20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Terminlisten for sesongen 2010/11 er klar  (Lest 9227 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Terminlisten for sesongen 2010/11 er klar
« Svar #15 på: 18. Juni 2010, 00:22 »
Jeg har nå sendt en mail til min kontakt i klubben og bedt om en redegjørelse for vår status som supportergruppe ift kjøp av billetter neste sesong. Har nevnt at vi jobber med et samarbeid med svenskene og danskene som kan hjelpe litt. Nå er vel ikke 20 medlemmer i 12th man et problem om de også teller dersom det er et krav.

Har sendt forespørsel om mulighet til å kjøpe billetter til Sunderlandkampen 10 uker i forkant. Dvs. at vi kan kjøpe billetter og få de bekreftet allerede rundt 20.august.

Skal ta kontakt med vår danske venn å informere han slik at han kan spre den informasjonen blandt våre danske venner.

Nordin; Noe nytt om svenskene??

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #16 på: 18. Juni 2010, 16:07 »
Jeg mener det er helt perfekt å møte Man Utd i første kamp, slik vi gjør. Dette på grunn av det er en kamp INGEN forventer at vi skal få et resultat i, og derfor er det kun positive ting å hente, om man ikke blir griset selvfølgelig. Tar vi med oss et poeng, er det bonus for oss, tar vi med oss tre er det helt sinnsykt. Taper vi med et eller to mål, så er det heller ingen krise.

I tillegg møter vi noen av de lette motstanderne tidlig, som gjør at vi sikkert ikke ligger på bånn etter 5-6 kamper, noe som kan skape mer entusiasme også.

PERFEKT TREKNING FOR OSS!!
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 19. Juni 2010, 19:54 »
Det beste med terminlisten er at vi møter et såpass svakt lag som West Brom i siste runde. Vi kan fort trenge 3 poeng for å ungå nedrykk...

Ja det svake laget vi spilte uavgjort med i 2 kamper eller 3 og tapte en mot ifjor.
Andreas Martins

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 19. Juni 2010, 19:58 »
Jeg håper det blir en tur etter jul - gjerne på våren. Skal reise ganske mye nå før jul så en tur til England vil nok være ganske usannsynlig for min del. Men hva med å lage en avstemning hvor man stemmer på de forskjellige kampene?

tenkte meg over å se man u hjemme 16 april tror jeg det var. noen som vet hvordan det er best å ordne billetter?
Andreas Martins

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 19. Juni 2010, 21:12 »
Avventer svar fra klubben vedrørende vår status opp mot de, men dersom vi får samme rettigheter som i fjor så får vi kjøpt billetter opp til 10 uker i forkant dersom du er medlem i TAN.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #20 på: 19. Juni 2010, 23:53 »
Har sånn halvveis bestemt meg for å ta turen på Sunderland-kampen 30.okt. Mænju-kampen er jo i starten av påskeferien, så mulig det blir den også hvis jeg har peng til den tid.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 19. Juni 2010, 23:58 »
Skal på Sunderland-kampen selv. Den er bankers.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #22 på: 20. Juni 2010, 08:58 »
Samme her..
Den SKAL ses.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 21. Juni 2010, 17:46 »
Jeg håper det blir en tur etter jul - gjerne på våren. Skal reise ganske mye nå før jul så en tur til England vil nok være ganske usannsynlig for min del. Men hva med å lage en avstemning hvor man stemmer på de forskjellige kampene?

tenkte meg over å se man u hjemme 16 april tror jeg det var. noen som vet hvordan det er best å ordne billetter?
Her var det jo mange svar å få:)
Andreas Martins

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 21. Juni 2010, 18:56 »
Inntil jeg har fått avklaring fra klubben ang. billetter så må man nesten belage seg på å benytte 12th man. Får mest sannsynlig svar når jeg er tilbake fra Norge neste uke.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 21. Juni 2010, 19:52 »
Håper på å få til Arsenal kampen 5 februar :)

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 21. Juni 2010, 23:34 »
Inntil jeg har fått avklaring fra klubben ang. billetter så må man nesten belage seg på å benytte 12th man. Får mest sannsynlig svar når jeg er tilbake fra Norge neste uke.

flotters. avventer svar jeg da
Andreas Martins

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 22. Juni 2010, 03:51 »

Er vel midtukekamp i London onsdagen før også mener jeg. Fulham tror jeg det var. Vurderer å fyke over til London på onsdagen, og så opp til Newcastle og hjem igjen på søndagen.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 22. Juni 2010, 18:01 »

Er vel midtukekamp i London onsdagen før også mener jeg. Fulham tror jeg det var. Vurderer å fyke over til London på onsdagen, og så opp til Newcastle og hjem igjen på søndagen.
Høres ikke dumt ut!

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 22. Juni 2010, 23:48 »
No må folk tenke på at kampane med stor sannsynleghet blir flytta på seg pga tv kampar, uefa/cl kamper etc.

Tror du første hjemmekamp 21. august står i fare for å bli flyttet?