20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 423465 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2220 på: 16. Aug. 2010, 17:13 »
Ser nok ut som Joakim har hatt rett heile tida... Dei må komme fram til en avtale etter så masse drama. Ser virkelig ikkje for meg at HBA blir sin egen sjef neste år og berre trener på eiga hand! Men samtidig ser det ikkje ut som om dei kjem til enighet så tidlig; så Joakim, eg melder meg inn i deadline-klubben! ;) Håper så sjukt på ben arfa, den mannen har litt av et potensiale, og det er fantastisk å høre at han faktisk vil til Newcastle! :D

Btw, kem er dinna hollenderen det er så mykje snakk om? :P

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2221 på: 16. Aug. 2010, 17:19 »

Btw, kem er dinna hollenderen det er så mykje snakk om? :P

Leroy Fer. 20 år gammel (1990) defensiv midtbanespiller på Feyenoord. Et kjempetalent som har spillt på det som er av aldersbestemte landslag og står nå også med én a-landskamp. En Patrick Vieira-type ifølge treneren. For meg virker det dog som han besitter større offensive kvaliteter enn godeste Vieira.

En meget bra skrytevideo:

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2222 på: 16. Aug. 2010, 19:54 »
Arvelo:

"Yesterday I travelled to England to speak with their management, and they told me they wanted 24 hours to think about it. Two weeks ago it all seemed done and dusted. Time in football goes by very quickly, we were asked to wait until after the Uruguay match, and now we are waiting. We had already made an agreement but time will tell. They are definitely keen but they also have their eyes on another player from the Ivory Coast. Fortunately, they remain interested, but they have asked for a day to think about the other player first."

http://www.ovaciondigital.com.uy/100816/futnac-508804/futbolnacional/ramirez-se-despide-de-penarol-ante-el-real

Spelaren det kan være snakk om: http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6304588,00.html

Da blir det neppe noen Leroy Fer, i hvert fall. Fer 10 av 10 ganger, men verken Arevalo eller Tioté trenger å være et dumt kjøp.

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #2223 på: 16. Aug. 2010, 20:26 »
Fin skrytevideo 17Parker! Må sei eg blei sugen på Fer no! :D Han virker som det vi ikkje har hatt i klubben siden Emre, en kreativ, driblesterk motor sentralt! Veit ikkje mykje om Arevalo, men håper ikkje han er enda en robust, fartsmessig middelmådig, midtbanespiller... Har blitt litt lei av farta på Nolan, Butt (eks), Barton og Smith! Få inn litt fart og kreativitet i midten, takk!

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2224 på: 17. Aug. 2010, 02:15 »
Hadde vært digg med Fer ja ;D er en slik spiler vi mangler! Blei jo lei meg når eg så på kampen idag.. Ingen bevegelser fremove+ at forsvaret skal spille seg ut hver forbanna gang!

Hvertfall drit hvis det ikke ordner seg med Ben Arfra, for det er en spiller eg svært gjerne ville ha sett bære den svarte og hvite drakta!

Inn med Fer, Arfa og en rask spiss, så ser det straks bedre ut!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2225 på: 17. Aug. 2010, 02:39 »
Dette laget griner etter hurtighet! Vær så snill å gi meg Ben Arfa eller Bellamy. Trodde aldri jeg skulle be om å få Bellamy tilbake!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2226 på: 17. Aug. 2010, 09:11 »
Helt rett Jonas og Kristoffer. Vi mangler fullstendig bevegelighet på midtbanen, hvilket kampen i går viste. Nolan er per dags dato rett og slett ikke god nok. Og det er trist, han virker å være en kjernekar.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2227 på: 17. Aug. 2010, 09:54 »
Vi trenger sårt Bellamy.....

Fer, Bellas og Ben Arfa, så blir det bra på St James. Kjære Ashley, det koster deg 5 mill å gjøre klubben MYE bedre, det tjener du inn på trøyesalg.

Come On, make our day.

Høyreback er også MUCH needed !!!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2228 på: 17. Aug. 2010, 10:21 »
Bellamy har vi ikke råd til. Han tjener utrolige 900 000 i City. Men hadde vi fåt inn Bellas og Ben Arfa ville laget blitt mye bedre ja.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2229 på: 17. Aug. 2010, 11:00 »
- Corriere dello Sport melder at Milan og Marseille vil bytte Huntelaar mot Hatem Ben Arfa, spørsmålet er om Huntelaar er interessert i Marseille ettersom han allerede har avvist klubber som Schalke og Tottenham.

Tror ikke Ben Arfa er keen på å dra til San Siro.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2230 på: 17. Aug. 2010, 12:05 »
Dette laget skriker etter fart, og det så alle som så matchen i går. Derfor er det så mange som har endret mening om Bellamy. Jeg tror aldri han vil gå ned så mye i lønn at vi kan få tak i han, men kan vi det er han i alle fall hjertelig velkommen.

James Perch fikk en tøff start på PL, men jeg tror dette var fordi vi møtte et meget bra lag, med Evra og hvem nå det var på kanten der i går (husker ikke faktisk) men han fikk ikke mye hjelp av Jonas heller da, så kankskje det ikke var så ille egentlig.

Forsvaret klarerte ballen ut i farlig område i halvparten av situasjonene, og mot Doncaster og sånne lag går det greit stort sett, mens vi mot Man Utd, Arsenal, Liverpool, Chelsea osv blir hardt straffet for det.

Får vi inn kreative Ben Arfa på midten og Campbell bruker sin rutine i forsvaret begynner det straks å se bedre ut, spør du meg!!!
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2231 på: 17. Aug. 2010, 12:12 »
Fikk ikkje Perch mye hjelp ?
Routh va jo nesten høyreback til tider, for å rydde opp i alt det gale han gjorde.
99 % av nottingham fansen di gjorde en fantastisk deal med oss. Tipper di vet mer om han en det luringene i Newcastle gjør. Tipper di såg han en kamp på St James og tok avgjørelsen pga d. Wenger ser vel kansje spillere 50 kamper før han kjøper, kan det være noe for oss ?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2232 på: 17. Aug. 2010, 12:16 »
Calderwood hadde jo Perch i Forest så han kjenner nok veldig godt til spilleren. I tillegg ville vi ha han i januar så jeg tror vi hadde god kjennskap til spilleren da vi kjøpte han.

Når Forest-fansen er såpass fornøyd med salget blir man selvsagt skeptisk, men spilleren har aldri spilt i Premier League før så vi skal la han få mer enn en kamp på Old Trafford før vi dømmer han.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2233 på: 17. Aug. 2010, 12:40 »
Joda, han skal absolutt få mer en denne kampen, men jeg en følelse om at han kommer til å bli som Lucas Leiva er for liverpoolfansen, altså syndebokken. Gir han 5 kamper :)

Ellers, er det stille før stormen ? Kjedelig transfernewsdag, får satse på at det kommer breaking news innen dagen er omme.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2234 på: 17. Aug. 2010, 13:00 »
James Perch kommer aldri til å få noe syndebukk stempel i den grad, fordi han er en spiller som ble hentet billig, har aldri spilt i PL før og skulle han lykkes her så er det en bra bonus egentlig. Jeg hadde lave forventninger til han, og regner med han ville sittet på benken om vi hadde hatt fullt lag.

Er veldig enig i de som etterlyser fart i laget vårt. Savner type spillere som Bellamy, Martins, N´Zogbia etc. som kunne kontre ethvert lag i senk...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM