20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Vi kan ikke bli tatt igjen av....  (Lest 9974 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Vi kan ikke bli tatt igjen av....
« Svar #30 på: 30. Mars 2010, 11:41 »
Der er vi enige kø. Det kan hende vi har holdt oss i Pl under Fat Fred. Men til hvilken pris? Fjerde største lønnsbudsjettet i PL, uten å ha vunnet et trofe. Sponsorpengene oppbrukt på forskudd. Owen hadde signert en ny dritdyr kontrakt som klubben i realiteten ikke ville hatt råd til.

Med FF tror jeg sannsynligheten ville vært stor for at vi i stedet hadde rykket ned fra PL inneværende sesongen. Og da i en mye værre økonomisk situasjon enn hva vi befant oss i da vi faktisk rykka ned. Administrasjon og salg av absolutt alle spillere som i år faktisk har først oss tilbake til PL (bank i bordet) ville vært en realitet. Med FF kunne Castle fort ha blitt det nye Leeds. Noe heldigvis flere og flere supportere begynner å skjønne.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 30. Mars 2010, 11:47 »
Kansje en mellomting....  :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 30. Mars 2010, 12:22 »
Kansje en mellomting....  :)

Hehe, ja! Er ingen her som sier at de heller vil ha FF vel? :P
Men ting kunne vært rydda opp i uten at vi hadde trengt føre laget til nedrykk av den grunn. Da kunne vi også unngått å havne endel bak i den sportslige utviklingen. Og når jeg ser på årets PL-sesong, så er det litt smertelig å tenke på at vi kunne fått mye til med de rette grepene hadde vi vært der i år.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #33 på: 30. Mars 2010, 21:18 »
Begynner å se veldig lyst ut dette. Grunnen min til at jeg var veldig forsiktig med spådommer angående årets sesong var mange, men aller viktigst var det faktum at Ashley forsøkte å ruinere klubben for alt det er verdt. Ikke var stallen veldig imponerende heller, og det virket som mer sannsynlig at gode spillere skulle forsvinne enn at vi skulle få inn noen som forsterket oss.

Heldigvis lykkes ikke Ashley, og vi cruiser videre mot den ligaen vi egentlig hører hjemme!

Du holder en knapp på Joakim-teorien, om at Mike Ashley er her for å skade Newcastle og rive ned klubben?

Vil vel heller si at for første gang så er Ashley iferd med å kunne lykkes med de grepene han har gjort, noe måtte gjøres i klubben som hadde dundrende undserskudd osv. Nedrykket var selvsagt skadelig, men neste sesong i PL vil vise oss om det var "sunt" for klubben..
Jeg var kanskje litt for difus i min kommentar. Det jeg skrev der var ting jeg følte FØR sesongstart/mens transfervinduene ennå var åpne - Enkelt sagt så fryktet jeg at spådommene i media skulle slå til. Dvs salg av spillere som S.Taylor, Colo osv. og ingen nye inn.
Ja ingen tvil om at det måtte gjøres grep mtp utgiftene - ikke minst når nedrykket var et faktum. MEN han har jaggu gjort en del særdeles merkelige veivalg på sin vei.
Føler meg ikke trygg på at han ikke igjen vil sette klubbens fremtid i Jeopardy ved f.eks å legge klubben ut for salg igjen til sommeren. Da havner man igjen i en ond sirkel.

Jeg vil også tro at det må gjøres signeringer for å kunne etablere oss på en trygg plass i Premier League neste sesong. Stallen pdd er mer enn god nok til å vinne CCC, men er likevel redd vi vil slite i PL. I tillegg er jeg svært usikker på om CH er god nok for PL. Men det får vi nok tidsnok svar på. Han skal i allefall få sjansen til å bevise at jeg tar smertelig feil.

Nå falt vi LANGT ut av temaet i tråden, beklager det folkens.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 30. Mars 2010, 23:58 »
Ikke noe å beklage for her inne :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #35 på: 03. April 2010, 18:13 »
av Nottingham :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 03. April 2010, 19:07 »
Vi trenger vel strengt tatt 1 poeng til før vi kan krysse ut Nottingham? :P

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #37 på: 03. April 2010, 19:22 »
Ja, vertfall teoretisk... Neste år kan me kjøre ein: "Vi kan ikke nå opp til..."-tråd;) Grattis alle, hærlig dag då da i praksis e sikra! Hwtl!
Venter i spenning...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 04. April 2010, 00:31 »
Ja? Var det så sykt mye større sjans for å bli tatt igjen av de før denne runda egentlig? Men jeg gidder ikke krangle på det...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 05. April 2010, 15:33 »
Etter at vi slo Forest så har det jo vært mer eller mindre klart at de ikke kommer til å ta oss igjen. Det er ikke noe mindre klart nå, men heller ikke noe mer. Det er fremdeles matematisk mulig for Forest å ta oss igjen, uansett hvordan vi vrir og vender på det. Men at det skjer? Selvfølgelig ikke. Spesielt ikke ettersom vi har en kamp til gode.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 05. April 2010, 16:23 »
Vi trenger vel strengt tatt 1 poeng til før vi kan krysse ut Nottingham? :P
+26 mål på fem kampar.

15 poeng for Forest å ta igjen, 15 poeng å spele om for dei. Så ja, 0.0001% sjangs.

vi taper med 2 i hver kamp og de vinner me 3 så kan alt skje!:D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 05. April 2010, 20:12 »
Nottm Forest. Faen, ville at det skulle være klart etter vår egen kamp :(

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 05. April 2010, 22:31 »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 05. April 2010, 23:17 »
7 vel?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 06. April 2010, 12:33 »
Håper Joey holdt seg til alkoholfritt sprudlevann!