20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 421815 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ameobi

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1200 på: 26. Mai 2010, 23:41 »
Nathan Scott

We have two scouts at Norway - Montenegro on Saturday apparently, Norman Wooster and another. Not really a transfer rumour or anything, just canny to know where we're scouting so we can make stuff up regarding who we might be watching

Huseklepp vel ?  :) Kanskje Montenegro har nokke interessant ?

Mirko Vučinić?
Patrick Walker: "Det er ingen jævla kuk i dem!"

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1201 på: 26. Mai 2010, 23:51 »
Nathan Scott

We have two scouts at Norway - Montenegro on Saturday apparently, Norman Wooster and another. Not really a transfer rumour or anything, just canny to know where we're scouting so we can make stuff up regarding who we might be watching

Huseklepp vel ?  :) Kanskje Montenegro har nokke interessant ?

Mirko Vučinić?
Drøm videre :)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1202 på: 27. Mai 2010, 00:29 »
Jon Inge Høiland:)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1203 på: 27. Mai 2010, 10:41 »
nufcblog skriver at The Sun melder at CH vil bruke halvparten av overgangsbudsjettet på Nedum Onuoha. Prisen skal være 3,5mp. Dette ville vært fantastisk. Men igjen, jeg har mine tvil.
Ellers er den ganske morro å lesa at Onuoha et stort multi-talent. Jeg vet ikke hva GCSE er for noe, men han har fått passe gode karakterer ivertfall. Tror ikke dette kan være en urokråke :)

and the lad seems multi-talented having got 10 A grades in the GCSE, and then 3 A levels, each with an A grade ? not too shabby at all.

He was also a top sprinter and triple jumper before he joined Manchester City ? his home town club ? and we almost forgot ? he?s also a terrific footballer.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1204 på: 27. Mai 2010, 13:37 »
Jeg nekter å tro at Hughton ikke får penger å bruke i sommer. Ashley er kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen, men så dum er han ikke at hav er villigg til å oppleve nok et nedrykk med klubben han eier

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1205 på: 29. Mai 2010, 10:47 »
Håper du har rett steppe!

Ser Man U er etter Eden Hazard. Hadde vært en kanonspiller å fått inn!

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1206 på: 29. Mai 2010, 11:01 »

Totalt urealistisk for oss da.

Ser West-Ham er ute etter Beckham nå, samtidig som de vil ha Henry, er jo ikke lenge siden dem var i trøbbel økonomisk.
Da er vel kanskje ikke avdanka stjerner med skyhøy lønn det beste alternativet.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1207 på: 29. Mai 2010, 11:54 »
Skal jeg være ærlig så tror jeg det, de har sagt om at det ikke finnes penger til spillerkjøp er en taktikk fra Ashleys side. Om vi hadde gått ut å sagt at vi har en hel haug med penger til spillerkjøp, hadde prisene på spillerne vi byr på steget i været. Jeg leste for en tid tilbake at pengene ville komme, om de rette spillerne dukket opp.
    Tror det er sunt å holde et nøkternt transferbudsjett jeg. Snart kommer jo uefa med nye regler som sier hvor mye gjeld en klubb har lov til  ha til en hver tid. Hvilke klubber er det da som blir skadelidende? City som skla bruke 150m£ på spillere i sommer, Chelsea, United og Liverpool

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1208 på: 29. Mai 2010, 12:39 »
Skal jeg være ærlig så tror jeg det, de har sagt om at det ikke finnes penger til spillerkjøp er en taktikk fra Ashleys side. Om vi hadde gått ut å sagt at vi har en hel haug med penger til spillerkjøp, hadde prisene på spillerne vi byr på steget i været. Jeg leste for en tid tilbake at pengene ville komme, om de rette spillerne dukket opp.

Du har et godt poeng der steppe. Tror det er hensiktsmessig å tone ned litt. Agentene gjør jo absolutt sitt for å presse opp prisen på sine spillere: F.eks det bladet agentbyrået for Moa og Huseklepp blant sendte ut: Sistnevnte ble omtalt som "The Entertainer."  :)

Jeg også at vi kommer til å satse primært på lån, men at pengene vil bli gjort tilgjengelig hvis vi har muligheten til å få tak i en ung spiller som har et potensiale til å gi mye tilbake sammenlignet med hva vi betaler.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1209 på: 29. Mai 2010, 14:28 »

Hvem i all verden er dette? Og hvorfor er han så usannsynlig å hente?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1210 på: 29. Mai 2010, 14:34 »

Hvem i all verden er dette? Og hvorfor er han så usannsynlig å hente?
Fordi det stort sett er klubber som Man. United, Barca, Real, Inter osv som blir linket til han? :P

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1211 på: 29. Mai 2010, 14:39 »
Tenk dere følelsen av plutselig få beskjed om at vi har brukt penger på å ha kjøpt skikkelig kvalitet  :)

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1212 på: 29. Mai 2010, 15:47 »
Eden Hazard er jo en forbanna god spiller, og vil koste endel.
Og når storklubbene står i kø så ser jeg ikke helt hvordan vi skal hente han uten penger.
Derfor rimelig urealistisk.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1213 på: 29. Mai 2010, 17:15 »

Drømmetenkning ;)
Hazard er en fantastisk spiller, som jeg hadde elsket å sett i svart og hvitt.
Men du har nok rett. Han er en spiller som vi kan se langt etter.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1214 på: 29. Mai 2010, 23:05 »
Etterhvert som vi blir linket til nye spillere så blir jeg mer og mer spent på hvem vi skal hente på topp. For hvem skal egentlig score målene for oss neste år? Carroll vil få helt andre arbeidsbetingelser og trenger en bevegelig, smart og rask spiller rundt seg. Løvenkrands er for ustabil og jeg håper han får rollen som joker istedet for mannnen som skal score målene for oss til året. Vi trenger en klassespiss som utfyller Carroll på best mulig måte og det store spørsmålet er hvem det skal være? Jeg mener vi rett og slett burde slått på stortromma og hentet Loic Remy. 10 mill så er han vår. Det hadde betydd fornyet kontrakt og det er faktisk god økonomi i det mr Ashley ;) andre forslag til spiss?