20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Everton-Newcastle 18.09 kl.16.00  (Lest 42063 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Everton-Newcastle 18.09 kl.16.00
« Svar #135 på: 18. Sep. 2010, 16:53 »
Smith får nok ikke spille igjen. Tiote eier midtbanen.

Ohh jess. Han har vært helt utrolig god. Hans spill i dag viser hvor begrenset Smith er som midtbanespiller. Tiote er rask, spiller en-touch og er mye raskere opp i rygg på på evertons midtbanespillere slik at de ikke får vendt opp. Synes alle har vært kanon i dag. Vi leder fortjent.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 18. Sep. 2010, 16:53 »
VI har vært det KLART beste laget, og leder meget fortjent! klassemål av Ben Arfa, og Tioté har vært fantastisk :D
Veldig fornøyd med kampen så langt, men synes dog Carroll har vært litt usynlig.
Som jeg sa tidliger, synd at Harper måtte ut, men jeg er veldig fornøyd med at Krul får sjansen, tror han kommer til å gjøre tingene sine bra.

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #137 på: 18. Sep. 2010, 16:53 »
hærlig omgang av spesielt Tiote og Barton sentralt der, og for et mål!! Ben Arfa gjorde kanskje et par feil valg i starten, men tipper målet gjør at han kommer til å komme seg VELDIG i 2. omg! ellers er jeg ikke bekymret over at Krul kom inn for Harper, har veldig troa på denne gutten. Herregud å jeg ble helt apekatt ved målet :P

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #138 på: 18. Sep. 2010, 16:54 »
Veldig bra omgang av gutta, fantastisk mål! Synd med Harper, frykter langtidsskade!

CH har gjort sine saker VELDIG bra! To utskiftninger og stor forskjell. Vi har plutseleg ein langt meir mobil sentral midtbane, og ikkje minst ein produktiv ving!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 18. Sep. 2010, 16:54 »
Vi leder fullt fortjent - spesielt å skal spille en så svak omgang som vi gjorde førsteomgang sist, for så å eie Everton på Goodison. Det bor mye i dette laget. Begge nykomlingene har vært glimrende - for et digg mål av Ben Arfa! Fortsetter Tiote slik må nok Smith belage seg på mye benkesitting. Begge backene er veldig bra med også - begge veier. Liker dette, liker at vi tør angripe på bortebane!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 18. Sep. 2010, 16:58 »
Trekker forresten tilbake alt jeg har sagt om at jeg er skeptisk til å kaste tioté rett ut i det. Tioté har så absolutt tatt nivået, og storsspilte i 1. omgang :D

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #141 på: 18. Sep. 2010, 16:58 »
Fantastisk første omgang, som vi leder fullt fortjent! Synes spesielt Barton og Tiote har vært knallgode sentralt! Hele midtbanefirereren er aggresive i presset, noe som hindrer at Everton får til noe spill!

Og for en scoring av Ben Arfa! Nydelig, rett og slett NYDELIG!!

Synes også at forsvaret står godt, og gir bort lite rom! Digg!

Fortsetter vi slik i andre omgang, så er jeg sikker på at vi tar poeng idag! :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 18. Sep. 2010, 17:00 »
"33
Gult kort Everton: Jermaine Beckford. Everton-spilleren går i en tøff duell med Harper. Newcastle-keeperen skal løfte ballen ut på banen, men Beckford kaster seg i ballen, og Harper lander på skulderen. "

Idioten Beckford. Synd for Harper! Får håpa han ikkje er ute lenge.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #143 på: 18. Sep. 2010, 17:03 »
"33
Gult kort Everton: Jermaine Beckford. Everton-spilleren går i en tøff duell med Harper. Newcastle-keeperen skal løfte ballen ut på banen, men Beckford kaster seg i ballen, og Harper lander på skulderen. "

Idioten Beckford. Synd for Harper! Får håpa han ikkje er ute lenge.

Synes egentlig ikke det er en idiotisk takling av Beckford, han må ha lov til å prøve på ballen. Helt greit med gult kort og frispark, uflaks at Harper lander på skulderen og må ut. Men fortsatt mener jeg Beckford må få lov til å gå for den ballen.

Får bare håpe han ikke blir ute lenge!!!
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #144 på: 18. Sep. 2010, 17:05 »
Enig Svampen.
Men allikevel bør Beckford se at han ikke når ballen.
Men greit at Krul får muligheten. ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #145 på: 18. Sep. 2010, 17:06 »
Folk må få gjøre hva de vil på en fotballbane, men når det er sagt, så virker han som en lite intelligent fotballspiller slik han fremstår i den situasjonen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 18. Sep. 2010, 17:11 »
Minuset med at Harper blir lenge ut, er at det muligens betyr enten Soderberg på benken eller at Foster blir henta tilbake frå Celtic. Dumt for utviklingen til Foster, og me blir sårbare med Soderberg på benken om Krul skulle få ein smell.

Og det at mi mysse ein rutinert og god keeper.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #147 på: 18. Sep. 2010, 17:11 »
Tør nesten ikke å si det, i fare for å jinxe alt, men vi spiller sykt bra i dag!

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #148 på: 18. Sep. 2010, 17:18 »
Imponerende av Carroll den taklinga der!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #149 på: 18. Sep. 2010, 17:20 »
Imponerende av Carroll den taklinga der!

Slike løp får meg til å elske spillere <3
Toon till I die.