20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Blackpool 11. sept 16:00  (Lest 50165 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Blackpool 11. sept 16:00
« Svar #300 på: 12. Sep. 2010, 11:14 »
Barcelona - Hercules 0-2
Cesena - Milan 2-0
Cagliari - Roma 5-1
Newcastle - Blackpool 0-2

Mange smeller for storlagene i går gitt.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #301 på: 12. Sep. 2010, 12:38 »
Fikk bare sett 1 omgang. Men ut ifra det jeg hører så burde vi kanskje ha vunnet denne kampen. Er et utroli surt tap, men vi får glemme den nå og se frem mot neste kamp. Vi ligger fortsatt bra ann på tabellen og det er kun spilt 4 kamper.

Keeganjr

• Benkvarmer
  • **
  • GEORDIE BASTARD 4 LIFE
    • Vis profil
« Svar #302 på: 12. Sep. 2010, 13:28 »
vant på oddsen da.. hadde 2-0 til blackpool.. DET ER SÅ JÆVLA TYPISK OSS.. DERE må aldri glemme hvem dere holder med.. Skulle ha vært 3-4 til oss da. Men taktiske egenskapene til houghton er jo bare skremmende. ben arfa inn i det 72 whatever +++... Reiser 2 uker til hellas neste helg, heldigvis.. får vel se noen matcher på puber der nede... men husk: sts altid mot oss.. :P

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 12. Sep. 2010, 13:47 »
vant på oddsen da.. hadde 2-0 til blackpool.. DET ER SÅ JÆVLA TYPISK OSS.. DERE må aldri glemme hvem dere holder med.. Skulle ha vært 3-4 til oss da. Men taktiske egenskapene til houghton er jo bare skremmende. ben arfa inn i det 72 whatever +++... Reiser 2 uker til hellas neste helg, heldigvis.. får vel se noen matcher på puber der nede... men husk: sts altid mot oss.. :P

Det som er mer skremmende er alle de tåpelige konklusjonene folk kommer opp med så fort vi opplever et dårlig resultat. Det gjelder ikke bare deg, men det her er nok et godt eksempel på uvitenheten som florerer her når det tapes en kamp.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #304 på: 12. Sep. 2010, 15:15 »
Jeg klarer ikke å se hvilke grep som ville gitt oss en mer overlegen 2.omgang.
Vi eide Bpool til de grader. Det var et større press en manu hadde på oss i åpningskampen. Vi skapte enormt mange sjangser.

Vi havnet bakpå i en dårlig 1.omgang. Flere spillere hang ikke med. Vi klarte ikke å kontrolere kampen slik vi skal gjøre på hjemmebane mot denne typen motstand. Smith lagde et håpløst straffe som gjorde det vanskelig for oss. Jeg sier det samme som Incpector at Jonas, Smith og Nolan var veldig svake i denne kampen. Jeg vil påstå at Jonas hevet seg litt i 2.omgang. Det skumle er at disse spillerne er de som skal levere jevne gode resultater. De er alle etablerte spillere på over 26 år som har haugevis med kamper bak seg. Håper de klarer å levere bedre, og mer stabilt uvover sesongen. Vi får håpe på en snarlig Tiote debut..
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 12. Sep. 2010, 18:03 »
Totalt off topic, men jeg blir så kvalm av norske medier i forhold til topplagene:

http://vglive.no/#match=10002900 LIVERPOOL SNYTT FOR STRAFFE?

Eller som jeg ville skrevet, Liverpool skulle ha ligget under 3-0 til pause. Er så typisk norskt det her.
Tom den gamle Liverpool-legenden Bruce synes 0-0 er ufortjent i forhold til Liverpool
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 12. Sep. 2010, 19:58 »
jeg støtter Hughton i alt han gjør uansett! han har vist ved flere anledninger at han vet hva han gjør, og at han vil klubbens beste. Synes det blir for dumt å begynne å klage på hughton bare fordi vi taper en kamp. Han er det beste som har skjedd klubben siden Robson, og han har min fulle og hele tillit!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 12. Sep. 2010, 21:26 »

KORLEIS det kan vere Hughton sin feil skjønner eg ikkje... Kan jo ikkje like gjerne snøre på seg skoa å PUTTE ballen i nettet, det må Carroll og co gjøre ! Og det at han ikkje satt inn Ben Arfa før han gjorde har eg heller ingen problem med å se. Vi kjørte over dei i den perioden og det som mangla VAR å styre ballen i nettet, og ikkje det å skape sjansene. GOD TUR TIL HELLAS FORRESTEN...

