20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: James Perch  (Lest 43600 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: James Perch
« Svar #120 på: 06. Mars 2012, 11:19 »
Er den til meg eller han andre?

Tenkte mest på at den diskusjonen har vi hatt til kjedsommelighet og at temperaturen har en tendens til å gå langt forbi kokepunktet.

Saklig diskusjon er helt ok, men så fort trollene mates og blir høye på sukker kan det raskt bli ubehagelig i slike diskusjoner.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 18. Mars 2012, 13:27 »
http://nothingbutnewcastle.com/2012/03/blogs/the-identity-of-the-newcastle-player-with-the-fastest-shot-might-surprise-you

Earlier this season we revealed that Danny Simpson was Newcastle United?s quickest player during one of the Magpies? Premier League matches, now we have also found out who has Newcastle?s fastest shot. A speed gun was set up in an indoor hall at Newcastle?s Benton base and Assistant Manager John Carver and nine of Newcastle United?s first team squad had a go at kicking the ball into the goal as hard as they could, but there could only be one winner.

The likes of January signing Papiss Cisse, Ryan Taylor, Danny Guthrie, Dan Gosling, goalkeeping duo Tim Krul and Rob Elliot, and of course Carver were all beaten than none other than James Perch. The Newcastle utility man recorded the fastest shot in the competition at the club?s training ground that was set up by the Newcastle United Foundation.

:lol:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 18. Mars 2012, 13:47 »
Hehe. Se der ja. Trodde forøvrig Best var vår kjappeste spiller, jeg. Leste en stats-artikkel i Evening Chronicle etter den fantastiske starten vår der blant annet Best var målt inn til kjappeste hastighet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #123 på: 19. Mars 2012, 05:29 »
Det kommer vel helt på an hvor langt de løper. Både Sol Campbell og Didier Drogba har ligget høyt oppe på sånne lister før, men distansen er som regel forskjellig fra de vi mener er kjappest (100 vs 60 meter f.eks.).
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Mortinho

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #124 på: 19. Mars 2012, 08:33 »
60 og 100m har sjelden noe å si.. Nesten alle store spillere( som sprintere) som er rsskest på slike distanser,men på fotballbanen er det nesten alltid små spillere som ser raskest ut. Lennon,walhcott,owen,messi. Thorstein helstad er det beste eksempelet på hvor mye de første stegene betyr jeg har sett.. I løpe dueller fra midtbanen kom han seg sjelden fri men han kom seg jo alltid alene med keeper da det var snakk om 5-10m dueller.. Han var aldri i toppen på brann sine målinger på 60 og 100m men for alle som så kamper med han så såg han jo mye raskere ut enn alle andre. Disse høye raske 100m folkene har jo sjelden ball kontroll og så de ser treig ut med ballen. Men vi hadde jo Henry som var høy hadde rykk på de første meter og rask over distanse.. Hadde grei teknikk Og så de fins jo unntak,men fins jo ikke så mange av han..

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #125 på: 19. Mars 2012, 13:41 »
Hva skjedde med Perch i går?

Er ikke lenge siden jeg ønsket han langt vekk, også plutselig er han MOTM. Han gjorde riktig nok et godt innhopp mot Arsenal, men var ikke akkurat fornøyd da jeg så han skulle starte i går.

Var dette et lykketreff, eller kan han faktisk klare å løfte seg til en fast plass på laget?

Hvis han spiller som i går, kjør på sier jeg!
FVM

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 19. Mars 2012, 14:21 »
Var fantastisk i går, og du så tydelig hvordan selvtilliten økte utover i kampen. Startet bare helt enkelt, men spilte på seg selvtillit og ble faktisk med offensivt også utover i kampen, en kjempematch!

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #127 på: 19. Mars 2012, 14:53 »
Mot slutten tok han jo helt av, da han prøvde å slå en hard tversoverpassning ut til høyre (med vrista)! Gikk ikke så bra det :D

Men for all del, Perch jobbet som en helt og imponerte stort!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 26. Mars 2012, 20:52 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20120326/perchinho-is-on-song-with-fans_2281670_2693128

Haha! Perchinho sang! Bra intervju, virker som en hardtarbeidende spiller som gjør alt for å få litt spilletid.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 26. Mars 2012, 23:20 »
Hærlig fyr, men absolutt ikkje nokken stor spiller :) har gjort det greit dei siste ukene, og har kanskje fått ekstra masse skryt grunna forventningane. Trenger uansett sånne spillere, også neste sesong!

Stokksy

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #130 på: 01. April 2012, 17:09 »
Latterlig at han skal ødelegge for seg selv med å kaste seg i den situasjonen. Blir faktisk flau av å se på det! Ta det som en mann!

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #131 på: 01. April 2012, 17:14 »
Perch MOM!!!! Fantastisk kamp av han, hadde jo vært greit om han hadde sluppet den situasjonen ja, men alle gjør det jo for tiden, hadde han ikke lagt seg hadde ikke Reina fått rødt, sannsynligvis!Kjekt for Perch at han leverer så bra for tiden, og veldig viktig for laget at han kan steppe inn og gjøre en så bra jobb! :toon:
Winning isn't everything, it's the only thing!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #132 på: 01. April 2012, 17:19 »
Han overrasker meg mer og mer for hver kamp.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 01. April 2012, 17:49 »
Håper Perch får beskjed om at slik filming ikke skal forekomme.
Ellers gir jeg meg over. For en særdeles god kamp han spiller i dag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

• Gjest
« Svar #134 på: 01. April 2012, 17:55 »
Lurer kor lenge eg er norges einaste med Perch drakt. Kan ikkje vare mykje lengre nå.  :ler: