20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Blackpool 11. sept 16:00  (Lest 51494 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Blackpool 11. sept 16:00
« Svar #270 på: 11. Sep. 2010, 19:27 »
Jaja, da var denne helgen ødelagt. Når er det bare å se fram til neste kamp borte mot Everton. Dette er kamper som bør vinnes skal vi overleve, men alle går vel på noen smeller i løpet av en sesong. Stoler på Hughton, men skulle vi gå på en lang, lang, lang rekke med tap, så skal det sies at Martin O`Neil er arbeidsledig  :)
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Simmio

• Gjest
« Svar #271 på: 11. Sep. 2010, 19:45 »
Ser ikke grunnen til å svartmale helt. Jeg er FRYKTELIG skuffet, men vi eide B'pool så hardt at det er helt sykt at vi ikke vinner. Jeg er faktisk utrolig lettet over at vi var såpass mye bedre enn B'pool.

Vi rykker ikke ned i år, og det er helt patetisk å si noe sånn. Vi var mye bedre enn Villa hjemme, hakke bedre enn Wolves borte, Klart bedre enn Blackpool hjemme. Det eneste laget som har vært bedre enn oss etter min mening er Man Utd.

Men Smith bør bli benka for Tiote, og det samme med Routledge for Ben Arfa. Helt forferdelig kamp av Smith, hva er det han er god på egentlig? å lage straffer?

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #272 på: 11. Sep. 2010, 19:59 »
Forferdelig!
Hoder må rulle! Spark calderwood, spark hughton! :P
Neida..
men back to being a newcastle-fan :)
skrekkelig at vi ikke vinner denne...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 11. Sep. 2010, 20:02 »
Godt poeng Simmo. Jeg hadde vært mye mer bekymret om Blackpool overkjørte oss. Vi får trøste oss med at forsvaret spilte godt. Williamson og Colo var strålende. Enrique var god bakover men ikke så fremtredende fremover denne gangen.  Carroll vil komme fryktelig tilbake mot Everton. Da har han fått en ukes trening. Mao noen som skuffet grusomt, samtidig var det enkelte som virkelig viste seg frem.

Og jeg vil ikke ha O'Neill. Han står for møkkafotball.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #274 på: 11. Sep. 2010, 20:15 »
For to kamper siden var CH gud, og Newcastle var nærmest klar for CL. Nå er han tydeligvis udugelig. Mange merkelige supportere.

Det er jævla trist å tape mot Blackpool, men det er ikke verdens undergang. Det som bekymrer er det en presterer når en kommer rett på keeper. En må sette flere sjanser for å gjøre det greit i Premier League.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 11. Sep. 2010, 20:23 »
Du bekymrer deg over brente sjanser etter en kamp, selv om vi scora 6 i forrige hjemmekamp? Mange merkelige supportere ja.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 11. Sep. 2010, 20:26 »
Jepp, folk må se ting i perspektiv. Kanskje CH gjorde byttene sent. Men vi hadde uansett plenty av sjanser til  å vinne denne kampen. Noen dårlige avslutninger og noen marginer, pluss en strålende keeper. Hadde vi satt halvparten ville vi vunnet med 4 mål. Da hadde CH blitt rost opp i skyene og alt hadde vært perfekt. Positive er at vi skapte nok og at vi WBA spilte uavgjort, ditto Wigan-Sland og at WH tapte.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 11. Sep. 2010, 20:40 »
Føler det er så typisk Newcastle å gå på slike smeller som dette.. Gode lag klarer alltid å gå hardt ut og få et tidlig mål, når vi ikke klarer dette så vipper gjerne kampen galt som det gjorde her..

Tror Everton fikk en jævla god følelse etter comebacket mot Man U, så ser ikke så lyst på våres neste kamp akkurat.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #278 på: 11. Sep. 2010, 21:07 »
Du bekymrer deg over brente sjanser etter en kamp, selv om vi scora 6 i forrige hjemmekamp? Mange merkelige supportere ja.