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 12. Sep. 2010, 21:45 »
For et HERLIG svar Sebastian!  ;)

Bare det å tippe på Blackpool er jo skremmende nok. Hughton gjorde det taktisk greit, vi var bare udyktige i går foran mål. Kampreferat kommer snart, beklager at det kommer seint, men fylla har skylda :)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Vegard Nilsen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #309 på: 12. Sep. 2010, 22:37 »
Etter min mening så tror jeg kampbildet i andre omgang var akkurat slik hughton hadde forutsett det, og forventet at det skulle være. Men det han ikke kunne forutse var at alle spillerne klarte å bomme på åpenbare sjangser gang etter gang, til og med alene med keeper hvor det enkelt skal være å bare chippe den forbi. Den joey barton hadde var rett og slett utilgivelig av en spiller på hans nivå. Den SKAL puttes på en keeper som dette.

Kan fort skjønne at de føler ett stort press mot seg til å prestere, de ser de eier kampen spillemessig, til og med kontringene(de fleste) går ad dundas for blackpool. Når en spiller da får sjangsen til å sette den i mål er det lett å bli litt panisk i stresset.

Håper vi kommer sterkere tilbake, og håper vi får se mer til ben arfa iløpet av everton kampen, løvenkrands var noe positiv synes jeg, gav mye uro på topp mot blackpool. Men skal sies at mannen ikke hadde store rom å boltre seg i med ett blackpool nede på egen 5-meter.

Det jeg vil fram til er at dette er spillernes feil, ikke managern.

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #310 på: 13. Sep. 2010, 00:36 »
Skal innrømme at jeg er mildt sagt skuffet over dette resultatet.... Men nå overrasker ingenting meg lengre når det kommer til Newcastle. Utilgivelig å bomme på så mange åpenbare sjanser, og det får vi smertelig erfare. Trodde de nye signeringene kom til å føre til at smith og co ville spille enda bedre for å beholde plassen, men den gang ei... Får håpe vi får se mer til Tiote Og HBA og mindre til Smith, Nolan.. Selv om Nolan kan fort bli viktig pga evnen til å score endel mål som midtbanespiller. Men noe må gjøres. i mine øyne burde vi hatt 6 poeng å de to siste kampene.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #311 på: 13. Sep. 2010, 00:57 »
Barton burde kanskje satt den alene med keeper-sjansen sin, men det var veldig godt keeperspill, så at det var så veldig dårlig av Barton er jeg ikke helt med på.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #312 på: 13. Sep. 2010, 08:36 »
Så en oppsummering av kampen. Vi hadde MYE sjanser og burde ha puttet et par. Keeperen deres spilte en kjempe bra kamp. Var utrolig skuffet etter helgens tap, men serien er nettopp startet. Vi får null stille oss og gjøre en bra kamp mot Everton.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 13. Sep. 2010, 16:04 »
Nå skal det også sies at desperasjonen kom tidlig i andreomgang. Spillerne visste de MÅTTE vinne kampen, de visste at det så mørkt ut. De fortvilet over det straffesparket de aldri burde gitt bort, de fortvilte over at de aldri greide å få ballen i mål, uansett hvor store sjanser man fikk. Desperasjonen var så tydelig at man i enkelte situasjoner valgte å pole ballen med full kraft himmelhøyt over mål, i stedet for å rolig ta ned ballen, vente, plassere og skyte med mindre kraft og mer presisjon. Jeg synes skuddene hadde en tendens til å komme for tidlig eller for seint, og sjansene ble ikke fullt så store som de kunne blitt. Desperasjonen preget evnen vår til å få det forløsende målet vi trengte i andreomgangen. Og keeperen reddet på seg en utrolig selvtillit, og selv en middelmådig keeper kan spille som en gud, hvis bare han tror på det selv. Keeper følte seg uovervinnelig, og fikk et mentalt overtak på våre spillere. Enkel psykologi.

Dette var dagen da ballen rett og slett ikke ville inn. Hadde Souness vært manager hadde han snakket i timesvis om hvordan fru fortuna ikke var på vår side. Og han ville hatt rett, samtidig som han neppe ville greid å innrømme at det var vår egen feil at vi tapte kampen. Som Hughton har gjort.

Det er mulig Ben Arfa kunne blitt satt inn tidligere, men jeg ser ikke for meg at det ville hatt noen stor innvirkning på resultatet.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon