20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 423472 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1036 på: 13. Mai 2010, 12:13 »
Hater å måtte være skeptisk, men Arteta ser jeg ingen som helst grunn til skulle havne hos oss. Men hadde like veldig godt å ta feil.

Hva tror folket om muligheten for å signe Martin Petrov? Han er ledig på free transfer, men må nok nøye seg med å gå betraktelig ned i lønn. Tror allikevel han hadde elsket å bli kult-helt hos oss

Dessuten, denne mannen her måtte da ha vært en fantastisk anskaffelse for oss, kanskje lån med opsjon på kjøp?
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6150512,00.html

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1037 på: 13. Mai 2010, 12:22 »
Petrov hadde vært konge, så lenge han ikke skal ha for mye i lønn. Men han begynner jo å bli litt gammel, tror han er 30 eller noe, så det spørs om han passer inn i den nye transferpolitikken vår.

Ser at Villa har lagt ut bla. Reo-Coker, Davies og Young til salg. Kunne godt tenke meg disse tre! Reo-Coker og Davies er jo ikke så gamle heller.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #1038 på: 13. Mai 2010, 12:39 »
Kunne tenkt meg forlan jeg, han har sagt at han er interessert i å komme tilbake til premier league. Han hadde ikke akkurat et topp opphold i manchester, men en forlan i form ville vært et kupp for oss.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1039 på: 13. Mai 2010, 12:45 »
Petrov var jo spinnvill i sin første sesong i City, men har vært skadeplaget. Og han er for gammel.  Jeg ser helst at vi tar inn yngre spillere.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1040 på: 13. Mai 2010, 12:57 »
Samtidig er det jo ingen stor økonomisk risiko dersom han er gratis. Husket han herjet med vår høyreback den matchen hvor Elano hadde et meget bra frisparkmål mot oss for noen sesonger siden. Så jeg er åpen for Petrov.

Mancienne er ung, og kan vel brukes som både stopper og høyreback. Kan være en solid forsterkning i forsvaret, men det spørs om Chelsea vil slippe ham billig.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1041 på: 13. Mai 2010, 13:02 »
Martin Petrov holder garantert i en sesong til eller to, så det hadde vært en glimrende signering for oss.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1042 på: 13. Mai 2010, 13:35 »
Mancienne kan vi jo kanskje få på lån ut sesongen med oppsjon på kjøp..Hadde ikke vært dumt i det hele tatt, mannen kan spille midtstopper, back og defensiv midt. Og han er ung og ambisiøs. Perfekt for oss tror jeg.
Når det gjelder kjøp av spiss, så tror jeg vi må se ut mot Europa for at det ikke skal bli svindyrt. Se i Frankrike, Tyskland..Finns mange klassespisser der som vi kan "gamble" på..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1043 på: 13. Mai 2010, 13:42 »
Vi linkes til Curtis Davies, dog som erstatter for Steven Taylor. Med tanken om Tayls som høyreback ville vel ikke Curtis Davies vært den verste stopperen vi kunne fått inn. Dog litt vel mye skader kanskje?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1044 på: 13. Mai 2010, 14:04 »
Ser det er snakk om 4 mill pund for Davies? Jeg tror vi kunne fått en bedre spiller på free transfer vist vi hadde sondert terrenget skikkelig rundt i Europa.
Ser og at samme avis mener Taylor er verdt rundt det samme, altså 4 mill pund? Jeg mener vi ikke kan selge for den prisen. Vi kan ikke selge billig bare for og få penger til nye spillere, da vil jeg heller gå glipp av noen kr og beholde Taylor.

Petrov nevnte jeg for noen sider siden. Hadde vært spennende, men glemte alderen hans. Men som kø1 sier, han holder i noen sesonger til.

Finnes mye spennende rundt i Europa, håper vi klarer og snappe opp noen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1045 på: 13. Mai 2010, 15:51 »
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Transfer-news-Manchester-United-and-Arsenal-on-red-alert-as-Everton-star-s-contract-talks-stall-article423647.html
Hadde vært fantastisk og fått han til Newcastle.

Kommer jo aldri til å skje. Må nok en del trinn ned for å finne aktuelle spillere. Arteta er jo en av de mest verdifulle spillerne i PL, er 28 år og har 2 år igjen av sin Everton kontrakt.

CH må lære å gjøre slike kjøp som det Moyes gjør. Da han plukket opp Arteta slet han benken i Real Sociedad etter 2 gode år i Glasgow Rangers. Da Moyes hentet han til Everton betalte han ikke mer enn £2 mill. Nå er han jo verdt det tidobbelte, minst.

Vi trenger 1 mann til som dekning på midtstopperplass. Der mener jeg vi er veldig godt forspente fra før med Williamson, S. Taylor og Coloccini, samt et par unggutter på vei opp. Derfor synes jeg det ikke er nødvendig å bruke så allverdens med penger på den posisjonen. 2 spillere som jeg mener er gode nok til å gi konkurranse til de vi allerede har er Philippe Senderos og Vadim Demidov. Dette er 2 forholdsvis unge og veldig rimlige alternativer som gjør forsvaret vårt mer allsidig og at man evt kan flytte enten S. Taylor eller Coloccini ut på høyrebacken om det skulle være nødvendig. Demidov kan vel også brukes på sentral midtbane.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1046 på: 13. Mai 2010, 17:13 »
Mancienne kan vi jo kanskje få på lån ut sesongen med oppsjon på kjøp..Hadde ikke vært dumt i det hele tatt, mannen kan spille midtstopper, back og defensiv midt. Og han er ung og ambisiøs. Perfekt for oss tror jeg.
Når det gjelder kjøp av spiss, så tror jeg vi må se ut mot Europa for at det ikke skal bli svindyrt. Se i Frankrike, Tyskland..Finns mange klassespisser der som vi kan "gamble" på..

Har tenkt på han selv. Blir nok vanskelig med førstlagspill også neste sesong med de spillerne Chelsea har i forsvar og er om sagt veldig anvenelig. Mulig han vil fortsette i Wolves siden han har vært de de to siste sesongene, men helt klart verdt et forsøk.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1047 på: 13. Mai 2010, 19:37 »
Petrov hadde vært konge, så lenge han ikke skal ha for mye i lønn. Men han begynner jo å bli litt gammel, tror han er 30 eller noe, så det spørs om han passer inn i den nye transferpolitikken vår.

Ser at Villa har lagt ut bla. Reo-Coker, Davies og Young til salg. Kunne godt tenke meg disse tre! Reo-Coker og Davies er jo ikke så gamle heller.

Har du kilde? Kan ikke fatte at de vil selge Young.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1048 på: 13. Mai 2010, 19:39 »

Luke Young I guess  ;) Hadde dog ikkje sagt nei til Ashley i samme slengen  :P

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1049 på: 13. Mai 2010, 19:39 »

Tipper det er snakk om Luke Young og ikke Ashley Young! :)