20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 168880 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #330 på: 15. Des. 2009, 22:50 »
Det hadde vært svært gunstig å få inn Wilshire på lån. Virker som en kreativ, teknisk god og meget spennende offensiv midtbanespiller. Og man kan si mye om midtbanen vår, men kreativitet og tekniske finesser flommer det vel ikke akkurat over med.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #331 på: 15. Des. 2009, 23:40 »
Et navn som har slått meg er Christian Poulsen. (29) Han får ikke spilletid, er etter all sannsynlighet lysten på nye utfordringer, og kunne gjort en glimrende jobb for oss. Realistisk? Eller skal vi virkelig satse på Alan Smith i anker-rollen hvis vi rykker opp i PL!?

Han har da spilt flere juve kamper jeg har sett denne sesongen. Veldig bra spiller, men dessverre tviler jeg på at han vurderer CCC seriøst. Smith har vært så god denne sesongen uansett at han fortjener å bli satset på i PL etter min mening. Vi kan heller bruke de få transfer kronene vi får fra Ashley på andre posisjoner.

Peter

• Gjest
« Svar #332 på: 16. Des. 2009, 15:08 »
Wilshere kan jo spille ving, og der trenger vi virkelig dekning. Tviler på han kommer da, hvis han ikke er en del av start 11'ern nesten alltid. Han vil jo utvikle seg mest mulig.
Poulsen brillijerer på Danmarks landslag. Han kan godt på plassen ved siden av Smith for min del.
En annen spiller jeg kunne tenkt meg er Jozy Altidore. Et supertalent fra USA som er på utlån til Hull. Aller mest burde vi sikre han permanent og videreutvikle ham, men i nød kan vi låne ham.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #333 på: 16. Des. 2009, 17:29 »
Wilshere spiller ganske sjeldent a-lagsfotball for Arsenal.
Kommer det et tilbud, tror jeg han er villig til å komme :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #334 på: 17. Des. 2009, 19:18 »
Gignac ::)
Hvorfor ikke sikte litt for høyt og prøve å treffe gullfuglen...

Peter

• Gjest
« Svar #335 på: 17. Des. 2009, 19:23 »
Gignac ::)
Hvorfor ikke sikte litt for høyt og prøve å treffe gullfuglen...

Rykker vi opp, tror jeg faktisk han hadde kommet. Prisen blir litt for kanskje da...

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #336 på: 18. Des. 2009, 11:34 »
Killa to go
Published Date: 18 December 2009

SHEFFIELD United manager Kevin Blackwell has admitted for the first time he expects Matthew Kilgallon to be sold during next month's transfer window after revealing that a host of Premier League clubs have joined Newcastle in the race for the centre-half's signature.

Hull City, Burnley, Bolton Wanderers and Wigan Athletic are all believed to be monitoring Kilgallon's situation at Bramall Lane.

Newcastle remain the 25-year-old's preferred destination but United, who must pay Leeds 20 per cent of any fee above £1 million, could attempt to spark an auction for his services by demanding players in exchange.

http://www.thestar.co.uk/blades/Killa-to-go.5923037.jp

En av CCC beste stoppere forrige sesong som vi kan få billig så her er det bare å slå til. Colo og Taylor holder høy klasse, men vi har sett hva som skjer når en av dem er skadet. Alderen + at han er engelsk er også positivt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #337 på: 18. Des. 2009, 14:00 »
Ja, enig der. Tror også vi er et like godt, om ikke mer fasjonabelt valg for Killgallon sammenlignet med de PL-klubbene som er nevnt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #338 på: 18. Des. 2009, 15:07 »
Tror faktisk Kilgallon også kan spille venstreback, selv om det er midtstopper han er.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #339 på: 21. Des. 2009, 21:36 »
Hva med å prøve seg på Alan Hutton i januar? Og Giovani Dos Santos på lån?
Alan Hutton er mer enn god nok for oss, og er heller ikke en urealistisk spiller å prøve seg på. Og Gio kunne bidratt med veldig mye, men spørs vel om Redknapp vil låne han bort nå som han endelig er skadefri og på gang. En annen spiller vi kunne prøvd oss på, men som helt sikkert hadde vært vanskeligere og fått tak i, er Michael Dawson.
Synes han er jævelig god, og hadde hoppa i taket dersom vi hadde fått han.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #340 på: 21. Des. 2009, 22:14 »
Dos Santos kan kanskje være en mulighet, men spørs om ikke CCC blir for dårlig for hans utvikling også. Alan Hutton er en viktig stallspiller i Spurs, og en god spiller jeg ikke tror de vil slippe. Dawson er fullstendig umulig, har spilt veldig bra i det siste med kapteinsbindet i tillegg.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Peter

