20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Preston North End - Newcastle United (23. November 20:45)  (Lest 36068 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Preston North End - Newcastle United (23. November 20:45)
« Svar #240 på: 24. Nov. 2009, 13:05 »
Enig med de som ga dårlige karakterer på Harewood, men han tok seg vel veldig opp i 2. omgang?

Første var han plukk elendig men i andre så hjalp han en del med å holda ballen oppe, eller å stå med mann i rygg utenfor/inne i boksen og flikke den videre. Føler han er en spiller (iallefal for oss) som skaper hull i forsvaret med å holde midtstopperne på seg mens han legger den videre til andre, som han gjorde på målet til Nolan denne kampen og et annet mål så jeg ikke kommer på i en kamp tidligere der han gjorde det samme.
Still, ble provosert når carrol ble byttet ut å ikke han..
Newcastle United Football Club<3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #241 på: 24. Nov. 2009, 13:34 »
Førsteomgang var både Carroll og Harewood bleke, men Harewood hevet seg mange hakk i andreomgang med Ranger ved sin side. Flink til å holde på ballen, og gav mye grøt til PNE-forsvarerne.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #242 på: 24. Nov. 2009, 13:54 »
Deilig seier. Er jo voldsomt kor Nolan skal putte mål, har vi trua på 20 mål i årets sesong?

Kan nokon gi meg eit referat om korleis vi spelte? Kva som var bra, kva som var bra o.s.v? Takk på forhand ;)
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #243 på: 24. Nov. 2009, 14:24 »
Var det bare meg eller virket løven mye piggere en tidligere i sesongen?
Hadde spilt fri Haren to ganger hadde han følgt med.
Det er vel det største problemet jeg har med Harewood er at han virker for meg farligst når han går på gjennombrudd, men han ligger alt for lavt per dags dato på banen for å bruke sine "beste egenskaper".
Blir morro når Amøben er tilbake, han så virkelig ut til å blomstre i the wankership. Kan bli neste års store overraskelse i the premiership ;)

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #244 på: 24. Nov. 2009, 15:08 »
Ameobi er konge i Championship, men i PL er han etter min mening ikke god. Det har og vist seg di tidligere sesongene. Jeg hadde ikke sansen for ameobi de siste sesongene. Syns han fremsto veldig treg og lat, men han har imponert for oss de kampene han har spilt i år.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 24. Nov. 2009, 15:51 »
Førsteomgang var både Carroll og Harewood bleke, men Harewood hevet seg mange hakk i andreomgang med Ranger ved sin side. Flink til å holde på ballen, og gav mye grøt til PNE-forsvarerne.

Carroll vinner alt i lufta da! Dessuten gjør han en godkjent jobb når han får ballen i beina med mann i rygg, så overall spiller Carroll en helt grei kamp.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Peter

• Gjest
« Svar #246 på: 24. Nov. 2009, 16:12 »
Vakkert av Kevin Nolan!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 24. Nov. 2009, 16:58 »
Var overhodet ikke en dårlig kamp av Jonas. Gjorde kjempemye godt bakover. Han hjelper Enrique betraktelig som alle vet kan være litt shaky bakover til tider. I tillegg kommer et par meget gode løp og en ferdigscora pasning til Guthrie, men den ble dessverre stoppet opp at Ranger.. Fortsatt unøyaktig i enkelte situasjoner. Likevel spilte han betraktelig bedre enn hva jeg har sett av ham tidligere. Bare han får til innleggene nå så...

Ferdigscora? velvel, det kunne blitt en veldig stor sjanse, men noe ferdigscora mål var det ikke, men jeg er stort sett enig med deg, likte mye av det jeg så av Jonas i dag.

Synes det nesten var feridgscora jeg  :) Dt er bare Nolan som er en bedre avslutter hos oss enn Guthrie. Guthrie for full pinne, upresset på rundt 16m og får servert en strøken pasning = en stor mulighet. Hadde Jonas fått den sjansen, ville jeg ikke ha kalt pasninga ferdigscora.  :D

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 24. Nov. 2009, 17:05 »
Danny Guthrie?? Han er en ok avslutter, men ikke noe mer.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 24. Nov. 2009, 17:25 »
Caroll var bra. Dette var en skikkelig sliteseier og dei er viktige ;D Svak kamp av Guthrie syns eg.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 24. Nov. 2009, 17:45 »

Han har jo klina ballen i mål fra lengre distanse flere ganger i år. Og det er jo ingen andre i klubben som har klart.

Guthrie har et bra driv, tror han absolutt ville ha gjort det bedre hvis han hadde fått spilt sentralt på midtbanen.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 24. Nov. 2009, 20:30 »
Trur og at Guthrie er aller best sentralt. Men i går hadde han noen farlige tverrsoverpasninger. Syns og at Simpson hadde en dårlig kamp.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 24. Nov. 2009, 21:40 »

Han er ein av dei bedre på laget. Ok avslutter er nok til å komme rett bak Nolan det ;) Er vel nesten berre han som scorar...

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #253 på: 24. Nov. 2009, 23:11 »
Jeg mener at de som skuffet meg mest i går, var Danny Boy med sine mange og til dels farlige feilpasninger, Jonas som bare rotet seg bort, Haren selv om han var OK i perioder, og faktisk Ranger som virket litt ubesluttsom med unntak av enkelte situasjoner.

Ellers så ser jeg at vi blir presset unødig langt bakover, og at vi ikke evner å holde ballen i laget i slike perioder. Blir for mye poling mot Harewood, som gjør at vi mister ballen og får den rett mot oss igjen.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 25. Nov. 2009, 00:57 »
Enig med det du sier, med unntak av Ranger. Han synes jeg var meget frisk. Danny Boy var langt unna hva han kan på sitt beste i går