Derfor jeg skrev "bugs" og ikke bugs.. Feil blir vel kanskje mer riktig da..
Sånn rundt 70 minutt under online-kamper, så skjer det ofte at jeg mister connection med EASports.. Så kan jeg bare logge rett inn igjen da, men da er det jo for sent. Dette gjelder også om jeg spiller online mot venner, hvor vi begge har meget fine linjer, så ikke det det går på..
Jeg blir taklet i pasningsøyeblikket og får fordel.. Men pasningen blir slått og går til medspiller som står i offside. Får jeg frisparket mitt? Nei, det blir offside.
Jeg blir taklet i pasningsøyeblikket og ballen fyker til værs. Fordelstegnet er oppe. Men før ballen rekker og dette ned (til motstander), så har fordelen løpt ut. Bra fordel?
Lagg lagg og atter lagg er det som dominerer online. Hele online-systemet deres er en vits!
Manager-funksjonen virker som er laget i 2003.
Og når man skal velge været til kamper, så kan man vel velge mellom dag, kveld og natt. På kveld og natt har du option mellom regn, snø og opphold. Men på dagtid så er det bare opphold som gjelder. Så det er alltid opphold på dagtid altså? (Ja, en filleting, men 100.000 filleting kan bli plagsomt i lengden).
De prøver å lage et så realistisk spill som overhodet mulig, men det er mulig å slå av hands? Når jeg spiller online så er vel ikke hands på heller? Hvor realistisk er det? Greit den er ubersensitiv, men det er deres problem. Og tilbakespill er tydeligvis ikke med her. Jeg vil heller at slike ting skal være realistisk, istedet for å kunne se trynene på spillerne..
Mistforstå meg rett, jeg elsker fifa! Men jeg hater alle disse feilene deres. Jeg sendte de mail for en stund siden angående online-problemene. Men fikk bare beskjed om å fikse mitt eget nett. Men det gjelder mange jeg kjenner og alle sitter med solide nett selv, så nei ea/sony/whoever, er ikke der problemet ligger.
Orker ikke tenke på flere ting nå, men håper bare fifa 12 blir way better.. Ellers er det bye bye fifa. Og det er jo trist