Det er det å starte ballet vi sliter med. Har scoret i for få kamper denne sesongen. Er kanskje lettere å sette mål nr. 4, 5 og 6, enn mål nr. 1, vil jeg tro.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 11. Sep. 2010, 21:09 »

Det er det å starte ballet vi sliter med. Har scoret i for få kamper denne sesongen. Er kanskje lettere å sette mål nr. 4, 5 og 6, enn mål nr. 1, vil jeg tro.
Scoret i for få kamper? ;D Vi scora ikke på Old Trafford, noe mange lag ikke kommer til å gjøre. Dermed er det kun en kamp hvor vi burde ha scora, som vi ikke har gjort det! Krise!!!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 11. Sep. 2010, 21:20 »
Føler det er så typisk Newcastle å gå på slike smeller som dette.. Gode lag klarer alltid å gå hardt ut og få et tidlig mål, når vi ikke klarer dette så vipper gjerne kampen galt som det gjorde her..

Tror Everton fikk en jævla god følelse etter comebacket mot Man U, så ser ikke så lyst på våres neste kamp akkurat.

SPurs tapte hjemme mot Wigan, City tapte borte mot mackems og spilte 1-1 hjemme mot blackburn i dag.  Premier League er jevnt og det er små marginer. Bare minner om kampen vår mot Villa, da de bommet på straffe etter 10min. Alt gikk vår vei den dagen, mens alt gikk mot Villa! Man får noen sånne kamper som vi gjorde i dag iløpet av en sesong, og selv om det er en forferdelig følelse å sitte å se på sjansesløseriet, så synes jeg tross alt vi ser ut som et veldig godt lag!!

Fatter overhodet ikke at noen gidder å slakte Hughton i dag, det blir bare for dumt. Jeg også hadde helst sett Ben Arfa noe tidligere, men i dag får spillerne ta skyld når man ikke klarer å sette sjansene. Ikke minst skal også Alan Smith ha sin (relativt stor del) del av skyld, som gir de ledelsen. Det er akkurat en sånn kamputvikling vi må unngå mot disse lagene. Hughton sin taktikk i dag var grei den, og det var ikke vanskelig å se at det laget han sendte ut i dag var kapable til å vinne.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 11. Sep. 2010, 21:48 »
Bra sagt kø1

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #282 på: 11. Sep. 2010, 21:56 »
Jeg synes dagens kamp var en krise! Vi spilte ikke så dårlig, men det var et helt unødvendig og billig straffespark som ødela for oss. Vi burde ha klart å skåre 3-4 mål, men blackpool's keeper var jo utrolig god idag! Noe som var jævla dritt for oss! Men, når vi fikk inn på Ben Afra synes jeg vi klarte å spille bedre, litt dumt at det var Jonas som gikk ut og ikke Wayne Routledge! Håper bare på at Ben Afra starter neste kamp, og Tiote hadde vært morsomt å se isteden for Smith! Men CH hadde 2 dårlig valg idag dessverre, og de var i min menig:
- bytte ut Jonas og å bytte in Shola som rett å slett ikke har noe på banen å gjøre.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 11. Sep. 2010, 22:02 »
Feil å bytte ut Jonas? Det var så riktig som det kunne få bli å bytte ut Jonas, det skulle ha skjedd mye tidligere! Hva gjorde Jonas som var positivt i dag? Masse feilvalg og de gangene han kommer seg rundt på kanten så ender ballen på tribunen bak mål.

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #284 på: 11. Sep. 2010, 22:05 »
Feil å bytte ut Jonas? Det var så riktig som det kunne få bli å bytte ut Jonas, det skulle ha skjedd mye tidligere! Hva gjorde Jonas som var positivt i dag? Masse feilvalg og de gangene han kommer seg rundt på kanten så ender ballen på tribunen bak mål.

han klarte ihvertfall å få ballen mot mål det gjorde ikke Wayne! Burde heller ha tatt ut Wayne for Ben Afra også flyttet Jonas på høyere kanten som han egentlig spiller da tror jeg han hadde spilt bedre