20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: James Perch  (Lest 43609 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: James Perch
« Svar #60 på: 15. Des. 2011, 07:36 »
Santon har vel nesten samme statistikk? Ikke det at jeg skal forsvare Perch her på noen som helst måte.

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #61 på: 15. Des. 2011, 08:18 »
2 av målene mot Chelsea skjedde med en mindre på banen og hverken Colo eller Saylor... Norwich-kampen bommer midtbanen mye, dårlig press, Godling utvist!!

Perch blir aldri førstelagsspiller, men han alene er ikke skyld i 7 baklengs... Hele laget svikter, spesielt midtbanen som egentlig har gjort jobben til forsvarer lett frem til siste 4 kamper...

Få strukturen på midten på plass + Colo tilbake! Da slår vi Swansea 2-0, Cabaye og Barfa...
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #62 på: 17. Des. 2011, 22:37 »
Perch var nesten en ny mann i dag. Selv om motstanden var patetisk, viser det seg at han spiller bedre ved siden av captain Fab. Spesielt i første omgang er han flink til å lese spillet, og gjør noen fine brytninger.

Stopperproblemet vårt er på ingen måte løst, men i dag fortjener faktisk gutten litt skryt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 17. Des. 2011, 23:05 »
Han var faktisk en av våre beste spillere i dag. Et lite lyspunkt i dag, absolutt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 17. Des. 2011, 23:07 »
Det viser jo bare hvor sinnsykt viktig Coloccini er for oss! Jeg er helt sikker på at selv du Kristoffer kunne sett ut som en habil midtstopper vedsiden av Colo.  :coloccini:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 17. Des. 2011, 23:10 »
Det er jeg helt enig med deg i :)
Når sant skal sies hadde jeg vært tidenes siden Bratseth hadde det ikke vært for at jeg valgte handball i min ungdom da ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 17. Des. 2011, 23:36 »
Perch holdt faktisk følge med Sinclair i en løpsduell og vel så det. Raskere enn jeg hadde trodd. Han skal også ha pluss for en sugende takling på en jeg ikke husker. Knall hardt inn rett på ball. Herlig..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 18. Des. 2011, 01:18 »
Perch var nesten en ny mann i dag. Selv om motstanden var patetisk, viser det seg at han spiller bedre ved siden av captain Fab. Spesielt i første omgang er han flink til å lese spillet, og gjør noen fine brytninger.

Stopperproblemet vårt er på ingen måte løst, men i dag fortjener faktisk gutten litt skryt.
Nå vil jeg hevde at motstanden - i utgangspunktet - skulle være vel så patetisk mot Norwich, men da ble han latterliggjort og rundspilt etter alle kunstens regler, og var aldri, aldri, aldri oppe i motstanderen.
Å ha en sjef som Coloccini i forsvaret har nok veldig mye å si. De fleste av oss husker hvordan Bramble og O'Brien var utter shite når de spilte sammen i forsvaret, men straks Woodgate spilte sammen med en av dem, så var de veldig mye bedre.

Og tross at Perch var brukbar i dag, så savnet jeg fortsatt Steven Taylor, som jeg tror ville hindret de få sjansene Swansea hadde i andreomgang gjennom sitt oppofrende duellspill. Perch var en god pasningsspiller i dag, men duellspillet er det fortsatt en del å utsette på.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 18. Des. 2011, 09:48 »
Nå vil jeg hevde at motstanden - i utgangspunktet - skulle være vel så patetisk mot Norwich, men da ble han latterliggjort og rundspilt etter alle kunstens regler, og var aldri, aldri, aldri oppe i motstanderen.
Å ha en sjef som Coloccini i forsvaret har nok veldig mye å si. De fleste av oss husker hvordan Bramble og O'Brien var utter shite når de spilte sammen i forsvaret, men straks Woodgate spilte sammen med en av dem, så var de veldig mye bedre.

Dette er jeg helt uenig i. Ingen tvil om at Morison og Holt i et tospann representerte en mye større trussel mot Perch enn det Graham gjør. Ikke minst med tanke på spillestilen og taktikken til de respektive lagene. Selvsagt er det en fordel å ha en mer kompetent og duellsterk spiller ved siden av seg, men noe som var minst like viktig var etter min mening at Santon gjorde en mye bedre kamp defensivt, og at Simpson var tilbake på høyreback slik at det ikke var åpent hus på begge sidene.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #69 på: 18. Des. 2011, 10:09 »
James Perch gjorde sin beste kamp for Newcastle i går. Gi han kred for det! Virket faktisk trygg med Colo ved sidan av seg. Neste kamp blir ein større test for han, då eg trur han blir satt enda meir på prøve.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 18. Des. 2011, 11:51 »
Med Tiote og Colo tilbake ble dette en bedre kamp for Perch..Tiote har så mye å si, og gjør jobben for stopperene en del enklere. Når han kom i press ble swanseaspillerene så redde at de som oftest slo støttepasninger. Og hvis Tiote fikk kontakt kroppskontakt tok han ballen eller lagde frispark. Den delen av Tiotes spill savenet vi spesielt mot Chelsea hvor Gutrhie og Cabaye rett og slett ikke var sterke nok i duellene til å ta ut Chelseas midtbane.

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #71 på: 21. Des. 2011, 12:40 »
Ganske overraskende kor bra han klarte seg mot swansea....men de viser vel bare betydningen av colo i dn bakre fireren....trur d hjalp på ig ha han på siden av seg.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #72 på: 02. Feb. 2012, 16:31 »
Tanken slår meg at Perch må være på vei "oppover" i stallen. Pardew har tidligere sagt, senest etter forrige kamp, at Perch har gjort god jobb når han har kommet inn. Han gjorde nettopp det sammen i går kveld - kanskje enda mer enn tidligere da kampbildet ble betraktelig bedre (dog ikke kvalifisert til "bra") når han kom inn på midten.

Klarer ikke helt se noe annet da han nettopp har fått skryt og kommer inn og "imponerer" nok en gang.

Har personlig lenge ønsket Perch god tur og håpt på noe nytt og spennende inn, men vurderer nå om jeg skal forandre mening :)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Peter

• Gjest
« Svar #73 på: 02. Feb. 2012, 16:37 »
Jeg synes absolutt Perch burde beholdes! Ikke som no 3. valg på midtstopperplass eller en defensiv midtbane, men generelt en spiller som kan komme inn å bekle de fleste posisjoner når skader kommer, og som kan gjøre en helt grei jobb. Han er dessuten veldig billig i drift, klager ikke på spilletid og fortsatt i sin beste alder!
Jeg beholder gjerne Perch ut neste sesong hvertfall!

Merk: Vil ikke ha ham som no backup på stopperplass!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 02. Feb. 2012, 16:40 »
Duellsterk, rask og brukbar pasningssikkerhet. Mao allerede bedre enn :smith: som DM. Det er konsentrasjonen og plasseringsevnen som har vært Perchs svakhet.  Håper Perch starter på søndag. Dette gjør at Guthrie får konsentrere seg mest om det offensive. Perchs hurtighet vil også komme godt med på eventuelle kontringer fra Villa..Kjenner jeg den manageren rett vil han satse på å ligge lavt og ta kontringene når muligheten byr seg.