20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: James Perch  (Lest 43648 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: James Perch
« Svar #150 på: 01. April 2012, 21:53 »
Perch <3
Toon till I die.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 01. April 2012, 22:12 »
Blir feil å slakte Perch synest eg. Generelt sett gjør det aldri så vondt at man må hive seg å rulle rundt på bakken når man får en arm eller anna i trynet. Likevel gjør man det, i rein refelks. Eksempel på dette er f.eks Barton mot Arsenal og Gervinho. Ser jævlig teit ut, men er rein refleks og "alle" fotballspillere gjør det, omtrent...

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #152 på: 01. April 2012, 22:15 »
Sliter litt med å godta "alle oppfører seg usportslig, så det er okay at vi også gjør det"-mentaliteten. Når han har gått inn for å sparke til Reina i situasjonen før, så topper han kaken ved å kaste seg rundt som om han har blitt skutt i hodet - det er bare sånn jeg hater å se Newcastle-spillere gjøre.

Om Reina hadde fått rødt eller ikke om Perch hadde droppet filmingen har ingenting å si- det er vel ikke særlig OK å fremprovosere røde kort ved å jukse?

Folk som hater på Carroll og hyller Perch i dag...det blir for dumt for mitt vedkommende.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 01. April 2012, 22:19 »
Liker ikkje at han gjør det, og det er litt pinlig å se på, men ser ikkje heilt koffor han skal slaktast. Det er jo Reina som er idiotet, som gir Perch anledning til å kaste seg.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 01. April 2012, 22:22 »
Det er jo Perch som tyr til usportsligheter for å fremprovosere sinnet til Reina da. Virker som om folk glemmer hvordan situasjonen oppstod. Det er selvfølgelig idioti og uakseptabelt av reina å reagere som han gjør, men det er allikevel Perch som er den stor stygge ulven i denne situasjonen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 01. April 2012, 22:27 »
Vel. Det sparket Perch gjorde var jo det han fikk kult for og det var helt greit - ingen grunn til å klikke av den grunn. Enkelt og greit en sabotasje av en overgangsmulighet - og det skjer hele tiden i kamp. Usportslig ja - og derfor får han gult kort. Ser ikke at det er så jævla fælt det - akkurat det samme når en gjør det i midtsirkelen for å stoppe en kontring.

Ellers er det filminga jeg er enig i. Alle gjør det, men jeg syns ikke det gjør det noe mindre pinlig. Reina fortjente rødt kort ja - men Perch burde holdt seg for god for å overspille så mye.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 01. April 2012, 22:36 »
Det er jo Perch som tyr til usportsligheter for å fremprovosere sinnet til Reina da. Virker som om folk glemmer hvordan situasjonen oppstod. Det er selvfølgelig idioti og uakseptabelt av reina å reagere som han gjør, men det er allikevel Perch som er den stor stygge ulven i denne situasjonen.

Herregud, vi leder 2-0, og Perch hindrer Reina å sette raskt i gang. Det står i alle midtstoppere's lærebok, og skjer kver einaste kamp. Reina er den som skaper situasjonen spør du meg. Vi leda, tida gikk og Reina blei utvist. Med andre ord - taktisk bra av Perch.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #157 på: 01. April 2012, 22:46 »
Jeg tror at alle innerst inne skjønner at filmingen til Perch er pinlig.

Så det går mer på om det er OK å sparke til Reina med begge ben i håp om å drøye utspillet hans - om det er en riktig og sportslig vurdering av Perch. Og der er jeg nødt til å se meg enig med Tveit.

Det å hoppe inn slik Perch gjør handler litt mer enn om å lage et taktisk frispark. Jeg skjønner godt at Reina reagerer som han gjør, jeg.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 01. April 2012, 22:51 »
Jeg tror at alle innerst inne skjønner at filmingen til Perch er pinlig.

Så det går mer på om det er OK å sparke til Reina med begge ben i håp om å drøye utspillet hans - om det er en riktig og sportslig vurdering av Perch. Og der er jeg nødt til å se meg enig med Tveit.

Det å hoppe inn slik Perch gjør handler litt mer enn om å lage et taktisk frispark. Jeg skjønner godt at Reina reagerer som han gjør, jeg.

Ka fan du snakka om ?? :D Du framstilla det jo som ei vill tofots-takling! Var jo ingenting meir enn at han stakk fram en kamuflert fot så Reina snubla :p  Hadde Colo gjort det samme, hadde folk gått av hengslane og lagt ut om kor verdifull rutinen hans er osv... Nyt heller seieren, og rakk heller ned på Carroll som virkelig fortjener det

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #159 på: 01. April 2012, 23:19 »
Herregud, må dåkk gi dåkk!! Mot Arsenal klikka alle for at ingen va rutinerte nok te å takla å hindra kontringen som skapte målet! Når perch gjør det så e det plutseli gale?
Selfølgeli usportsligt, men rutinert! Hindrer kansje en scoring for alt vi vet!
At han overspiller e jo litt flaut og håper at pardew tar tak i dette, er ikke noe vi burde drive med!
Winning isn't everything, it's the only thing!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 01. April 2012, 23:26 »
Skjønner ikke at folk kan forsvare det en gang. Det er angrep på keeper, og det er en del av fotballen jeg forbinder med spillere som Suarez. Jeg vil ikke at slike situasjoner skal forbindes med mitt kjære newcastle, og spillere som gjør slikt fortjener bot og ikke hyllest fra supportere. Å sparke bort ballen o.l for å drøye tid er en ting, men å gå til fysisk "angrep" på en spiller for å drøye tiden er IKKE greit.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 01. April 2012, 23:36 »
Skjønner ikke at folk kan forsvare det en gang. Det er angrep på keeper, og det er en del av fotballen jeg forbinder med spillere som Suarez. Jeg vil ikke at slike situasjoner skal forbindes med mitt kjære newcastle, og spillere som gjør slikt fortjener bot og ikke hyllest fra supportere. Å sparke bort ballen o.l for å drøye tid er en ting, men å gå til fysisk "angrep" på en spiller for å drøye tiden er IKKE greit.

Se situasjonen på nytt, og formuler et nytt innlegg du...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 01. April 2012, 23:43 »
Ka faen? Er det noen som virkelig reagerer på det Perch gjør i forkant av filmesituasjonen? Det er da rutinert og smart gjort av Perch. Er ikke slik at han skader Reina elns. Fortjent gult kort - og smart taktisk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 01. April 2012, 23:45 »
Jeg har sett situasjonen mange ganger. Selv om du er uenig med meg, er det ingen god grunn til å begynne med spydig tone.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 01. April 2012, 23:48 »
Jeg har sett situasjonen mange ganger. Selv om du er uenig med meg, er det ingen god grunn til å begynne med spydig tone.

Greit... Men meiner du fortsatt at han fysisk angriper Reina, eller som plebUTG sa det tofotstakler han ?? :P