20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: VM Sør-Afrika 2010!  (Lest 101089 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #330 på: 15. Juni 2010, 15:24 »
New Zealand utlikning 30 sek før full tid!  :D

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #331 på: 15. Juni 2010, 15:25 »
Fantastisk morsomt. Elsker når slikt ser! Første VM-poeng til New Zealand ever :D
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #332 på: 15. Juni 2010, 16:10 »
Den gruppa kan bli jevn, ettersom alle har 1 poeng hver. Italia er jo "garantert" videre, men det kan bli spennende å se hvem som går videre av Paraguay og Slovakia. Nå har hvertfall Paraguay en fordel ved å ha tatt poeng mot Italia, og at Slovakia ble ranet av New Zealand.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #333 på: 15. Juni 2010, 16:51 »
Digga det jeg også - det eneste var at det var ufordelaktig hva det å få Italia tidligst mulig ut angår! Men fortsatt - skulle ønske jeg var New Zealander i dag :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #334 på: 15. Juni 2010, 16:55 »
For å gjøre dagen komplett ser jeg svært gjerne at Kim Jong Ils Nord Korea får minst et poeng mot Brasil. Jeg gir faen i Brasil, og for meg kan de like gjerne ryke ut i gruppespillet. Heia Elfenbenskysten og Nord Korea!

Synes det har vært skuffende dårlig spill, og altfor lite mål i VM når vi er 4 dager på vei. Håper og tror det blir bedre utover VM, og kan håpe på at kamper ala Spania - Honduras og Argentina - Hellas kan bli målrike.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #335 på: 15. Juni 2010, 18:55 »
For å gjøre dagen komplett ser jeg svært gjerne at Kim Jong Ils Nord Korea får minst et poeng mot Brasil. Jeg gir faen i Brasil, og for meg kan de like gjerne ryke ut i gruppespillet. Heia Elfenbenskysten og Nord Korea!

Helt enig! Håper Nord-Korea vinner i kveld. Bryr meg fint lite om de spiller dritkjip fotball så lenge de greier å vinne over Brasil. Hadde vært sykt morsomt! ;D

Må nesten posten den her, for je lo høyt og lenge:

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs292.snc3/28276_439084675539_720235539_6196042_1192091_n.jpg
« Siste redigering: 15. Juni 2010, 20:04 av boris. »
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #336 på: 15. Juni 2010, 22:20 »
Det er alltid kjipt med Brasil-seiere, men Nord-Korea imponerte meg. Så det er selvfølgelig kjipt med tap, men fett nok uansett. Brasil kan drite og dra! For et lag. Lååååååål!
Nei.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #337 på: 15. Juni 2010, 22:58 »
Faen, for et dårlig VM dette egentlig er. Brasil imponerte meg ikke. Bare Tyskland og Argentina som egentlig har spilt friskt og morsomt i dette mesterskapet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #338 på: 15. Juni 2010, 23:01 »
Jaja men så har ikkje det beste og mest underholdende laget spilt enda heller da
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #339 på: 15. Juni 2010, 23:12 »
Frykten for å tape er så enormt stor. Irriterende, men ikke uventet. Tror ikke det blir noe rekordhøyt antall mål i dette mesterskapet
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #340 på: 15. Juni 2010, 23:13 »
Jaja men så har ikkje det beste og mest underholdende laget spilt enda heller da

Noen av de antatt beste har spilt, uten å imponere noen, uansett er det så mange kamper at det ikke holder at et lag er veldig gode og underholdende.

Algerie-Slovenia er forresten muligens den dårligste kampen jeg har sett, men der kan jeg vel skylde på meg selv.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #341 på: 16. Juni 2010, 00:37 »
I dag fikk man jo dog sett to spennende kamper. Jeg lot meg imponere både over Elfenbenskysten og Nord-Korea. Som en følge av at lag fra slike kontinenter etterhvert også har lært seg å bli bedre organisert blir også kampene jevnere. Jeg var nesten i himmelen da Drogba fikk den muligheten på slutten av kampen i dag. En sjansefattig og jevn affære, men utrolig spennende. Og selv om jeg er fornøyd med at Brasil vant, ettersom jeg ønsker Elfenbenskysten og Brasil videre fra den gruppa - så lot jeg meg imponere av Nord-Korea og deres oppofrende og ærlige spillestil. Og den enorme gleden da de faktisk gålla det målet på Brasil, som forøvrig var et fantastisk flott mål! Dagens kamp var ihvertfall et hint om at verken Portugal eller Elfenbenskysten får noen enkel oppgave.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #342 på: 16. Juni 2010, 09:31 »
Alle Nord-koreanere tror vel Nord-Korea slo Brasil i går, utrolig hva litt redigering kan gjøre ;)

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #343 på: 16. Juni 2010, 11:34 »

Noen av de antatt beste har spilt, uten å imponere noen, uansett er det så mange kamper at det ikke holder at et lag er veldig gode og underholdende.

Algerie-Slovenia er forresten muligens den dårligste kampen jeg har sett, men der kan jeg vel skylde på meg selv.

Såg og Algerie - Slovenia. Det var en grusom kamp. Vil si at Norge er bedre enn disse laga. Skal selfølgelig ikkje dømme berre ut i fra denne kampen, men...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #344 på: 16. Juni 2010, 12:44 »

;D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