20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bristol City - Newcastle United(20.mars 18:20)  (Lest 33073 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• Gjest
Bristol City - Newcastle United(20.mars 18:20)
« på: 14. Mars 2010, 10:39 »

Arena: Ashton Gate
Dato: 20.mars 18:20

TV-Kanal: SKY / VIASAT FOTBALL
Norsk supporterside: Ingen
Wikipedia om klubben: http://no.wikipedia.org/wiki/Bristol_City

Trykk her for oppdatert tabell.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Bristol City - Newcastle United(20.mars 18:20)
« Svar #1 på: 15. Mars 2010, 21:10 »
Sat 20  kl 18.20  Bristol City v Newcastle      LIVE!  (stream 3)  Championship

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 18. Mars 2010, 12:03 »
Da har de sparka manageren sin. Håper de ikke får en oppsving. Vinner vi de 2 neste kampene tror jeg det meste er gjort, hjemme er vi jo uslåelige.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 18. Mars 2010, 17:11 »
Veldig synd - men da håper jeg at Best isåfall får sjansen fra start.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 18. Mars 2010, 17:40 »

Vi har jo egentlig ingen andre alternativer, men Best og Carroll har jo bevist at de ikke spiller godt i lag. Jeg mener Best har potensiale, problemet er at han er en boksspiller og ikke en bakromsspiller, akkurat  som Carroll. De gjør identiske bevegelser og går i de samme rommene. De klarte å ødelegge en diger sjanse mot Swansea ved å kollidere i hverandre, et illustrativt eksempel  :)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 18. Mars 2010, 17:44 »
Løven har jo strengt tatt ikkje utretta så masse på utebane denne sesongen, men heilt klart et tap. Heller mot å la Ranger for en gangs skyld prøve seg i lag med Carroll, men er egentlig ett fett kem at Best og Nile som spiller for min del.

Er Smith klar er det også en mulighet å spille med Nolan som hengende og Smith og Guth sentralt. Har fungert bra før

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 18. Mars 2010, 17:59 »
Forsåvidt Seb. Men jeg har fortsatt lyst til å se Best spille mer, jeg. Fler kamper med Carroll vil jo også bety at de også vil ha en viss sjanse for å lære hverandre bedre å kjenne. Med Jonas og Wayne på hver sin kant skal det vel også være mulig å kreere endel muligheter for de to.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 18. Mars 2010, 19:09 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11726_6033810,00.html

Bristol City sin manager fikk sparken, ikke ideelt før lørdag, men tror vi tar den kampen greit uansett:)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 18. Mars 2010, 20:27 »
Bortebane er bortebane! Vi har da tross alt tapt mot Scunthorpe borte sålangt denne sesongen! Så jeg tar ingen borteseire for gitt ;)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 20. Mars 2010, 09:43 »

Vi har jo egentlig ingen andre alternativer, men Best og Carroll har jo bevist at de ikke spiller godt i lag.

De har ikke hatt så veldig mange sjanser sammen heller, foreløpig. Men litt har de bidratt med sammen ihvertfall og det var da Best la inn til Carroll som med pannebrasken sikret 1-1 og uavgjort borte mot hjemmesterke Swansea.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 20. Mars 2010, 10:39 »

Vi har jo egentlig ingen andre alternativer, men Best og Carroll har jo bevist at de ikke spiller godt i lag.

De har ikke hatt så veldig mange sjanser sammen heller, foreløpig. Men litt har de bidratt med sammen ihvertfall og det var da Best la inn til Carroll som med pannebrasken sikret 1-1 og uavgjort borte mot hjemmesterke Swansea.

Sant nok, men det er et innlegg og alle kan være heldige der i løpet av en kamp. Det som er vanskeligere å "kamuflere" derimot, er at de går i de samme rommene og at de ikke gjør motsatte bevegelser. Men de har ikke fått mange sjansene, som du nevner.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 20. Mars 2010, 10:51 »
Tipper vi får se dette laget i dag:

Harper

Simpson - Hall - Coloccini - Enrique

Routledge - Guthrie - Butt - Jonas

Nolan

Carroll

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 20. Mars 2010, 12:16 »
Tipper vi får se dette laget i dag:

Harper

Simpson - Hall - Coloccini - Enrique

Routledge - Guthrie - Butt - Jonas

Nolan

Carroll

Tror jeg også. Hvis Løven er småskada er det ikke vits å ta noen risko. Denne formasjonen tror jeg kan fungere bra. Den store forskjellen fra tidligere er jo at denne har Guthrie sentralt. Vi spilte jo ikke akkurat festfotball med Smith og Butt. For å være helt ærlig hadde vi flask med resultatene et par ganger med den oppstillingen. Men slikt kjennetegner vel en serieleder 8)

2. plassen har vel rykka opp de siste årene med rett over 80 poeng, så i praksis er det nok med 2 seire til så er opprykket i boks.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 20. Mars 2010, 12:27 »
Er klar for kamp nå. Jeg forventer at Newcastle fortsetter storspillet og nok en seier. Ser også for meg at Jonas skårer 12 mål i dag! ;D
Nei.