20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatem Ben Arfa  (Lest 379523 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #391 på: 04. April 2011, 18:27 »
Hadde fransk i 3 år på videregående, men spørs hvor langt jeg kommer med det:P

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #392 på: 05. April 2011, 10:41 »
Ben Arfa prater litt om "opplevelsen", resignasjonen etc.  og avslutter med følgende:

Sitat fra: Ben Arfa
Newcastle showed me so much respect and a lot of love that I want to give back to them.

I will give everything I can for this club because they trusted me and, for a human being, that is really touching

Kilde
Lover godt!

Edit: La inn en bedre kilde som klarte å sitere ham riktig (love/live - se Sky sin versjon av sitatet så kommer poenget frem) :)
« Siste redigering: 05. April 2011, 10:45 av ElvenKind »
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #393 på: 05. April 2011, 10:43 »
Begynt å trene for fult, står nok over en 2 kamper til før han er på benken.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #394 på: 05. April 2011, 10:50 »
Alvorlige skader tar tid. Bra han holder humøret oppe. Et par innhopp før sesongslutt og 100% klar for oppkjøring til en ny sesong i Premier League, da snakker vi :)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #395 på: 05. April 2011, 10:51 »
Ser egentlig ikke for meg at han kommer til å spille noe særlig i år, like greit å ta det rolig med ham. Han kommer aldri til å komme på noe særlig nivå denne sesongen uansett etter et så langt skadeavbrekk.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #396 på: 05. April 2011, 10:58 »
Har ingen forventninger til Ben Arfa, men om han ikke annet kunne fått 15-20 minutter i en TV-kamp på hjemmebane, så ville det vært fantastisk. Ville sikkert fått stående applaus fra 45-50 000 på tribunen, og voksne menn som sitter foran TV-skjermen ville grått av glede over å se magikeren tilbake på banen.

Og hva hadde vel passet bedre enn siste kamp for sesongen, hjemme mot WBA? Tipper at Brums kommer for tidlig, og da er det bare en hjemmekamp igjen å ta av. Trenger ikke være 20 min heller, kanskje bare fem minutter. Helt på tampen. Bare å se Ben Arfa spille fotball igjen, hadde vært fantastisk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #397 på: 05. April 2011, 17:35 »
Fantastisk å se bilder av Ben Arfa tilbake på treningsfeltet :)
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #398 på: 06. April 2011, 13:00 »
Må innrømme at hver gang jeg tenker på at Ben Arfa faktisk er en newcastlespiller, så gliser jeg litt :D

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #399 på: 07. April 2011, 14:26 »
Har De Jong sagt unnskyld?

Ben Arfa skal ha fått en SMS av De Jong, hvor han unnskyldte seg.
"Jeg forstår egentlig ikke engelsk. Men i tekstmeldingen ba han om unnskyldning og skrev at han ikke mente å skade meg. Jeg fortalte ham at det var greit, og at fotballen er sånn", avslører Ben Arfa

http://fotball.aftenposten.no/england/article197213.ece

Utrolig deilig å se han tilbake på treningsfeltet! Gleder meg til å se han tilbake for fullt neste sesong :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #400 på: 07. April 2011, 14:29 »
He went on: ?You lose Leon Best and you gain Hatem Ben Arfa. That?s basically where we are.

?I don?t think Hatem will be involved for a while, and Liverpool will possibly be his first inclusion in my thinking.

?He?s eager to join in, but we?ve got to be a little bit cautious with him.

?At some point, he?ll join in full training, and we?ll take it from there. I had an inkling last week all was not well with Leon.

?It?s best to get him right and ready to rumble next season.?

Pards om Ben Arfa. Kan være tilbake til LFC-kampen med andre ord.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #401 på: 07. April 2011, 16:28 »
hvilket ville vært SVÆRT kjærkomment. Jeg er livredd for Carroll i den kampen.. Ser GJERNE en 100% frisk Ben Arfa med i den stallen. Selv om han vil være svært langt unna 100% matchfit så vil hans trussel uansett være bra og ha i laget.

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #402 på: 18. April 2011, 02:08 »
http://www.nufc.co.uk/page/TV/Home

Kommet et intervju med Ben Arfa der for de som har abbonement på NUFC TV. For de som ikke har så prater de om skaden, at han håper å få spille de 1,2,3 siste kampene, takker fansen og klubben for støtten, forholdet til de jong. Egentlig ikke noe vi ikke har lest eller hørt fra før. Håper han lærer seg engelsk snart! :p

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #403 på: 01. Mai 2011, 12:36 »
Når er Ben Arfa tilbake på benken? Han var ikke tilbake idag.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #404 på: 01. Mai 2011, 12:38 »
Dan Gosling og Ben Arfa kan være med i de to siste kampene er blitt sagt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida