20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 423387 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2520 på: 25. Aug. 2010, 20:18 »

http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2010/08/25/steven-taylor-does-not-want-to-leave-united-72703-27137781/
Sitat
STEVEN Taylor does not want to leave Newcastle United - according to a statement released by his agent Paul Stretford.

United have confirmed that defender Taylor has been placed on the transfer list. The former England Under-21 international has been unable to agree a new contract and is up for sale in the final five days of the transfer window.

Taylor had been in contract talks for several months before United went down the route of making him available.

But a statement released by the agency that represent Taylor, Triple S read: "Figures released to media today by Newcastle United do not accurately reflect the position of Steven and his agent.

"However, both are happy to continue negotiations over a new and extended contract at Newcastle United.

"Steven's disappointed to learn he was placed on the transfer list through a third party.

"He has always given 100 per cent at Newcastle United, and will continue to do so given the opportunity."

Hva skal dette bety  ???
Gan canny doon Toon!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2521 på: 25. Aug. 2010, 21:42 »
At det er Newcastle som har brutt forhandlingene, og plassert Taylor på transferlista, uten å si fra til spilleren direkte. Med andre ord, akkurat sånn som Ashley gjør business. Løven fikk jo som kjent brev om at han ikke var ønsket i klubben. Ingen skal beskylde Ashley og kompani for å være spesielt dyktige på å spre informasjon.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2522 på: 25. Aug. 2010, 21:47 »
Jeg tar det med en stor klype salt.

Newcastle går ikke ut å kommenterer sånne saker. Agenten kan slenge ut en sånn påstand for å ta trykken av Taylor og legge press på Newcastle. Det blir for dumt å tro at denne saken er svart hvit.

Hvis det er sant at Taylor har dette lønnsnivået og de har forhandlet i lang tid så har nok Newcastle i forhandlingene utrykt at hvis det ikke kommer til enighet så vil de måtte selge han i sommer vinduet.

Vi må jo tjene penger på gutten hvis han er urimelig. Jeg har gruet meg til han var skadefri. Jeg har ikke lyst at han skal komme inn i midtforsvaret. Jeg tror han har stor del av skylden for dårlig kommunikasjon der bake. Vi har et relativt solid forsvar med Williamson og Colo. Taylor har spillt med mange forskjellige der bake og forsvaret har slitt i mange år. Egne ferdigheter er gode nok, så jeg tror han blir suksess i annen klubb. Tiden er moden for et klubb bytte for Taylor nå.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2523 på: 25. Aug. 2010, 22:26 »
Utrolig skuffa over taylor...
Stemmer kravet er det bare håpløst latterlig:(
God avgjørelse av klubben!

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2524 på: 26. Aug. 2010, 08:54 »
Tviler sterkt på at han krever så mye i lønn, men hvorfor skal ha ta seg til rette med å IGJEN bli den som skal tjene over dobbelt så lite som mange av di flere spillerne. Det sier seg selv at vis en synes en gjør en bedre jobb en flere av spillerne som sitter på benken å tjener grapsmye penger, så vil han automatisk føle seg fortjent til mer peng. Det er slik vi mennesker er bygd. Det er tiden da vi signerte Smith/Colo mm og ga di 6-7 hundretusen i uken, som er skylden i dette.

Men er enig i at Staylor bør se at økonomien ikke er den samme lengre, og bør gå med på en litt mer rimelig lønn.

Når det er sagt, hånteringen av denne saken er fullstendig latterlig. For det første informerer di ikke Taylor før di trensferlister han, dette får han vite gjennom avisen.
Så henger di han ut som grådig i avisen, ser ikke vekk ifra at en insider i klubben som har lekket ut dette med vilje, for å stille klubben i ett godt lys og taylor i ett dårlig lys. Hva skjer ? 90 % av dere biter på.
Dette er bare nok ett bevis på at vi aldri kommer til å bli noen klubb som kan kjempe om trofeer med Ashley. Han skal prøve å gjør denne klubben til en pengemaskin for sin egen del, noe han aldri kommer til å klare. Nesten ingen klubber driver med overskudd nå til dags.

Få klovnen ut, trodde aldri jeg sko si dette her, men til tider savner jeg Fat Freddy.

Ka vis vi får halve Ashley og halve Freddy, da kunne det blitt bra.
« Siste redigering: 26. Aug. 2010, 08:56 av Tommen »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2525 på: 26. Aug. 2010, 09:05 »
Klapp klapp Christian :) Hjertens enig.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2526 på: 26. Aug. 2010, 09:37 »
Personal politikken er latterlig, ikkje kom å si noe annet. OG JA Ashley er skyld i det mesta av kaoset som har hersket i denne klubben di siste årene.
Mangelen på kunnskap om hvordan en klubb skal drives/ bør drives og mangelen på penger er hovedårsaken til dette.

Sportsdirect@stjamespark.com = En forbanna vits ! Pisse på supporterne og gjør omtrent alt galt. Tror ikkje det går an å gjøre mer feil an godklumpen deres har gjordt med klubben vår. Gidde ikkje diskutere Ashley mer, kjenner blodtrykket stiger hver gang han diskuteres.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2527 på: 26. Aug. 2010, 11:33 »
Fra Skysports: Football Editor: According to L'Equipe, Liverpool have shown a late interest in Hatem Ben Arfa, but it is expected to be too late for a deal. Newcastle United's loan offer has reportedly satisfied Marseille's demands, but the French champions are also waiting on Werder Bremen to make a firm offer, with the winger's future set to be decided in the next couple of days.

Spennende
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2528 på: 26. Aug. 2010, 11:37 »
Fra Skysports: Football Editor: According to L'Equipe, Liverpool have shown a late interest in Hatem Ben Arfa, but it is expected to be too late for a deal. Newcastle United's loan offer has reportedly satisfied Marseille's demands, but the French champions are also waiting on Werder Bremen to make a firm offer, with the winger's future set to be decided in the next couple of days.

Spennende

Ååhhh jes! Få unna Tayls kjapt. Vil gi rom til Ben Arfa og kanskje en venstreback. Med førstnevnte på plass er jeg går jeg fra  fornøyd med til meg fornøyd med våre transaksjoner denne sommeren. Og får vi solgt Tayls for 5-6 mill blir jeg særs fornøyd.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2529 på: 26. Aug. 2010, 11:38 »
Tviler sterkt på at han krever så mye i lønn, men hvorfor skal ha ta seg til rette med å IGJEN bli den som skal tjene over dobbelt så lite som mange av di flere spillerne. Det sier seg selv at vis en synes en gjør en bedre jobb en flere av spillerne som sitter på benken å tjener grapsmye penger, så vil han automatisk føle seg fortjent til mer peng. Det er slik vi mennesker er bygd. Det er tiden da vi signerte Smith/Colo mm og ga di 6-7 hundretusen i uken, som er skylden i dette.

Men er enig i at Staylor bør se at økonomien ikke er den samme lengre, og bør gå med på en litt mer rimelig lønn.

Når det er sagt, hånteringen av denne saken er fullstendig latterlig. For det første informerer di ikke Taylor før di trensferlister han, dette får han vite gjennom avisen.
Så henger di han ut som grådig i avisen, ser ikke vekk ifra at en insider i klubben som har lekket ut dette med vilje, for å stille klubben i ett godt lys og taylor i ett dårlig lys. Hva skjer ? 90 % av dere biter på.
Dette er bare nok ett bevis på at vi aldri kommer til å bli noen klubb som kan kjempe om trofeer med Ashley. Han skal prøve å gjør denne klubben til en pengemaskin for sin egen del, noe han aldri kommer til å klare. Nesten ingen klubber driver med overskudd nå til dags.

Få klovnen ut, trodde aldri jeg sko si dette her, men til tider savner jeg Fat Freddy.

Ka vis vi får halve Ashley og halve Freddy, da kunne det blitt bra.

Hva om Taylor visste at han kom til å bli transferlista hvis han ikke godtok det siste forslaget til Newcastle? Hva om han sier at han ikke ble informert om det for å stille seg selv i et godt lys? Du sitter ikke med fasiten i denne saken. Disse forhandlingene har tatt lang tid, og det meste tyder på at newcastle har strukket seg langt for å signere ham på ny. Det sier seg selv at han vil bli transferlistet hvis han ikke godtar klubben sitt forslag.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2530 på: 26. Aug. 2010, 11:57 »
Jepp, det sier seg selv. Tayls og agenten  vet at lønnstaket er på 40 000. Og likevel krevet han 60 000. Når Tayls i tillegg har kun ett år igjen av kontrakten, men kan forhandle med klubber nå i jula, skal det ikke mye hjerne til for å skjønne at klubben pga lønnstaket ikke kommer til å akseptere Tayls krav, og pga kontraktssiutasjonen dermed må sette ham på transfer lista. Det må tom. Talys klare å dedusere.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2531 på: 26. Aug. 2010, 12:33 »
Nå virker det jo som S. Taylor vil bli i klubben så jeg håper det løser seg slik at vi kan forlenge kontrakten med han. Ingen vil gi han £60 000 i lønn uansett så jeg har håpe at vi kan komme til enighet. En skadefri Taylor bør starte på høyrebacken, er i fin alder og lokal så jeg vil at han skal bli. Solgt får vi heller ikke nå siden han fortsatt er skadet i flere måneder.

Spennende at Ben Arfa ryktene blusser opp igjen. Trenger helt klart en ving inn

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2532 på: 26. Aug. 2010, 12:33 »

Spennende

Håper at det er noe i dette da, og at det faktisk skjer noe iløpet av de neste dagene!
Håper inderlig at vi sikrer oss Ben Arfa. I tillegg håper eg at vi får inn en rask spisss, og en back. Da snakker vi!

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2533 på: 26. Aug. 2010, 12:39 »
Jeg har langt fra fasiten, men mener for mange av dere henger dere opp i hva som står i pressen, en presse som som oftes bare skriver bullshit.

Konspirasjonsteorien til annern, er ikke umulig, men jeg mener slike ting bør foregå innad i klubben, og ikke via pressen, ala Marseille som dere alle klager på.

"Ikke kast stein, når dere selv sitter i glasshus "

Taylor var lojal mot klubben når vi rykket ned, det vil ikke si at vi skal heve lønnen hans slik han krever. Men han fortjener respekt. Lokal gutt er han også, en gutt som har gått gradene og slått igjennom til å bli en PL spiller, noe vi sjelden klarer å produsere.
Så jeg håper det løser seg, og at han skriver under på 40 k i uken eller hva han er blitt tilbudt ?

Hat er ett sterkt ord , men Ashley er ikke den personen i verden jeg først ville bed på middag :)

Og ikke vri på sakene, Ashley har skyld i mye, i denne saken mener jeg klubben bruker pressen som pressmiddel, det bør løses internt !!
« Siste redigering: 26. Aug. 2010, 12:43 av Tommen »

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2534 på: 26. Aug. 2010, 12:42 »
Jeg har langt fra fasiten, men mener for mange av dere henger dere opp i hva som står i pressen, en presse som som oftes bare skriver bullshit.

Forsåvidt sant, men etter hva jeg har forstått så er det skysports som har kommet med det og da er det vel sannsynlig at det er noe sannhet i det.