20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV2 har rettighetene til Premier League  (Lest 173178 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #210 på: 20. Aug. 2010, 13:07 »
Sitat
Kan jeg bruke TV 2 Sumo i utlandet?

TV 2 Sumo kan benyttes også utenfor Norge. Det kreves da at man har en god internettforbindelse.

Det er imidlertid noen programmer som av rettighetsmessige årsaker bare er tilgjengelig i Norge. Dette er i hovedsak utenlandske serier og internasjonale sportsarrangement.

Du vil finne informasjon om dette på de ulike portalene til programmene.

Direktekanalene TV 2, TV 2 Zebra, TV 2 Science Fiction, TV 2 Filmkanalen, samt TV 2 Sport er bare tilgjengelig i Norge. Man vil likevel kunne se mange av programmene inne på de ulike portalene.

Alle fotballkamper velges fra listen i Kampsenteret.

Til utlandet streamer vi video i 590 kbps.

http://webtvsupport.tv2.no/index.php?_m=knowledgebase&_a=viewarticle&kbarticleid=99&nav=0,15

EDIT: Jeg regner med du får sett Hotel Cæsar  ;)
« Siste redigering: 20. Aug. 2010, 13:09 av kø1 »
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 20. Aug. 2010, 13:25 »
Fedon Lindberg altså! Noen år siden jeg slutta se på Cæsar :P
Ser selvfølgelig nå at det ganske tydelig står at en kun kan se PL i Norge via Sumo. Da får vi sette vår lit til livesport247 her i Finland :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #212 på: 22. Aug. 2010, 15:34 »
TV2 PL HD utan lyd!  :-\

Var litt redd et øyeblikk. Ventet gjester for å se kampen.
Sølte litt vann på tven, og så forsvant lyden. Hehe. Men skjønte det heldigvis fort^^

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 23. Aug. 2010, 00:56 »
TV2 PL HD utan lyd!  :-\
Hmm. TV2 PL HD har hatt en del barnesykdommer i starten. Det er ikke bra. Bør ta en tur til legen om det vedvarer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 23. Aug. 2010, 23:00 »
Jeg trodde jeg kunne se kampene på Sumo i reprise. jeg hadde andre planer søndagen. sto dugnad i en fotballturnering så jeg kom hjem litt etter kampstart. startet kampen på sumo... så en stund til alt klikket....

Jeg restartet pcn og gikk inn og kampen var fjernet.... jeg fikk bare sett fram til 3-0 også fikk jeg ikke se mere... jeg sendte en mail i forbandelsen til tv2. fikk følgende svar.

Hei!

Rettighetene vedrørende Premier League-kamper i opptak er dessverre noe spesielle.

Det har seg slik at vi kun har lov å vise halvparten av hvert lags kamper i opptak. Denne runden vil ingen av PL-kampene bli vist i opptak.

Vi beklager dette, og jeg skjønner din frustrasjon over at akkurat denne kampen ikke vil bli vist on-demand. Vi ber likevel om forståelse for at det er slik Premier League har solgt rettighetene, og at vi derfor ikke får gjort noe med dette.
Vennlig hilsen
Øyvind

TV 2 Sumo brukerstøtte

Da falt sumo i verdi for min del...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 24. Aug. 2010, 03:01 »
Jeg har muligheten til å trykke igjennom hele kampen fra helga hvertfall. Har ikke satt meg ned å sett kampen, men regner med det går når jeg har mulighet til å spole frem og tilbake. Jeg så pausen på nytt for å se meg sjøl på TV... :-[
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 24. Aug. 2010, 10:58 »
Med Altibox kan du se hele kampene i opptak når du enn vil. Problemet var bare at opptaket av Villa-kampen stoppet på 87 minutter, like etter 5-0.
Jeg så dog pausen og intervjuet fra Tempest. Og det var jo bra det. Men var ikke mange Newcastle-supportere å se i bakgrunnen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 24. Aug. 2010, 13:12 »
Jeg har bare tv2sumo. Hakke sett kampen i opptak som sagt, så veit ikke mer. Vi var vel noen hvertfall, tipper rundt 10 stk! Så bare to Villa-supportere, og reporteren fra TV2 var Sunderland-supporter, boikotta nesten intervjuet.
Bobby Robson:

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 24. Aug. 2010, 15:22 »
og reporteren fra TV2 var Sunderland-supporter, boikotta nesten intervjuet.

Hehe, ikke vær så streng nå :) Respekt av ham å velge Sland av alle lag. Er gøy å diskutere fotball med slike supportere, fordi de forstår seg på opp og nedturer, akkurat som oss. Da er det verre med brorparten av Norges befolkning som er infisert av scummus-viruset og liverpool-syken. Spesielt førstnevnte har levd i sin egen boble i snart 20 år.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #219 på: 24. Aug. 2010, 16:15 »
Var TV2 på Tempest igjen nå også ja :o
Dersom det var rundt 10 supportere der vil jeg ikke si at det er så verst, og da var jo ihvertfall meg selv og minst én annen av oss faste over og så kampen live.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 24. Aug. 2010, 16:27 »
Ganske sikker på at eg såg han med CAPS LOCK her på forumet i bakgrunnen når Panzer blei intervjua :)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 24. Aug. 2010, 17:55 »
Var en norsk Newcastle-supporter som snakka til meg og en kamerat mens vi spiste på Pizzahut! Noen her? :)

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 24. Aug. 2010, 23:56 »
Ganske sikker på at eg såg han med CAPS LOCK her på forumet i bakgrunnen når Panzer blei intervjua :)

Word!

Neida, tulla bare med han Sunderland-supporteren, var som jeg sa til han, vi i Norge har et godt forhold til de supporterne!
Bobby Robson:

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #223 på: 28. Aug. 2010, 20:51 »
Fantastisk gjort av han der programlederen i TV2 sitt BPL-studio å si "forrige uke fikk Newcastle skambank av Aston Villa borte, i dag prøvde de på ny mot Wolverhampton".

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 28. Aug. 2010, 20:53 »
Fantastisk gjort av han der programlederen i TV2 sitt BPL-studio å si "forrige uke fikk Newcastle skambank av Aston Villa borte, i dag prøvde de på ny mot Wolverhampton".

haha hørte det jeg også, men han rettet det opp igjen rimelig raskt da, så han er tilgitt ;)