20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Har Newcastle-Online tatt ferie?  (Lest 2764 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Har Newcastle-Online tatt ferie?
« på: 24. Juni 2005, 17:42 »
Hvor har det blitt av all drittslengingen om klubben fra den "populære" siden? Fram til for 14 dager siden var det daglig drittslenging. Har de brukt opp alle ideene allerede?

Asbjørn som foretrekker nufc.com
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Re: Har Newcastle-Online tatt ferie?
« Svar #1 på: 24. Juni 2005, 17:51 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Hvor har det blitt av all drittslengingen om klubben fra den "populære" siden? Fram til for 14 dager siden var det daglig drittslenging. Har de brukt opp alle ideene allerede?

hvorfor leser du newcastle-online visst du ikke liker de?  Jeg digger det forumet, og folket får si sin mening der. Og det har tatt seg betraktelig opp der.

BegBie som foretrekker Newcastle-Online
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 24. Juni 2005, 17:53 »
Sitat fra: "BegBie"
Sitat fra: "Asbjørn"

hvorfor leser du newcastle-online visst du ikke liker de?  Jeg digger det forumet, og folket får si sin mening der. Og det har tatt seg betraktelig opp der.

BegBie som foretrekker Newcastle-Online

Jeg snakker ikke om forumet. Det er vanlig at forum er til for at folk skal kunne si sin mening.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
« Svar #3 på: 24. Juni 2005, 19:16 »
Vel siden liker jeg også. De skriver brae artikler og har litt personlige meininger inne i også.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 25. Juni 2005, 00:13 »
De hiver inn sine personlige syn på nufc.com.
nufc.com er nok den aller beste Newcastle-siden en kan finne på nett. Har gode kilder.
Det er forresten ganske delte meninger innad i Newcastle-Online. Der er en jeg har sett som er meget skarp i kritikken mot Souness, men der er ihvertfall en annen, muligens Craig Hope, som har et mer fornuftig blikk på tingenes tilstand.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 25. Juni 2005, 15:10 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
De hiver inn sine personlige syn på nufc.com.
nufc.com er nok den aller beste Newcastle-siden en kan finne på nett. Har gode kilder.
Det er forresten ganske delte meninger innad i Newcastle-Online. Der er en jeg har sett som er meget skarp i kritikken mot Souness, men der er ihvertfall en annen, muligens Craig Hope, som har et mer fornuftig blikk på tingenes tilstand.

Niall og Biffa er to flinke personer som kommer med sakelig kritikk. Newcastle Online slenger til tider usakelig kritikk som ofte blir tåpelig. Etter sesongen var ferdig og fram til Parker ble kjøpt så var det dagelig drittslenging. De hadde ikke troen på at Parker ble kjøpt. Det var bare lureri for Newcastle brukte Parker slik at klubben fikk solgt sesongbillettene.

Etter at NUFC kjøpte Parker har det plutselig blitt stilt på kritikken.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 27. Juni 2005, 16:24 »
Utrolig men Newcastle Online er positive for en gangs skyld. Hva har skjedd?

As I understand it, Inter Milan are holding out for more money and are suggesting that other Premiership club's will give them what they want but those club's won't be able to afford Emre's wages which we can and as Souness said, the player wants to play for Newcastle so it's all up in the air at the moment. A compromise will be reached by the end of the week in one shape or another. Whether the player heads to Tyneside however, remains to be seen.

I personally feel he will become a Newcastle player.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #7 på: 27. Juni 2005, 16:25 »
Dette fortjener sin plass i historiebøkene. Har aldri likt Newcastle-online noe særlig.

Selv har jeg litt blandete følelser i denne saken. Emre er enda ikke sikret, og da venter jeg med å sprette opp champagne-flaska.