20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Souey gi Bellamy en ny sjangse?

Ja, Bellamy fortjener det.
13 (76.5%)
Nei, Ballamy har ingen framtid i Newcastle.
4 (23.5%)

Stemmer totalt: 15

Avstemning er avsluttet: 24. Juni 2005, 14:02

Skrevet av Emne: Bellamy vil bli!  (Lest 7845 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mr. Rasmussen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Bellamy vil bli!
« på: 24. Juni 2005, 14:02 »
Bellamy skal ifølge NUSSC ha sagt:

"Jeg har to år igjen av kontrakten min og akkurat nå så ønsker jeg ikke å spille for noen andre enn Newcastle United. Laget møtes til trening neste mandag og da kommer jeg til å være på plass, så får jeg se om jeg får trene med A-laget eller akademiet", sier Bellamy...

Sier Bellamy detta bare for å "prøve" å være ydmyk, slik at spillerne i NUFC ikke skal hate han når han igjen skal trene med dem, elr....?
e's black, He's White, He's Uniteds Dynamite!
David Ginola

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy vil bli!
« Svar #1 på: 24. Juni 2005, 14:05 »
Han vet at han neppe får noen større klubb enn Newcastle dersom han forlater, og har dermed lyst til å bli. Dersom han unskylder seg, tror jeg sjansene for at han blir er meget godt tilstede. Dersom det ikke skjer, forsvinner han.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Noreng

• Gjest
Bellamy vil bli!
« Svar #2 på: 24. Juni 2005, 14:06 »
Bellamy trenger vi!

Tror Bellars vil bli i klubben etter han ser at NUFC er på vei opp?
Det tror jeg! Men da har vi Shearer, Chopra og Bellers + en mulighens Dyer

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy vil bli!
« Svar #3 på: 24. Juni 2005, 14:16 »
Chopra? Han har vel ikke kontrakt med Newcastle engang.. Ser at han er en del av troppen som skal møte opp til trening, men det er vel av overhengende sannsynlighet at han forlater klubben i sommer!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Bellamy vil bli!
« Svar #4 på: 24. Juni 2005, 14:40 »
Håper virkeleg Bellamy blir. Vi trenger farta hans og kreativiteten!!!!
På ein betingelse: At han beklager det han har gort og skjerper seg eit par hakk.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Emil

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Bellamy vil bli!
« Svar #5 på: 24. Juni 2005, 15:42 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Han vet at han neppe får noen større klubb enn Newcastle dersom han forlater, og har dermed lyst til å bli. Dersom han unskylder seg, tror jeg sjansene for at han blir er meget godt tilstede. Dersom det ikke skjer, forsvinner han.

Enig med deg Kristoffer, han vet han ikke kommer til å få noen særlig større klubb enn Newcastle hvis han forlater oss, og jeg håper at han blir!
Hvis han forlater oss, så går han sikkert til Celtic...
abio Cannavaro, Hala Madrid!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Bellamy vil bli!
« Svar #6 på: 24. Juni 2005, 16:08 »
Om Craig Bellamy burde få en ny sjanse i klubben?

Vanligvis ville svaret fra min munn vært nei. Men nå snakker vi tross alt om en spiss i toppklasse, og da er det nesten vanskelig å ikke si ja. Bellamy ønsker jeg gjerne velkommen tilbake til klubben. Da mangler vi bare en ny angrepspiller, så tenker jeg at det meste er i boks.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy vil bli!
« Svar #7 på: 24. Juni 2005, 16:14 »
Jeg håper Freddie og Souness viser Bellamy nærmeste vei til presserommet, og la han gjøre hva han selv vil der. Så får vi se om han kan få bli eller ikke.

Jeg håper og tror (dog under tvil) at Bellamy vil krype til korset (dog på sin egen måte), og da vil Souness og Shepherd bli stilt i et dårlig lys dersom de ikke aksepterer det.
Så hvis Bellamy er smart, så tar han mikrofonen og ber om unnskyldning til klubben og dens supportere, så mangler vi bare å få gjennomført byttet Viana-McCarthy, så begynner ting å bli bra.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Bellamy vil bli!
« Svar #8 på: 24. Juni 2005, 16:22 »
Viana mot Mcarthy sier du? Genial byttehandel :D

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy vil bli!
« Svar #9 på: 24. Juni 2005, 16:33 »
Jeg er mest for at Bellamy skal spille videre for oss...det hadde vært det aller beste, sånn rent spillemessig. Om det er det moralsk rette å alt det pisse der er jeg heller usikker på....menmen, får se hva som kommer ut av saken, om det er noe i det.

Jeg vi gjerne se Bellamy tilbake i skjorta, dersom han skjerper seg, er mer ydmyk og ikke konstant klager til media!
Men jeg er ikke 100% sikker på det altså!

Bjørn - vanskelig siste oppdrag på GTA SA
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Bellamy vil bli!
« Svar #10 på: 24. Juni 2005, 16:40 »
Kunne vært greit å hatt Bellamy. Han spilte meget godt for oss i fjor...
Håper Souness gir han sjansen.

Mr. Rasmussen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Bellamy vil bli!
« Svar #11 på: 24. Juni 2005, 18:46 »
Kort oppsumert her:

....så vil vel samtlige at Bøllemy skal få en ny sjangse. Det til tross det han har gjort mot lagkamerater og klubben.

Men det gjenstår vel å se hvilke reaksjon Souey og Freddy kommer med.

Bellamy er en spiller vi trenger, og jeg håper innderlig han (lite sansynlig) har vokst litt oppi den lille skrotten, og ber om en saftig unnskyldning, blit tilgitt og fortsetter og sparke ball i mål, for Newcastle!
e's black, He's White, He's Uniteds Dynamite!
David Ginola

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Bellamy vil bli!
« Svar #12 på: 24. Juni 2005, 19:18 »
Sitat fra: "Mr. Rasmussen"
Kort oppsumert her:

....så vil vel samtlige at Bøllemy skal få en ny sjangse. Det til tross det han har gjort mot lagkamerater og klubben.

Bellamy er en spiller vi trenger, og jeg håper innderlig han (lite sansynlig) har vokst litt oppi den lille skrotten, og ber om en saftig unnskyldning, blit tilgitt og fortsetter og sparke ball i mål, for Newcastle!

hva har han gjort mot lagkameratene sine? og han har alltid sagt at han elska newcastle, er kun souey han hadde prob med.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Bellamy vil bli!
« Svar #13 på: 24. Juni 2005, 19:53 »
Sitat fra: "BegBie"
Sitat fra: "Mr. Rasmussen"
Kort oppsumert her:

hva har han gjort mot lagkameratene sine? og han har alltid sagt at han elska newcastle, er kun souey han hadde prob med.

Han har sendt nokre sms til Shearer. Håper ikkje Shearer banker han når han kommer tilbake til newcastle...
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy vil bli!
« Svar #14 på: 24. Juni 2005, 20:51 »
Shearer gjør selvsagt ikke det, men han vil nok gjerne bidra med å hale Bellamy inn i presserommet. Dessuten tror jeg nok han vil avkreve gutten en aldri så liten unnskyldning "privat" også.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon