackpool der flere andre også var svake. Når det er sagt - på sikt ser jeg gjerne Tiote matches i større grad. Jeg har forøvrig heller lite grunnlag for å si hvorvidt Tiote kan komme inn å ta PL-nivået med en gang.
Ellers er jeg forøvrig enig med kø1 her ovenfor. Skal heller ikke undervurdere det faktum at Ben Arfa på kant forhåpentligvis kan ha et langt bedre sluttprodukt enn det noen av de to andre vingene har hatt til nå denne sesongen - og dermed skape større muligheter fra kant for både Nolan og Carroll.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

PhilB

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #22 på: 17. Sep. 2010, 08:18 »
Nolan er en viktig spiller for oss, enten vi liker det eller ikke. Han puttet tross alt mange mål for oss i fjor!

Et stort problem denne sesongen er at vingene våre er vaksinert mot å legge gode innlegg! Det kommer enten en markkryper eller så løper de seg fast (les: Wayne R spesielt). Ben Arfa viste mot Blackpool at han har et godt blikk og en god pasnings/innleggsfot, og å få han inn for Wayne vil gjøre at vi får mange flere målsjanser. Å ha et fyrtårn som Carroll inni boksen er jo ubrukelig hvis ikke innleggene er gode nok. Carroll kan for all del gjøre mye på egenhånd også på bakken, men han har sin spisskompetanse i luften. Nolan vil også komme til mer nytte i rommet bak Carroll når vingene har uforutsigbarhet, som noen påpekte lenger opp i tråden, og kan legge inn de gode ballene i boksen.

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 17. Sep. 2010, 08:47 »
Nolan er en viktig spiller for oss, enten vi liker det eller ikke. Han puttet tross alt mange mål for oss i fjor!

Det gjorde forsåvidt Ameobi også.. :)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 17. Sep. 2010, 08:57 »
Helt riktig, nufc4life. Det virker som om folk sliter litt med å skille mellom å prestere i Cola og å prestere i PL. Selv Shola scora mange mål i fjor, vil det da si at han skal starte for oss i år? Ræva spillemessig han også, men kan tappe inn et mål her og der, akkurat som Nolan.

Sisteåret til Nolan i Bolton var jo også ræva, da han endte opp med 0 mål og 2 assist på 20 kamper før han gikk til oss og var like dårlig.

PhilB

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #25 på: 17. Sep. 2010, 09:03 »
Nå mente ikke jeg at man får klippekort selvom man puttet mange mål i championship i fjor. Poenget er at Nolan faktisk kommer til mange sjanser, også i år, og det er ikke altfor mange andre på laget vårt som gjør akkurat det. Personlig syns jeg det er bra å ha en kriger i boksen.

Shola er og blir ubrukelig, så der er vi enig  ;D

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #26 på: 17. Sep. 2010, 10:36 »
Håper på dette laget:

Harper
Perch - Colo - Williamson - Jose
Ben Arfa - Tiote - Barton - Jonas
          Nolan
                      Carroll

Grunnen til at jeg foretrekker Perch fremfor Raylor er at jeg frykter Pienaar kommer til å rævpule Raylor på farta. Jeg ønsker også at Routledge og Smith blir benka, ikke fordi jeg syns de har vært elendige, men fordi det viser at det nå er stor konkurranse om plassene og at de må kjempe hardt for å få en plass på laget.

Nolan er der fordi han er istand til å avgjøre hvis det blir en jevnspilt kamp og fordi Hughton har valgt han som vår kaptein og jeg syns det blir feil å benke kapteinen bare fordi han hadde en svak kamp sist (noe som hele laget hadde). Han har jo scoret 2 mål på 4 kamper og jeg syns ikke det gir grunnlag for benken.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 17. Sep. 2010, 11:14 »
Pienaar kommer til å rævpule Perch også.. Gult kort etter 20 min. og vips han må spille safe resten av kampen.

Vil se mangen raske spillere til denne kampen, da kontringer må bli vårt våpen. Everton kommer til å ha ballen mye mer enn oss store deler av kampen.

Nolan kan benkes til denne kampen da jeg ser for meg at han blir hverken fugl eller fisk utpå der. Litt mer fart i beina hans hadde hjulpet mye.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #28 på: 17. Sep. 2010, 12:32 »
Endelig TV kamp igjen. Gleder meg til å se på Ben Arfa og Tiote i aksjon.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 17. Sep. 2010, 12:59 »
Blir bra å se de nye ja:)
Håper denne tiote er bra, vet ingenting om ham..
håper rayolr starter, han fortjener sjansen når perch har vært så vaklende i starten..
og når det gjelder den evige diskusjonen om nolan, han spiller ;D