• Gjest
« Svar #341 på: 21. Des. 2009, 22:43 »
Gio er en klassespiller, men han har jo floppet ganske sykt etter hva man hadde forventet av han da han kom fra Barca, så det spørs om engelsk fotball bare ikke er hans stil. Knokkelfotball på øverste hylle. Spania, Italia og Frankrike tror jeg han ville passet bra til. Hvis vi lånte Gio ville det vært veldig bra, men da måtte det i såfall vært oppsjon på kjøp også. Vi kan ikke fortsette og fostre opp de dårligere spillerene i de større klubbene. Vi må kjøpe også. Men som sagt, får vi han på lån med oppsjon på kjøp ville det vært supert.
Hutton har ikke klart og spille seg fast på Tottenham, men har et stor potensialet. Tviler på at Spurs lar ham gå, men lar Cashley oss bruke litt penger i sommervinduet(eller januarvinduet) skulle det nok til slutt gå. Tror prisen på Hutton ligger rundt 20-35 millioner kroner.

En annen spiller er Peterboroughs toppscorer, Craig Mackail-Smith. Har jo bøttet inn mål for et lag som ligger nest nederst på tabellen. Bare 25 år også. Kunne spilt sammen med Ameobi/Løvenkrands/Carroll/Ranger eller Harewood hvis han blir her permanent. For i PL er verken Ameobi, Ranger eller kanskje Harewood gode nok per dags dato.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #342 på: 21. Des. 2009, 22:46 »
Dawson er den siste spilleren vi burde hente. Ikke fordi han ikke har spilt bra i det siste, for det har han, men fordi han er en type midtstopper som vi har hatt nok av opp gjennom åra. Satser på Colo og Tayls, med Kadar og Kilgallon i bakhånd til neste sesong

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #343 på: 21. Des. 2009, 22:59 »
Gio er en klassespiller, men han har jo floppet ganske sykt etter hva man hadde forventet av han da han kom fra Barca, så det spørs om engelsk fotball bare ikke er hans stil. Knokkelfotball på øverste hylle. Spania, Italia og Frankrike tror jeg han ville passet bra til. Hvis vi lånte Gio ville det vært veldig bra, men da måtte det i såfall vært oppsjon på kjøp også. Vi kan ikke fortsette og fostre opp de dårligere spillerene i de større klubbene. Vi må kjøpe også. Men som sagt, får vi han på lån med oppsjon på kjøp ville det vært supert.
Hutton har ikke klart og spille seg fast på Tottenham, men har et stor potensialet. Tviler på at Spurs lar ham gå, men lar Cashley oss bruke litt penger i sommervinduet(eller januarvinduet) skulle det nok til slutt gå. Tror prisen på Hutton ligger rundt 20-35 millioner kroner.

En annen spiller er Peterboroughs toppscorer, Craig Mackail-Smith. Har jo bøttet inn mål for et lag som ligger nest nederst på tabellen. Bare 25 år også. Kunne spilt sammen med Ameobi/Løvenkrands/Carroll/Ranger eller Harewood hvis han blir her permanent. For i PL er verken Ameobi, Ranger eller kanskje Harewood gode nok per dags dato.

Du sier selv at Ameobi ikke er god nok for PL, hva får deg til å tro at denne Craig Mackail-Smith er no bedre?
Han bøtter kanskje inn mål i CCC for et dårlig lag, men Ameobi har nå bøtta inn mål for oss også, selv om vi er en bedre klubb så kan vel det sees på flere måter.
Vi har mange flere potensielle målscorere og det er mer kamp om plassen på topp.
Jeg sier ikke nødvendigvis ikke er god nok, men hvor mye har han egentlig bevist?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #344 på: 21. Des. 2009, 23:10 »
Du sier selv at Ameobi ikke er god nok for PL, hva får deg til å tro at denne Craig Mackail-Smith er no bedre?
Så det du sier er at ingen spisser i CCC er gode nok for PL?