20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Derby (28.desember 18:20)  (Lest 14996 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• Gjest
Newcastle United - Derby (28.desember 18:20)
« på: 26. Des. 2009, 22:20 »

Arena: St.James Park
Dato: 28.desember 18:20

TV-Kanal: SKY  / VIASAT FOTBALL
Norsk supporterside: http://www.dcscnb.no/
Wikipedia om klubben: http://no.wikipedia.org/wiki/Derby_County

Trykk her for oppdatert tabell.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Derby (28.desember 18:20)
« Svar #1 på: 26. Des. 2009, 22:43 »
                   Harper

Simpson Saylor Coloccini Enrique

Guthrie    Nolan    Smith    Jonas

Ameobi    Løven

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 26. Des. 2009, 22:49 »
                      Harper

Simpson  Colo       Taylor   Enrique

Taylor     Smith     Nolan    Jonas

Shola        Carroll

Usikker på om eg vil ha Løven inn på topp, og kem av Andy og Shola som i tilfellet må vike. Satser uansett på følgende. Skulle gjerne hatt plass til Guthrie, men på vingen er han uansett så og si ubrukelig.

Otto

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3 på: 26. Des. 2009, 22:50 »
Bedre med en Butt som er frisk enn en haltende Smith. Butt får mye drit på dette forumet, men var veldig god i dag. Ja eg vet han er litt statisk men når resten av laget er ræva er han der med mange befriende klareringer.

Går for

Harper

Simpson S.Taylor Coloccini Enrique

Guthrie    Nolan    Butt    Jonas(muligens pannekaken kan starte? Jonas spilte ikke veldig bra i dag)

Ameobi    Carrol

Alt for nå, skål!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 26. Des. 2009, 23:52 »
Butt var god i dag? Haha, give me a break.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 27. Des. 2009, 01:31 »
Deilig med nok en TVsendt kamp  8)

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 27. Des. 2009, 01:40 »
Bedre med en Butt som er frisk enn en haltende Smith. Butt får mye drit på dette forumet, men var veldig god i dag. Ja eg vet han er litt statisk men når resten av laget er ræva er han der med mange befriende klareringer.

Butt er bare en skygge av seg sjøl... og alle veit hvor hardt smith jobber for laget. smith hogd av seg beinet og løpt rundt på stumpen og likevel vært bedre... smith er en ekte mannemann ;D

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 27. Des. 2009, 01:57 »
ikke meninga å kjøre voldsomt off-topic her, men er det bare jeg som syns det er litt irriterende at thor eggen skal kommentere ALLE kampene vi spiller i år?:S:S:S

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 27. Des. 2009, 02:15 »
Deilig med nok en TVsendt kamp  8)
Hadde jeg bare kunnet se kampen så hadde det vært kjempeflott. Men når jeg ikke har anledning til det, så kunne kampen med stor fordel IKKE vært TV-sendt. ;)

Det er på tide å finne opp et nytt spisspar enn to ubevegelige, kjempesterke, to meter høye fyrtårn som begge MØTER ball, i stedet for å LØPE etter ball. Jeg vil ha to ulike spisstyper. Hvis det nå er sånn at Harewoods kontrakt har utløpt, så ser jeg helst at vi stiller med Ameobi ELLER Carroll OG Løvenkrands.

Både Carroll og Shola er møtende spisser. Begge er gode i lufta og ingen av dem er spesielt kjappe til beins. Begge er avhengig av gode medspillere for å score mål. Harewood er litt mer rett på mål, ikke særskilt arbeidssom, men er som regel på rett plass til omtrentlig rett tid. Men skaper han noe på egenhånd? Sjelden!
Løvenkrands er rask, mye mer bevegelig, god med ball og har et knallhardt skudd med godt sikte på mål.

Jeg synes ikke spissparene Harewood-Carroll eller Harewood-Ameobi har vært all it´s cracked up to be. De har scoret mål, men jeg synes ikke de har fungert særskilt godt sammen av den grunn. Carroll-Shola er å ta de beste spissene og få den dårligste miksen.

Ser ikke helt problemet med Thor Eggen. Vil du heller ha Roar Stokke, som er den mest håpløse kommentatoren i Norge? Man kan si mye om Lersveen eller håndballkommentator Bredeli. Men de er i mine øyne bedre enn Viasats trumfkort Stokke, som er fanatisk Liverpool-supporter hver gang han kommenterer de rødkledde, men som likevel kun har hørt om Gerrard og Torres?

Ja, jeg er gammel og nostalgisk, og jeg kjenner fremdeles på savnet av gamle, gode "Gle", og dyrker Arne Scheie som en religion. Men jeg synes Thor Eggen er en dyktig journalist, kan kommentere absolutt alle idretter på en helt ok måte. Han er aldri direkte partisk, selv om han kommenterer på en måte som får en Newcastle-supporter til å oppfatte han som partisk til det andre laget.

Jeg synes Roar Stokke er en elendig journalist, en sensasjonsskapende kommentator og mye, mye, mye mer partisk enn veldig mange andre av sine kolleger, både i Viasat og i andre kanaler. Det er lov å være partisk når man kommenterer Rosenborg og landslaget. Men å være partisk når man kommenterer Liverpool mot hvilket som helst annen typisk kvartfinalemotstander i CL, er jeg svært skeptisk til. Når han ikke kommenterer Liverpool, har han en lei tendens til å være veldig i favør av det laget som vinner. Da synes jeg faktisk det er bedre med Eggen, som holder med det laget som taper.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #9 på: 27. Des. 2009, 13:17 »
                    Harper

Simpson Saylor Colo Jose Enrique

Raylor Guthrie Smith Jonas

Nolan
                Løven

Jeg har veldig lyst å se Guthrie i midten, der jeg tror han trives best. Smith er selvskreven inn i 11'rn. Hvem som passer best sammen med Nolan i hans "Zidane"-rolle av Ameobi/Caroll/Løven er vanskelig å velge, men kunne tenkt meg å gitt Løven en sjangse. Da har vi iallefall en rask spiss som kan plukke opp det Nolan vinner på hodet, forhåpenligvis.

Ryan Taylor synes jeg bør få komme inn i varmen igjen. SAVNER kvalitets innlegg fra sidene. Guthrie kan, men va elendig sist. Jonas har ikke venstrefot!! Og sjelden får vi sett at han går innover og skyter, slik Messi bruker å gjøre når han spiller på "feil" side. Jonas går jo inn bakveien hver gang. Det er FANTASTISK når han klarer det, men han feiler ALT FOR MYE!! Og jeg er Jonas-fan....men slik han har spillt er ikke godt nok.....skal han spille på Argentina i sommer, sliter han visst han ikke leverer snart!!

Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 27. Des. 2009, 17:06 »
                           Krul
R.Taylor S.Taylor       Coloccini Enrique

Guthrie       Smith      Nolan      Jonas

Ameobi    Carroll               
Andreas Martins

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 27. Des. 2009, 18:10 »
ikke meninga å kjøre voldsomt off-topic her, men er det bare jeg som syns det er litt irriterende at thor eggen skal kommentere ALLE kampene vi spiller i år?:S:S:S

Eg synes i alle fall ikke det er irriterende  :) Fryder meg i totale 90 minutt kun i visshet om at eg slipper Fuglum  ;)

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 27. Des. 2009, 19:34 »

Eg synes i alle fall ikke det er irriterende  :) Fryder meg i totale 90 minutt kun i visshet om at eg slipper Fuglum  ;)

haha good one:)
aner ikke hvorfor, jeg bare irriterer meg over å høre stemmen hans HVER gang... men som dere sier vi slipper jo mas ala stokke og fuglum ;D
så lenge vi får 3 poeng i morgen så er det samma for meg

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 27. Des. 2009, 20:01 »
                    Harper

Simpson Saylor Colo Jose Enrique

Raylor Guthrie Smith Jonas

Nolan
                Løven

Jeg har veldig lyst å se Guthrie i midten, der jeg tror han trives best. Smith er selvskreven inn i 11'rn. Hvem som passer best sammen med Nolan i hans "Zidane"-rolle av Ameobi/Caroll/Løven er vanskelig å velge, men kunne tenkt meg å gitt Løven en sjangse. Da har vi iallefall en rask spiss som kan plukke opp det Nolan vinner på hodet, forhåpenligvis.

Ryan Taylor synes jeg bør få komme inn i varmen igjen. SAVNER kvalitets innlegg fra sidene. Guthrie kan, men va elendig sist. Jonas har ikke venstrefot!! Og sjelden får vi sett at han går innover og skyter, slik Messi bruker å gjøre når han spiller på "feil" side. Jonas går jo inn bakveien hver gang. Det er FANTASTISK når han klarer det, men han feiler ALT FOR MYE!! Og jeg er Jonas-fan....men slik han har spillt er ikke godt nok.....skal han spille på Argentina i sommer, sliter han visst han ikke leverer snart!!

Helt enig, hadde vært kult å prøve den formasjonen :) spiller med den hele tiden på fifa10   ;D

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 27. Des. 2009, 22:05 »
Jeg synes Roar Stokke er en elendig journalist, en sensasjonsskapende kommentator og mye, mye, mye mer partisk enn veldig mange andre av sine kolleger, både i Viasat og i andre kanaler. Det er lov å være partisk når man kommenterer Rosenborg og landslaget. Men å være partisk når man kommenterer Liverpool mot hvilket som helst annen typisk kvartfinalemotstander i CL, er jeg svært skeptisk til. Når han ikke kommenterer Liverpool, har han en lei tendens til å være veldig i favør av det laget som vinner. Da synes jeg faktisk det er bedre med Eggen, som holder med det laget som taper.

Roar Stokke er da ManU supporter så det suser etter. Det mener jeg å ha lest og synes dette bevises ganske kraftig når han kommenterer også. eller tar jeg feil?