20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Veien mot Em 2012.  (Lest 108520 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Veien mot Em 2012.
« Svar #120 på: 12. Aug. 2010, 21:06 »
Jeg synes det blir for dumt å rope på king og nordtveit allerede nå. De kan få starte en kamp på høyeste nivå i sin serie før vi skal ha dem på landslaget. Blir som Svennis som tok walcott med til em i portugal før han hadde spillt sin første kamp.

Det er en grunn til at man har U21 landslag. Hvis disse spillerne er så mye bedre en de gamlingene vi bruker idag så møter de vanvittig bra lag ute i verden, for sist jeg sjekket var ikke U21 landslaget gått noe å skryte av.

Jeg er enig i at Fellah fortjener en sjanse. Ruben Y.J. har kommen inn på laget. Braaten er ute, solli må ut, og det gror bra på U21 landslaget vårt. Men alt i alt så må Demidov og Reginiussen få sjansen før Nordtveit får sjansen.

Moa og Huseklepp før Pedersen og spesiellt King. Synes førstelaget til Drillo er bra jeg. Benken kan forbedres minimalt.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 12. Aug. 2010, 21:13 »
Nordtveit, Fellah, Singh, M. Pedersen, M. Henriksen burde alle bli vurdert til landslagstroppene fremover. Forstår ikke hvordan Simen Brenne, Jan Gunnar Solli, Morten Moldskred etc. kan prioriteres foran disse stortalentene som alle har vært med å dominere i TL i år.

Helt enig! synes det er rart at MArcus Pedersen ikke har fått muligheten enda! Det virker som om Drillo er redd for å ta ut unge spillere. Synes både Pedersen og Henriksen bør prioriteres før Moldskred.

Enig.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 12. Aug. 2010, 21:43 »
Jeg synes det blir for dumt å rope på king og nordtveit allerede nå. De kan få starte en kamp på høyeste nivå i sin serie før vi skal ha dem på landslaget. Blir som Svennis som tok walcott med til em i portugal før han hadde spillt sin første kamp.

Det er en grunn til at man har U21 landslag. Hvis disse spillerne er så mye bedre en de gamlingene vi bruker idag så møter de vanvittig bra lag ute i verden, for sist jeg sjekket var ikke U21 landslaget gått noe å skryte av.

Jeg er enig i at Fellah fortjener en sjanse. Ruben Y.J. har kommen inn på laget. Braaten er ute, solli må ut, og det gror bra på U21 landslaget vårt. Men alt i alt så må Demidov og Reginiussen få sjansen før Nordtveit får sjansen.

Moa og Huseklepp før Pedersen og spesiellt King. Synes førstelaget til Drillo er bra jeg. Benken kan forbedres minimalt.

Du har fulgt godt med eller?? Nordtveit var på lån i Nurnberg forrige sesong og gjorde sakene sine bra i Bundesligaen.

Når det gjelder King så er det litt for tidlig, siden han har spilt for lite seniorfotball til at han kan vurderes godt nok. Det gjelder forsåvidt også med Ibrahim i City.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 13. Aug. 2010, 00:47 »
Slet ikke han med å komme inn på laget etter trener byttet midt i sesongen? Og laget endte på en hederlig 3 siste plass. M mener fortsatt at det ikke er godt nok.

Hadde han vært det klare første valget så ok, men Tore og Demidov står framfor i min kø.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #124 på: 01. Sep. 2010, 19:41 »
På hvilken kanal går Island-Norge?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 01. Sep. 2010, 21:03 »
Hæ? Når fikk de rettighetene til norske landskamper?
Farsken, da får jeg jo ikke sett landskampen, uten å stikke ut, på sannsynligvis fullsatte puber.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 02. Sep. 2010, 08:28 »

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #127 på: 02. Sep. 2010, 09:34 »
Viser den på Bet365
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 02. Sep. 2010, 11:15 »
ok ;D

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 03. Sep. 2010, 20:49 »
Ingem stream for kveldens kamp?
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 03. Sep. 2010, 21:00 »
Oi, takk! Sjekka Myp2p i ste, men så ingen stream faktisk. Så heller ingen på Bet365 når jeg lette. Men takk, Christian.
Nei.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 03. Sep. 2010, 21:50 »
RÆVA
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

boris.

• Kaptein
    • Vis profil