"Ben Arfa som sitter på tribunen"
Hva har mannen røykt? Det er da vel Taylor som sitter der!
Hehe, ble overrasket over den der jeg også. OK, vi er nyopprykket, jeg ser den, men Stephen Taylor bør vel være relativt kjent for de fleste som jobber med PL?
Men, men, godt fornøyd etter de første 45.
Vi har litt flaks, spesielt ved 2 situasjoner:
1 - Carew tar et av de dårligste straffesparkene jeg har sett på lenge (klønete og ukontrollert).
2 - Da Young blir avblåst for en offside som aldri var offside.
That being said: vi har ikke fått noen god kameravinkel på straffesituasjonen, lukter litt filming av Young der?
Uansett fordel vårs at Villas angrepsspillere er sure og sliter.
Så over til oss selv: med unntak av et par situasjoner så har vi spilt en bra første omgang. Colocinni og José Enrique storspiller i forsvar, mens Barton, Carroll og Nolan (må få kreditt for scoringen sin) er gode fremover.
Føler alikevel at det er litt urettferdige å fremheve enkeltspillere her, selv om det er fortjent. Det er først og fremst kollektivet som er vår styrke idag.
Gode eksempler på dette er Perch, Smith og Williamson som legger ned en kjempeinnsats og vinner situasjoner som kan bli avgjørende.
Litt usikker på hvilke tegn vi ser når det nærmer seg pause nå. Er det gutta som begynner å bli slitne, eller legger han laget lavere for å holde nullen til pause?
Tør ikke ta tre poeng for gitt ennå, men det ser bra ut. Fikser vi posetiv målforskjell etter pause?